Spinner109 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fikk min nye ECS 551 i dag og er kjempefornøyd, men det er et slår i gleden. Den øverste raden med pixler på skjermen flimrer. Ikke hele, men deler av den. Har forsøkt flere skjermkortdrivere, men det ble ikke noe bedre. Noen som vet som dette er en kjent feil, eller en mulig løsning? Er veldig kjipt! Overlever nok denne feilen, men den kommer til å irritere vettet av meg! Lenke til kommentar
GermanHunter2 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 prøv og gnikk litt masser Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Har trykt litt der og det ble ikke bedre. Men har jo ikke lyst til å ødelegge noe, så er litt forsiktig. Det er kun den aller øverste linja (den øverste pixelraden) det er snakk om. Lenke til kommentar
MrMan Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Har akkurat samme problemet! Kjøpt meg ny ECS 551 som jeg er meget fornøyd med. Bortsett fra flimring noen steder på de øverste pikslene da... Felles skjebne, felles trøst Men å massere pikslene er det eneste som kan hjelpe? Ingen andre forslag? Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dette er da kjedelig, er de pixlene døde eller bare flimrer ? Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 De pixlene er ganske så levende. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Send mail til leverandør, og spør om evt. bytting til ny eller en annen skjerm. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg tror faktisk at det var en her på forumet som hadde samme problem for noen mnd siden. Tror de bytta skjermen på pcen hans. Bare ta kontakt med nettbutikken så finner de nok en løsning. Lenke til kommentar
Evil Ice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Regarding pixel massasje ... hvilken massasjeolje anbefaler dere å bruke ?? Eventuelt om det er verdt å spandere penger på en professjonell til å gjøre jobben ?? No really ... Har det noen permanent effekt ?? - Ice Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Har kontaktet nettbutikken, men de mener dette ikke er en reklamasjonssak, da "funksjonaliteten" til produktet ikke blir berørt av denne feilen. Hva kan man gjøre? PS! Nettbutikken er www.multicom.no EDIT: Skriveleif Endret 28. oktober 2004 av Spinner109 Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Du burde brukt angreretten. Det hadde jeg gjort. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Er gått over 14dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå