Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) hvem er chris brown? 5866489[/snapback] han som er 16 eller 17 og er han på "Run It" sangen. btw: gidder dere og være med? Endret 4. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 har aldri hørt om han eller run it-sangen Cam'ron og gjengen skal vel bare ha enda mer oppmerksomeht Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 På tide at jeg oppdaget en "ny" Gang Starr-låt... Gang Starr feat. NYG'z & H.Stax - Same team, no games Han ene fyren her flower på en dritkul måte imho. Hvem faen har hørt om han liksom, men allikevel. Nå har jeg lagt merke til NYG'z. Whenever we stand together, down for whatever Divided we get at you from more angles Gangstarr forbid, NYG's same team no games Love is love fame one in the same Corny style, niggers act strange going against the grain Don't want to see us on top of our thing, we adapt to change Fame, fortune and material game, flow natural unrestrained Let me explain, niggers don't get it until you set it to flame Subject them to pain, make them respect The name, the set you rep, connects you get Stay ready to bang Steps ahead of competitors that'll test your aim H. Staxx shoot back splat dang your brain My foundation bust gats spread there's your brain Fuck with mine, spat not take the blame Play it for keeps, we came to win Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hva har det å si om noen har hørt om han? men låta er bra, fra siste-albumet til Gang Starr: The Ownerz Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 hva har det å si om noen har hørt om han? men låta er bra, fra siste-albumet til Gang Starr: The Ownerz 5868148[/snapback] Stemmer det. Btw, jeg drar til London i morgen, så dere får kose dere uten meg så lenge. Skal skåle i Kronenbourg 1664 (som kommer kald rett fra tapp) og ofre dere en liiiiiten tanke. Satser på å plukke opp et par hiphop-skiver mens jeg er der Peace! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Den sangen er utrolig fet hadde glemt jeg hadde den liggende, takk for på minnelsen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Dagens musikk tips: - Ying Yang Twins, United State Of Atlanta <-- Et album ja. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Juelz Santana jadda, skrev jo i min første post her at jeg var stor dipset fan Og run it fenget meg de 2 første gangene jeg hørte den, etter det ble jeg lei ass... Får komme med et musikk tips jeg og da Dagens musikk anbefaling fra "Nykommeren" Bone Crusher - Fat man stomp. Ble hektet på denne her i går og den går på repeat på winamp og mp3spilleren 5866294[/snapback] Den var kul den! Dirty beat, masse bass, hehe. Akkurat som Dirty South er kjent for Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) R.O.C., we runnin this rap shit Memphis Bleek, we runnin this rap shit B. Mac, we runnin this rap shit Freeway, we run this rap shit O & Sparks, we runnin this rap shit Chris & Neef, we runnin this rap shit Watch out!! We run New York Drøy tekst: Niggaz'll kidnap your babies, spit at your lady We bring - knife to fistfight, kill your drama Uh, we kill you motherfuckin ants with a sledgehammer :!: jævlig bra! : Don't let 'em gas you like Jigga is ass and won't clap you nice: A wise man told me don't argue with fools Cause people from a distance can't tell who is who So stop with that childish shit, nigga I'm grown Please leave it alone - don't throw rocks at the throne Do not bark up that tree, that tree will fall on you I don't know why your advisors ain't forewarn you har fått helt dilla på denne sangen. Knuser Ether lett... EDIT: I never have dinner with the President. I never have dinner with the President. I never have dinner with the President. You little maggot; Eazy E turned faggot. With your manager, fella, fuckin' MC Ren, Dr. Dre, and Yella. But if they were smart as me, Eazy E would be hangin' from a tree. With no vaseline, just a match and a little bit of gasoline. Light 'em up, burn 'em up, flame on... Endret 5. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ikke la denne tråden DØØØØ! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Etter en stund med en pc som suger på jobb, så er jeg tilbake. Føler at jeg har mer tid å sette meg ned på pcn og være på forumet hehe. Jeg er enig i at denne tråden ikke må dø. Jeg har nettopp fått meg en Creative Zen Vision:M, har 30GB å fylle opp, trenger noen gode anbefalninger på god musikk. Helst hele cdr. Har fått mye over på den, men lite nytt som jeg virkelig føler. Har samme problem med mp3 til mobilen min. Her burde det vel være noen som har noe bra å anbefale. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 fleire tips:Heltah Skeltah - Nocturnal Eyedea & Abilities - E & A Smoothe Da Hustler - Once Upon A Time In America El-P - Fantastic Damage De La Soul - Stakes Is High Pete Rock - Soul Survivor to be continued... 5841515[/snapback] dette er vel ikke så veldig nytt, men det er bra Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Etter en stund med en pc som suger på jobb, så er jeg tilbake. Føler at jeg har mer tid å sette meg ned på pcn og være på forumet hehe. Jeg er enig i at denne tråden ikke må dø. Jeg har nettopp fått meg en Creative Zen Vision:M, har 30GB å fylle opp, trenger noen gode anbefalninger på god musikk. Helst hele cdr. Har fått mye over på den, men lite nytt som jeg virkelig føler. Har samme problem med mp3 til mobilen min. Her burde det vel være noen som har noe bra å anbefale. 5874626[/snapback] dette holder vel? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 det nye ghostface-albumet er veldig, veldig bra Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Etter en stund med en pc som suger på jobb, så er jeg tilbake. Føler at jeg har mer tid å sette meg ned på pcn og være på forumet hehe. Jeg er enig i at denne tråden ikke må dø. Jeg har nettopp fått meg en Creative Zen Vision:M, har 30GB å fylle opp, trenger noen gode anbefalninger på god musikk. Helst hele cdr. Har fått mye over på den, men lite nytt som jeg virkelig føler. Har samme problem med mp3 til mobilen min. Her burde det vel være noen som har noe bra å anbefale. 5874626[/snapback] Her er noen skiver jeg har kommet over i det siste som er verdt å sjekke ut: Bubba Sparxxx - The Charm Brother Ali - Champion M-1 - Confidential Petter - P Afu-Ra - State of the Arts Handsome Boy Modeling School - White People Hush - Bulletproof Tech N9ne - Vintage Tech The Alchemist - 1st Infantry Ble visst noen gamle skiver også, ikke kommet ut så mye som er alt for bra i det siste etter min mening. Sånn er det når en ikke er særlig begeistra for dirrrrty south. Lenke til kommentar
embark Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Vet dere om man kan få tak i instrumental-versjonen av 50 Cent feat. Young Buck - I'll Whip Ya Head Boy? Hadde vært fett. EDIT: Nevermind, fant den. Endret 7. april 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) har noen hørt Pearly Gates av Mobb Deep og femti? dette er verset Prodigy disser Jesus...men måtte sensurere det....vil ikke bli bannet eller noe sånt pga hating av religion eller noe sånt Now homie if I go to hell and you make it to the pearly gates Tell *sensurert pga bibel folk* we got beef And *sensurert pga bibel folk* im’a see him when I see him *sensurert pga bibel folk* For leaving us out to dry in straight poverty For not showing me no signs they watching over me Look, we the new breed in 2006 We don’t give a *sensurert pga bibel folk* Nigga show me where the cash at And nice whips with the 3 car garage to fit them shits Man my life is painful, pray to angels Or praying to myself hoping I don’t have to spank you My bullets will shank you And when my gun start cutting, ain’t nobody gonna save you *sensurert pga bibel folk* they ain’t have to deal with the shit We dealing with, this survival times hvis dette er sånn Blood Money kommer til å være... gleder jeg meg send pm hvis du vil "høre" den. eller bare lese den usensurerte teksten....syns det var jævli komisk jeg Endret 7. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Jeg tror vi tåler noen stygge ord, Sleep4Life. Om kristenfundamentalister hisser seg opp kan de gå ut i skauen og ta seg en bolle. Endret 7. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg