N* Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 snublet nettop over noe som så ganske kult ut: http://www.huntfor.com/absoluteig/custom/design.htm tror ikke jeg har noe særlig bruk for det, men kansje det er noen her som har det? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hihi, trodde det var en PS tutorial jeg - Men det var jo EEEKTE håndmalte bilder.. Ganske stilig om en har pengene -- Stilig konsept. - Men jeg hadde nok heller prøvd å malt selv et par 40 ganger før jeg hadde fått andre til å tolke verket mitt. Men så er jeg verken digital, eller konvensjonell kunstner da Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 så teit, tviler på at slike bilder vil ha noen stor verdi.. Ville nok eller gjort silketrykk eller plott på kunstpapir, enklere og billigere... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hadde vært moro å prøve, men det koster nok både skjorta og vesten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå