karl-wilhelm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg er rimelig bil intresert som de fleste gutter. Så da fikk jeg en ide! Hvorfor ikke lage et kabinett som ser ut som en bil. Tenker at jeg lager bilen i treverk og Plexi kanskje litt alu også hvis det er nødvendig. Dette blir det første prosjektet jeg kommer til og lage så det kommer til og bli gøy og vanskelig. Noen som har noen tips, om ting jeg må passe på. Trenger også et 3D program som jeg kan lage skisser av modelen i noen som vet om et? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Litt innspirasjon http://www.bit-tech.net/article/139/ Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Har ikke blitt inspirert av noen egentlig. Jeg bare kom på det, så tenkte jeg ja hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Har ikke blitt inspirert av noen egentlig. Jeg bare kom på det, så tenkte jeg ja hvorfor ikke. Det var ikke det jeg mente. Men at du kunne hente innspirasjon derfra. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Aha jo takk :!: . Her er første bilde fra 3d programmet. Skal lage karoseri understell og sånn i treverk. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Siden jeg skal ha dette på mitt bil kabinett så tar jeg det på denne posten, selv om det er litt off topic. Hvor lang leve tid har en Led. denne F.eks http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBLED505VBL Hvis den står på 5 timer eller mer hver dag. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Veldig lenge, du trenger ikke tenke på det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ved rom temp. Og vis den ikke blir rørt på så tror jeg det er 40-60 år elns. Men det er ikke no vits å tenke på. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Takker for svar. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Ganske enkelt så lenge att du har fått deg nytt kabinett, maskin, unger og vel så det. No problem. Endret 10. oktober 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå