whom Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Rydder litt i kabinettet her, og irriterer meg over alle de ubrukte p4 tilkoblingsmulighet ledningene på viftene. siden jeg kobler viftene til HK, så lurer jeg på om jeg kan klyppe av disse.. og hva med motsatt? (altså beholde p4 kontakt, men klyppe av HK tilkobling) Takker Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 men du burde passe på å isolere etterpå, slik at du ikke kortslutter noe... Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) gikk for meg Jaha.. Etter du klyppet dem, så tok du simpelthen å teipet rundt det restende av ledningen for å unngå kortsluttning? godt nok det? Endret 9. oktober 2004 av Deuz Lenke til kommentar
cowai Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) gikk for meg Jaha.. Etter du klyppet dem, så tok du simpelthen å teipet rundt det restende av ledningen for å unngå kortsluttning? godt nok det? så lenge kobberet i ledningene ikke får kontakt med hverandre, kan du bare klippe de av... Litt kjipt hvis du bruke di seinere da..... ps: du mente ikke kontaktene på psu, vel? isåfall ikke klipp de. Du angrer senere. ps: ikke p4, men "molex". Endret 9. oktober 2004 av cowai Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) det er ikke sikkert at han vil angre, og hvis han tar vre på det kan klipper av, så er det enda mindre kjangs for at han vil angre.. *edit* skal klippe MASSE selv når jeg får tak i varmluftspistol og krympestrømpe... Endret 9. oktober 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå