Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Vet dere hvem Rick Ross er? Han er med i gjengen til Trick Daddy, altså fra Miami. Hvis dere vil høre hans ny sang Hustlin, kan dere gå inn her hvor jeg har lastet opp filen. Veldig kul sang ! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) da laster jeg like godt opp den 2pac sangen Her er den! Dette er en remix så tviler på at det er ulovlig Endret 14. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Takk for sangen. Men på den siden, går det fort å lasta opp eller? Det spørs sikkert hvor høy ut-bånnbredden er da... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) det er gratis og trenger ikke og registrere eller noe....jeg syns det eier jeg...det tok bare noen sekunder her og har en 2 mb linje EDIT: Men....det er bare får 7 dager linken funker tror jeg Im like god to you niggas! Endret 14. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Ja, men hva er ut-linjen din? Jeg har 1500/300Kbits fra Tele2. Har du 2Mb ut? FileFront er også kjekt, skulle gjerne lastet opp et par album til dere, men tar alt for lang tid. Uansett, Sleep4Life, det med CS var morsomt Dog noe muffins som har skjedd ja, noe som spøker i bakgrunnen! Endret 14. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Ja, men hva er ut-linjen din? jeg har 1500/300Kbits fra Tele2. Har du 2Mb ut?FileFront er også kjekt, skulle gjerne lastet opp et par album til dere, men tar alt for lang tid. Uansett, Sleep4Life, det med CS var morsomt Dog noe muffins som har skjedd ja, noe som spøker i bakgrunnen! 5919391[/snapback] er virkelig ikke sikker på ut linjen min.... noe sted jeg kan teste det? har ikke linje hos en stor produsent. er bare et lite selskap så er ikke sikker.... oj så noe nå....før kunne man laste opp filer opptil 1 gb på yousendit nå er det bare 50 mb Endret 14. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hardware.no sin egen Speedometer! Du finner den helt øverst i menyen ovenfor Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nedlastingshastigheten din er 1969 kbits/sekund. Opplastingshastigheten din er 1614 kbits/sekund. ikke så ille som jeg trodde Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nedlastingshastigheten din er 1969 kbits/sekund.Opplastingshastigheten din er 1614 kbits/sekund. ikke så ille som jeg trodde 5919449[/snapback] Du har en meget fin linje der Hva heter leverandøren? Forøvrig, hva syntes du om Rick Rock - Hustlin? Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nedlastingshastigheten din er 1969 kbits/sekund.Opplastingshastigheten din er 1614 kbits/sekund. ikke så ille som jeg trodde 5919449[/snapback] Du har en meget fin linje der Hva heter leverandøren? Forøvrig, hva syntes du om Rick Rock - Hustlin? 5919466[/snapback] duden som er ansvarlig for linja tar ikke tlfonen. skulle gjerne ha sagt hva jeg syns om Hustlin hadde det ikke vært for at nedlastingen går jævli treigt 1 time og 8 minutter igjen og laster ned på en super fart...1.4 kbs Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Prøv flere ''distroer'' der. Noen distorer kan det være noe feil med, og/eller overbelasting. Den sangen testet jeg og fikk den ned på ett min, men husker ikke distroen. Prøv deg fram bare. Endret 14. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Endelig kom det noen folk her, og endelig fikk jeg uploadet den beste russebusslåta fra det herrens år 2005. It's fubar, bitches! Sjekk ut låta her! Dette er iallefall IKKE ulovlig, i og med at vi har kontrakt på å få bruke låta akkurat hvordan vi vil, så last ned og hør Ordforklaring: Lykkerus (AKA Babewatch), styggeste bussen i Oslo med de styggeste folka i byen som medlemmer, derav dissingen. Fubar: Bussens navn Fifty 50 Bunch: En av Norges mest respekterte underground-acts når det gjelder hiphop. Sjekket ut Rick Ross-låta, men følte det ikke. Sorry Endret 14. april 2006 av Oovz Lenke til kommentar
Grishnack Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Noen som hører på Dirty Oppland her? Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Cam'Ron suger noe helt sykt! Det gjør Afroman og.... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Folkens, jeg vil bare si ifra og gjøre dere litt oppmerksomme. Pass på hva dere laster opp, vi vil vel nødig bryte åndsverksloven osv? Det siste jeg vil er at denne tråden blir stengt. Jeg sier ikke at det har vært noe spesielt akkurat nå, men bare vær forsiktige. Endret 14. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 er det ikke lov med mixtape sanger og sånt? det går jo ikke ann og få kjøpt G-Unit Radio Part 3 i norge...gjør det vel? men skal ikke laste opp noe ofte....bare hvis dere pmer meg da Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Om G-Unit selger det er det nok er ulovlig, uansett om det blir solgt i Norge eller ikke. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) MTV'S 10 Greatest MC's Of All Time btw: du må se det med IE Skulle gjerne utalt meg her men har (skal være ærlig) hørt på: Rakim, Nas, Krs-1, Big Daddy Kane eller LL Cool J. og biggie har jeg ikke hørt på så mye som jeg har hørt på Pac og de andre. hva syns dere? Jigga ble den beste. Jeg syns Pac men som jeg sa...jeg har jo ikke hørt på de jeg nevnte ovenfor....Jeg har hørt om de OG hørt noen sanger men ikke nok til og dømme denne lista. noe fønny er når han duden nevner at han syns Nas er den beste skakk ler alle de andre. Nas got PwNed! Endret 15. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 jævli fet t-skjorte du har fått av broren din (den G-Unit) *misunne *og Equicez er den beste norske rap-gruppa var på en av konsertene på Get On The Bus Tour. Jævli livlige karer Smilte jo og ledde hele tiden spess MadCon folka 5904474[/snapback] Yo takk man! Du leste på bloggen tenker jeg. Den er gammel nå assa, skjønte først ikke hva du snakket om hehe. Men jada får mye fete klær av bror, sponsor er en bra ting hehe. Fett at du liker gruppa hans, husk å sjekke ut soloplata hans når den kommer, og Cast sin som er ute, hvis du ikke har hørt den. Jeg må sjekke ut den russelåta til Oovz. Har ikke hørt på Fifty 50 Bunch selv, men har sett noen cdr av de liggende hjemme. Er på jobb nå, hører heller på det når jeg kommer hjem og kan ha på musikk høyt. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 jævli fet t-skjorte du har fått av broren din (den G-Unit) *misunne *og Equicez er den beste norske rap-gruppa var på en av konsertene på Get On The Bus Tour. Jævli livlige karer Smilte jo og ledde hele tiden spess MadCon folka 5904474[/snapback] Jeg må sjekke ut den russelåta til Oovz. Har ikke hørt på Fifty 50 Bunch selv, men har sett noen cdr av de liggende hjemme. Er på jobb nå, hører heller på det når jeg kommer hjem og kan ha på musikk høyt. 5923783[/snapback] Kult, bra å ha deg tilbake btw. Du har vært savnet Er en liten skam at Common er så slept on som han er (no stan). Dere MÅ sjekke ut noen av låtene fra Like Water for Chocolate! Mo'fucker move back, I pursue rap at the pace of a New JackMiscellaneous numbers and shoes stack grooves Rap I deliver for the hungry and underprivileged Something different from these hollow and grunting niggas This is business strictly, step to my business is risky 'Specially when you as bitch as Missy Back to back LP's that sound the same, I surround the game With a four-pounded brainstorm To make niggas dance in the rain, scared to take a chance in the game Used to breakdance, it's a shame What money do to a nigga brain If he lose his soul what did a nigga gain? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg