oleisbest Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Endelig skaffet meg noen nye album! Synest det har vært en mager start på året så langt, går alt for lenge mellom de gode skivene. Gleder meg i hvert fall til å sjekke ut følgende: E-40 - My Ghetto Report Card Ghostface Killah - Fishscale Lunatic - Black Album (franske rappere) M-1 - Confidentia (aldri hørt om, men virker faktisk veldig lovende) Public Enemy And Paris - Rebirth Of A Nation CunninLynguists - A Piece of Strange The Game - G.A.M.E. (tydligvis desperat etter ny musikk...) Noen som har hørt noen av de? Har hørt raskt igjennom CunninLynguists og Ghostface skiva, vet ikke om de lever helt opp til forventingene. Må høre litt mer, har i hvert fall kjempe store forventninger til CunninLynguists skiva. Forrige albuum var jo helt knall. edit: Jeg som har sovet i timen, M-1 er visst han ene fyren fra Dead Prez AKA Mutulu Olugabala. Dette er visst debut albumet hans som soloartist. Det her må jo bli bra! Endret 23. mars 2006 av oleisbest Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 mutulu? fett navn lasta ned Ghostface-albumet og hørte på det et par ganger før jeg sletta det, skal kjøpes neste uke . Men førsteinntrykket var meget godt. Et knallalbum. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 enig thendrup! det er et hærlig album! T.I sitt nye er forresten ute kanskje ikke i butikkene... det er helt ok i mine øyne, trenger kanskje litt mer høring før det blir gudd Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 CunninLynguists - A Piece of Strange Er dette ett album du kan anbefale, sånn utifra førstreinntrykket mener jeg? T.I sitt nye er forresten ute 5801592[/snapback] T.I har jeg fått mer og mer sansen for, fikk noen sanger gjennom en kompis fra statene og blei positivt overraska Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg kan hvert fall si at CunningLynguists-albumet har blitt anbefalt meg av en bekjent, og han har god smak Propaganda, sjekka ut Atmosphere og Asamov ennå? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg kan hvert fall si at CunningLynguists-albumet har blitt anbefalt meg av en bekjent, og han har god smak Propaganda, sjekka ut Atmosphere og Asamov ennå? 5801687[/snapback] Har noe Atmosphere, men ikke all verdens, Asamov har jeg aldri sjekka ut faktisk... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 ok hørt enda litt mer på de albuma jeg nevnte på forrige side nå. Skikkelige greier. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 sjekka ut noe Asamov nå...bra førsteinntrykk.... det jeg har hørt er helt chille greier... takk for tipset Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er dette ett album du kan anbefale, sånn utifra førstreinntrykket mener jeg? Hørt for lite på det til å si noe enda. Er litt overraska over at jeg har klart å overse cunning albumet, har jo faktisk vært ute en stund. Hva gjelder Athmosphere albumet bør dere heller sjekke ut tidligere utgivelser (God Loves Ugly og Lucy Ford) da de er langt bedre enn hans nye. Synes i hvert fall jeg. Faller det i smak bør dere sjekke ut albinonegeren Brother Ali. Et bra album! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 blaow, oleisbest, der dreit du deg :!: Atmosphere er to stykker, rappern Slug og produsenten Ant (men Ant er ikke så veldig framme i rampelyset, så det er forståelig) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Propaganda, du har fått PM av angående kjapp anskafelser av nye album Ta en titt! Flere som vil, PM meg gjerne Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Sjekk også ut Stress.no's Musikk side. Veldig fin med tanke på når forskjellige albumer kommer Se forøvrig topp 10, under ''Musikk''. Jeg synes det er bra, meget fint. Slipper man å slite seg rundt på Google eller hvor det enn måtte være for å finne ut når forskjellige albumer kommer ut. Endret 23. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 www.stress.no er flink på updates Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tusen takk for Ghost Face-albumet! Liker en del av musikken hans, synd at det er så mye så kalte ''skit'' sanger, i disse er det conversation i. Så, min nye rolige sang er 'Momma'' i albumet, skikkelig digg sang. Rolig og fin beat... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 jeg hater når folk skal ha opptil 3-4 skits på plata si... da kan man heller la hver og ha mindre spor..... Noen skits er selfølgelig fete, men likavel Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Ghost Face-albumet har mange, alt for mange. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Will Smith - Mr Nice Guy......sier seg selv....will smith?....hold deg til komedie, det er det du er best til... :!: Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Will Smith er tragisk..... Dagens musikk tips : CunninLynguists-Rain Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 dagens musikktips: Sean Price - Monkey Barz Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 T.I. -What You Know The Game - i Got a mill on it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg