ArmenMinAU Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Mange rim kan være gode uten og ha noen dyp mening. De kan være morsomme eller bare rett og slett geniale. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Niggaz be rhymin' bout nothing I rhyme about nothing, and sound like something - Sean Price Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Niggaz be rhymin' bout nothingI rhyme about nothing, and sound like something - Sean Price 5971466[/snapback] Ja, Du er GANGSTAH!MAH NIGGAH!! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) unnskyld? jeg tror du mistforsto litt, jeg. Endret 23. april 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hva synes folket om at Mobb Deep er med i G-unit? Personlig mener jeg det er sikkelig fjortis. Hva mener dere? Så den der nye Mobb Deep videoen, på tv i dag, og der der var det G-unit logoer overalt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Dagen da Mobb Deep signet G-Unit var en trist dag. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Dagen da Mobb Deep signet G-Unit var en trist dag. 5974844[/snapback] tror de fleste som som ikke er hardbarka 50 fans felte en tåre jeg ass. Ikke vondt ment mot 50 eller g-unit, de kan gjøre sin greie de ass, for innimellom kommer det jo en låt som fenger. Men så lenge man ikke begynner og høre Mobb Deep si GGGGGG GUNIT på sangene, og holder seg til det de gjorde/gjør så kan de signe med Sputnik for min del... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Sputnik og Mobb Deep, morsom tanke. Endret 23. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Sputnik og Mobb Deep, morsom tanke. 5975107[/snapback] hehe, var en liten "insult" mot 50 på Mobb Deep produskjoner. Men joda bra team de der ja Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det spiller jo ingen rolle når det bare er "skuespill"? Det finnes mange actionfilmer, betyr det at skuespillerne er mordere og farlige våpendesperadoer alle mann? Rap har blitt til et stort skuespill, der hele cluet er å være så tøff som mulig, til tross for at det finnes et knippe mennesker som lever stilen helt ut. 5969312[/snapback] Synes du det er tøft? Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det spiller jo ingen rolle når det bare er "skuespill"? Det finnes mange actionfilmer, betyr det at skuespillerne er mordere og farlige våpendesperadoer alle mann? Rap har blitt til et stort skuespill, der hele cluet er å være så tøff som mulig, til tross for at det finnes et knippe mennesker som lever stilen helt ut. 5969312[/snapback] Synes du det er tøft? 5975800[/snapback] Det Loeve sa er jo bare Bullshit da...tror han aldri har hørt på en rap-låt. Begge er lame. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hhe, vet ikke hvem som er mest full av bullshit her jeg. 50 sier en ting, gjør noe helt annet. eneste jeg kan respektere han for er at han har tjent mye penger på en syk markedsføring av seg selv og at han greier å snekre sammen noen fengende låter i ny og ne. med hans producere og penger kan lille philip bli like stor... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hhe, vet ikke hvem som er mest full av bullshit her jeg. 50 sier en ting, gjør noe helt annet. eneste jeg kan respektere han for er at han har tjent mye penger på en syk markedsføring av seg selv og at han greier å snekre sammen noen fengende låter i ny og ne. med hans producere og penger kan lille philip bli like stor... 5978560[/snapback] Kunne ikke blitt mer enig.. Men nok om 50 og Mobb Deep i denne posten for meg.. Ble litt glad i dag har ikke hatt Scandalnavia cden på 4år greide og ripe den heftig opp, men fikk tak i den i byen i dag til 99kr på platekompaniet. Gjett om den blir spilt på fullt her nå ass Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) hhe, vet ikke hvem som er mest full av bullshit her jeg. 50 sier en ting, gjør noe helt annet. eneste jeg kan respektere han for er at han har tjent mye penger på en syk markedsføring av seg selv og at han greier å snekre sammen noen fengende låter i ny og ne. med hans producere og penger kan lille philip bli like stor... 5978560[/snapback] Sneakerholic is a Window Shopper Mad at us, i think i know why Endret 24. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 hhe, vet ikke hvem som er mest full av bullshit her jeg. 50 sier en ting, gjør noe helt annet. eneste jeg kan respektere han for er at han har tjent mye penger på en syk markedsføring av seg selv og at han greier å snekre sammen noen fengende låter i ny og ne. med hans producere og penger kan lille philip bli like stor... 5978560[/snapback] Sneakerholic is a Window Shopper Mad at us, i think i know why 5980407[/snapback] Altså skulle gjerne hatt pengene og shitet til 50 jeg, kan ikke si noe på det... Men liker hvordan fyren har oppført seg. Og musikken er jo blitt dårlig og syntes ikke g-unit lager noe særlig fete klær heller så de tjener på at de er komerse... Men _JEG_ liker noe av dem, men de leverer myyyee crap... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) kom med noe mer oppfinnsomt enn å bite fiddy siden middelmådige tekster og slenge dem ut som gammelt søppel... respekterer ikke artister som selger vitaminvann for å tjene penger på uvitende wiggas. Endret 25. april 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Kveldens småobskure og langtovermiddelsgode låt: Kazi - A.V.E.R.A.G.E. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kveldens låt: Xzibit - What a Mess Jeg skjønner det ikke, uansett hvem som rapper over Premo-beats liker jeg låtene. Fuck a RZA... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Kveldens låt: Xzibit - What a Mess Jeg skjønner det ikke, uansett hvem som rapper over Premo-beats liker jeg låtene. Fuck a RZA... 5988479[/snapback] Har alltid lurt på hvordan man sier RZA & GZA er det bare R.Z.A. Og G.Z.A. eller Rizza og Gizza? kanskje et litt rart spørsmål Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 RZA sier de Rizza hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg