Onyx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Ahh, endelig fikk jeg tak i T.I's nye album ''King''! Masse gode låter, og sletts ikke skuffet Flere som har den? Jeg ble gitt hekta på ''What You Know'', fresh beat og bra tekst, første sangen som slo meg = ) Er fornøyd jeg nå! Flere album jeg bør sjekke ut ellers? Ha en god helg da! Endret 31. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 jeg burde kanskje sjekke ut T.I.-albumet, selv om jeg vanligvis ikke er så stor fan av sørstatsartister. Ghostface-albumet i salg på mandag, forresten Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) noen som vet om en side jeg kan laste ned commons like water for chocolate album uten at det er noe sånn drm på det? lovlig altså. Endret 31. mars 2006 av 2mass Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) jeg burde kanskje sjekke ut T.I.-albumet, selv om jeg vanligvis ikke er så stor fan av sørstatsartister. Ghostface-albumet i salg på mandag, forresten 5845714[/snapback] Jeg har albumet (Ghostface Killah - Fishscale) Anbefaler T.I. King. Kjøp det også med det samme du kjøper Fishscale-albumet Endret 31. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 jeg burde kanskje sjekke ut T.I.-albumet, selv om jeg vanligvis ikke er så stor fan av sørstatsartister. Ghostface-albumet i salg på mandag, forresten 5845714[/snapback] Jeg har albumet (Ghostface Killah - Fishscale) Anbefaler T.I. King. Kjøp det også med det samme du kjøper Fishscale-albumet 5846133[/snapback] så mye penger har jeg ikke, laster ned T.I., jeg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Ok Hvis du vil ha link til en fin, ehm, så send PM da. Den ble gitt ferdig på under 20 min. Endret 31. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Glamourmodell som rapper. Nja, hvordan skal dette gå for hun da? Vida skal visst jobbe med In Ya Face - dog aldri hært om han. Hva syns dere? Hør på den sangen også forresten Lenke til kommentar
Thend Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 sangen var imponerende dårlig sett på P3, forresten Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 noen som vet om en side jeg kan laste ned commons like water for chocolate album uten at det er noe sånn drm på det? lovlig altså. 5845778[/snapback] Kanskje jeg misforstår hva du prøver å si, men den skiva kom ut i år 2000, så jeg tror du skal slite med å laste den ned lovlig. Eller mener du at du har skiva fra før, men at det er sånn jalla "player"-sak på den? Btw, hvis folk har noe bra fest-hiphop (helst ikke så mye crunk/southern med mindre det er dritbra låter) å anbefale er det bare å komme med det. I morgen blir det nemlig kanonparty her på Kjelsås Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg må bare bumpe litt jeg ass, T.I. er syk! Hehe Dere må få tak i King! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hun skal i fengsel snart. Det blir nok ikke Norge. Det er derfor hun har laget Countdown to Lockdown, slik at vi kan følge hennes dager til hun skal bak lås og slå. Noen som vet hvor lenge hun skal sone? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) aprilsnarr, kanskje? :!: har hørt på T.I.-albumet en gang nå, var jo ikke noe særlig Endret 1. april 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 noen som vet om en side jeg kan laste ned commons like water for chocolate album uten at det er noe sånn drm på det? lovlig altså. 5845778[/snapback] Kanskje jeg misforstår hva du prøver å si, men den skiva kom ut i år 2000, så jeg tror du skal slite med å laste den ned lovlig. Eller mener du at du har skiva fra før, men at det er sånn jalla "player"-sak på den? Btw, hvis folk har noe bra fest-hiphop (helst ikke så mye crunk/southern med mindre det er dritbra låter) å anbefale er det bare å komme med det. I morgen blir det nemlig kanonparty her på Kjelsås 5846916[/snapback] Regner med det er folk som ikke digger hiphop like mye som deg der også, dette er en liste hentet fra en annen side, en del party hits. Noe for en hver smak? PARTY HITS ********** DMX - "Up In Here" Terror Squad - "Lean Back" Dr.Dre - "Next Episode" DMX - X gonna give it to ya 50 cent - Disco inferno Young Blaze - Work it Out Petey Pablo - freak-a-leek Redman feat ODB - Let's get dirty J-Kwon - Tipsy Mary J. Blige - Family Affair 50 Cent - Just a lil bit 50 Cent - Outta Control remix Ebony Eyes - In ya face Xzibit - Get ya walk on JD & Jay-Z - Dance with me (remix av 112-sangen) 112 - Peaches & Cream og Dance with me Chingy - Right thurr Trina - No panties Volume 10 - Pistolgrip Pump Three 6 mafia - Tear da club up 8Ball & MJG - Lay it down 50 Cent - In da Club Fabolous - Give A Fuck Houston Feat. Chingy, I-20 & Nate Dogg - I like That Ludacris - Act a fool Benzino - Rock the party Big Tymers - Beat it up (feat. Teteeze) Notorious BIG - Would you die for me Jay-Z - The city is mine JD feat. P Diddy, Murphy Lee, and Snoop Dogg - Welcome to Atlanta (remix) LL Cool J - Phenomenon Tha Eastsidaz (Goldie Loc, Snoop Dogg, & Butch Cassidy) - Let's Roll Puff Daddy - I'll Do This For You (Featuring Kelly Price) Young Gunz - Set it off Lil' Wayne - This is the carter Dr. Dre & Snoop Dogg - Nuthin But A G Thang The Dogg Pound (feat. Crooked I) - Gangsta Rap Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Syns "How We Do" og "Higher" fra The Game er litt pæty låtå Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Du burde ta med noen Lil' Jon låter og. Roll Call, Get Low og en jeg ikke husker .shit dobbelpost Endret 1. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Gutter, gå inn på denne siden og nevn de de hip-hop låtene dere liker! La oss slå tilbake mot de metall-hodene der Jeg har allerede gjort det, så, deres tur! Det er hele 24 sider med bare rock sanger som er blitt nevnt. Og litt trance... Hehe. Uansett, gjør det bare Endret 2. april 2006 av onyX Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 sånn onyx sjekk den lista!!!!! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe, jeg fikk lattis nå Kjempe bra Sleep4Life! Vi slo tilbake mot de vi, hehe Kjempe fin liste. Nå kan metal-hodene se på hva egentlig musikk er! Lattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg