Gå til innhold

Norton Internet Security 2005 og Office 2003

ken8

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt inn Office 2003 og Norton Internet Security 2005.

Når jeg skal åpne et lagret excell dokument eller word dokument får jeg opp følgende feil melding: "Norton AntiVirus 2005 does not support the Repair feature, please uninstall and reinstall."

Jeg har avinstallert og installert NIS2005 på nytt, men dette hjalp ikke.

Noen som vet hva som må gjøres?

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:) Ikke bruke det er jo en løsning det også...Men nå har jeg brukt Norton i mange år og blitt veldig vant til det. Prøvde å reparere Office 2003 nå også, men hjalp ikke :(

Office2003 og NIS2004 funket bra sammen. Kanskje jeg må gå tilbake?

Lenke til kommentar

jeg kjører Windows XP+SP2+Norton Internet Security 2005+Office 2003 å jeg har ikke dette problemet. funker kjempe fint her du. har det samme oppsette i Windows 2000, men det har jeg satt opp i dag så jeg har ikke rukket å prøvd det enda, men jeg går utifra at det funker der å. du må nok sjekke instillingene dine i Norton ja. men var det sånn fra standard da? dvs. har du gjort om på noen instillinger i noen av programmene?

Lenke til kommentar

Den eneste forandringen jeg gjorde var å forandre hvor mappen Norton Internet Security ligger på "Start->All Programs" Menyen. Når jeg endret dette tilbake til standard som er "Start->All Programs->Norton Internet Security" Så fungerer alt som det skal igjen! Det er bare når du flytter mappen at den reagerer. Så det er ingen instillinger i programvaren du trenger å gjøre. Bare la mappen ligge på start menyen der den legger seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...