Gå til innhold

Antistatiske poser, kjøpes hvor?

Anbefalte innlegg

Heisann,

Når man hele tiden sikler over nytt hardware og planlegger å bytte ut gamle deler med nye, er det jo mange som selger sine komponenter brukt. Men da er det kanskje et år siden man kjøpte nytt, og originalemballasje er kanskje kastet.

Noe jeg har sett etter en stund er antistatiske poser til forskjellige komponenter. Hvis man skal selge f.eks skjermkortet sitt er det jo kjekt å ha god og sikker emballasje.

Det eneste stedet jeg har sett som har noe slikt er Komplett (og andre butikker som har Norek som leverandør). Noe som tilsynelatende ser ut som en haug med forskjellige antistatiske poser, men som i virkeligheten er kun til harddisk.

Produktet jeg tenker på er DETTE. Jeg har sendt mail til komplett og fått bekreftet at det er 100stk. harddisk-poser, intet annet. Selv om det ser slik ut på bildet.

Er det noen som vet om butikker som har forskjellige antistatiske poser, som til hovedkort, RAM/minne, skjermkort, harddisk osv.?

Syns det egentlig er litt rart at dette er så lite utbredt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste du i det hele tatt innlegget hans? Han linker jo selv til antistatiske poser, men han spør om andre som passer andre ting! :mad:

Synes selv å ha sett poser i all slags former engang på PSdata, men fant ikke noe annet nå. Et søk på google ga bare flere webshopper med samme posene, men til høyere pris.

Litt synd egentlig, siden jeg mister antistatiske poser i ett kjør..

Lenke til kommentar

på jobben har vi kassevis med rosa bobleplast-poser som også er antistatisk. Mener å ha sett det på det lokale postkontoret her. Har fått med meg at rosa bobleplast er antistatisk.. posten selger vel evt. en og en i forskjellige størrelser..

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
hmmm, få høre på datakjeden butikken her i oslo, om de kan være behjelpelige med å skaffe meg en antistatisk pose, da jeg skal sende en minnebrikke i retur som jeg ikke har pose til, da jeg fikk den ferdig installert i maskinen :)

Nå bumpet du opp en veldig gammel tråd. De antistatiske posene er intet problem lenger, da jeg jobber der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...