ehs5 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=2257&sc=1&str= Weee eg gleder meg! Håper den blir bra og det er jo folket bak futurama som skal lage den. Ja, jeg hørte om det der. Ser kult ut! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 futurama er drit fett og simpsons og family guy også da Lenke til kommentar
srbz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hører på 2pac, men det er rock/metal som er favoritt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 uansett er så lett.. Gitar = Mulig å lage musikk. Ingen gitar: Ikke musikk HAHAHAHA. Tidenes teiteste utsagn. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvem andre hører på rap her? Litt Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeh ører mye på rap (hip-hop). Mekker litt beats selv og.. Det jeg hører mest på atm er Alchemist og Talib Kweli. To herlige nye album! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 *slettet deler av tekst* Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy det teiteste jeg har hørt. det er VELDIG mye av musikken i verden som er uten gitar, og veldig mye musikk er faktisk bedre UTEN gitar. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Borte vekk! Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster! Øh... er rap så mye mer seriøst? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 *slettet deler av tekst* Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy det teiteste jeg har hørt. det er VELDIG mye av musikken i verden som er uten gitar, og veldig mye musikk er faktisk bedre UTEN gitar. Det er rett. Enormt mye bra uten. Noen her inne har noen idiotiske utsagn. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeh ører mye på rap (hip-hop). Mekker litt beats selv og.. Det jeg hører mest på atm er Alchemist og Talib Kweli. To herlige nye album! aaa flere produsenter her Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeh ører mye på rap (hip-hop). Mekker litt beats selv og.. Det jeg hører mest på atm er Alchemist og Talib Kweli. To herlige nye album! aaa flere produsenter her jess, o jess Snippets, hvis du vil høre. Sjekk "reggie", det er meg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jævli bra jobba reeeeg. de var fete. Hvilke programmer bruker du?? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 jævli bra jobba reeeeg.de var fete. Hvilke programmer bruker du?? tnx bruker Fruity Loops, og så chopper jeg med Sound Forge. Har nylig begynt å ta ibruk et program som heter Finale og. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 er samme programma jeg bruker det, borsett fra finale. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har fått øynene opp for Dizzee Rascal i det siste.... Noen andre som hører på han? Det er noe spess med han... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 (endret) jeg har hørt en sang av han og det er den sangen som heter dizzie rascal. jeg er ikke akkurat no stor fan av det, men det er greit nok Endret 13. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Ol dirty er død! http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=2316&sc=1&str= Endret 14. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 (endret) Liker rap ja, men Lil' John og krunkkara kan bare råtne og dø... TO GANGER! Nei det som er bra er: Souls of Mischief El-P Das Efx Pete Rock Cannibal Ox Company Flow Dead Press The Roots Gangstarr Guru Juelz Santana RZA Method Busta Rhymes O.D.B Mr. Lif Timbuktu Promo Razhel Slick Rick RedMan BIGGI 2-pac Soul Position Styles P Clipse Hva mer? Kommer ikke på no nå... JO!!! RJD2! Beste beatsene du hører. Lover... EDIT: O.D.B RIP... Endret 14. november 2004 av stektfisk Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 jeg har hørt en sang av han og det er den sangen som heter dizzie rascal. jeg er ikke akkurat no stor fan av det, men det er greit nok øøøø? Fat? Han heter Dizzy Rascal og sangen heter Jus' a Rascal dass, du må fikse sangene dine Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 R.I.P Ol' Dirty Bastard!! håper inderlig de får gitt ut det siste albumet han jobbet på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg