Sleep4Life Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg tror vi tåler noen stygge ord, Sleep4Life. Om kristenfundamentalister hisser seg opp kan de gå ut i skauen og ta seg en bolle. 5885130[/snapback] sender heller pm gidder ikke å stresse Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 næh, men utrolig irriterende at Mobb Deep signa hos G-Unit Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Flere som har hørt om Saïan Supa Crew? Har ikke hørt på hip-hop på lenge, men Saïan er faktisk veldig kule Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Ja, Saian er tøffe. Har lyst på den sista plata deres, men er litt pengelens for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 noen som er her eller? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 næh, men utrolig irriterende at Mobb Deep signa hos G-Unit 5885588[/snapback] Vet ble litt irritert da jeg leste det for en god stund siden Og saian supa crew er råe de alle skivene jeg har kommet over ligger fint i den lovlige delen av samlingen min Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Helt utrolig at jeg aldri har hørt om Saian Supa Crew. Verdt å ta en titt eller? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Søk etter de på Google, du kan få noen smakebiter på hjemmesida. De er franske, om du ikke visste det. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg vet ikke om dere har hørt Behzad - Tæshesangen jeg? Uansett, her er den hvis dere vil høre den! Den er veldig morsom Hvis dere også vil dele sanger dere har, bruk File Front og last opp filer der. Gjerne gi oss hele album også, men da må du pakke det inn - F.eks. som .zip-, .rar-fil osv. Endret 8. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Det jeg hater med den nye plata til Saïan er den pokkers kopieringsbeskyttelsen. Fikk nesten til å legge det inn i går, men den la ikke inn hele sanger... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg vet ikke om dere har hørt Behzad - Tæshesangen jeg? Uansett, her er den hvis dere vil høre den! Den er veldig morsom Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Helt utrolig at jeg aldri har hørt om Saian Supa Crew. Verdt å ta en titt eller? 5888411[/snapback] Absolutt gi oss en liten feedback om hva du mener da Lenke til kommentar
jaiw_3 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har dere noen anbefalinger til rap lik som fks Delinquent Habits, eller rap som generellt har en bra beat og rytme. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Har dere noen anbefalinger til rap lik som fks Delinquent Habits, eller rap som generellt har en bra beat og rytme. 5891223[/snapback] G-Unit har vel endel gode beats.... Se:Outta Control (remix), Hate It Or Love It osv Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hører ikke på veldig mye hip hop, men er overrasket at ikke Kingspade og Kottonmouth Kings er nevnt, superb grupper Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Legger ved noen god låter jeg syntes folket her burde sjekke ut, sånn liten dagens anbefalinger KRS-One - Underground (hærlig rett og slett) KRS-One - Free Mumia KRS-One Sound of The Police (de fleste har vel hørt denne regner jeg med. Woop Woop, thats the sound of tha police... osv osv.. ) Juelz Santana - Oh Yes(aka Mr postman, se hva du finner den som.. ) Organism 12 - Diamanttårar Tommy Tee feat. Royal Flush, M.O.P & Matt Fingaz - No Ho( fra TP allstars norske byggeklosser. Har du ikke dette albumet, gjør alt du kan for og skaffe deg det) Looptroop - Long arm of the law (blir aldri lei denne sangen aldri....) Her fikk dere en liten liste av sanger jeg mener er fete.. Thomas... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) God Natt! Jeg har fått helt dilla på T.I. nå. Han er mester'n i Atlanta han! Trapmuzik er hans hjemmeside. Der kan dere hører låtene hans i King albumet. Han er kul, ingen tvil : T.I. Endret 11. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) DE HAR DREPT PROOF! Fy Faen!helvete kunne ikke tro dette! kan ikke si noe mer. R.I.P. Proof Holy fucking shit!! Nå har både Proof, Bizarre og Obie Trice blitt skutt i år. noen folk er virkelig etter Shady Campen! Endret 11. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Oh Damn! Dette er seriøst dårlige saker! Hva kan grunnen ha vært for at de drepte han a? Fy F så kjipt at sånt skjer. Proof var en fet og morsom fyr. 32 er en altfor tidlig alder å dø på. Rest in peace man... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Oh Damn! Dette er seriøst dårlige saker! Hva kan grunnen ha vært for at de drepte han a? Fy F så kjipt at sånt skjer. Proof var en fet og morsom fyr. 32 er en altfor tidlig alder å dø på. Rest in peace man... 5904307[/snapback] jævli fet t-skjorte du har fått av broren din (den G-Unit) *misunne * og Equicez er den beste norske rap-gruppa var på en av konsertene på Get On The Bus Tour. Jævli livlige karer Smilte jo og ledde hele tiden spess MadCon folka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg