Thend Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 takk, du. Hjalp vel ikke veldig mye, men der fant jeg væffal ut hvilket selskap han er på. Men virker som jeg kan komme til å vente en stund...... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 takk, du. Hjalp vel ikke veldig mye, men der fant jeg væffal ut hvilket selskap han er på. Men virker som jeg kan komme til å vente en stund...... 5765068[/snapback] kanskje dette kan også hjelpe deg mer....sjekk ut MySpacet hans kanskje det står mer om albumet hans der? hvis ikke det går kan jeg ikke hjelpe deg foreløpig. men hvis jeg får vite mer skal jeg si ifra. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 (endret) jeg setter pris på hjælpa, ass men SÅ evneveik er jeg ikke at jeg ikke alt har funnet fram til den sida der Endret 16. mars 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Dagens låt er følgende: Non Phixion - Rock Stars Fet rhyming pluss heftig Premo-beat. Elsker Gang Starr-samplinger i refrenger, og scratchingen på 2. refreng er så evig fet! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dagens låt er følgende: Non Phixion - Rock Stars Fet rhyming pluss heftig Premo-beat. Elsker Gang Starr-samplinger i refrenger, og scratchingen på 2. refreng er så evig fet! 5766080[/snapback] ohh, denne støttes! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) hvor finner man gratis musikkvideo'r a? *edit: da helst streaming, ikke nedlastning, men gjerne begge deler, kan jo hende det er noen jeg vil ha på pc'en Endret 17. mars 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Har dere hørt på DJ Format? :!: Jeg ler av de ass... PS: Propaganda, har sendt deg en PM angående videoer og slikt Endret 17. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 PS: Propaganda, har sendt deg en PM angående videoer og slikt 5768411[/snapback] mottatt og heftig benyttet de siste minuttene tusen takk Lenke til kommentar
mordersko Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) ------------------------------------- Endret 25. februar 2007 av mordersko Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har fått utrolig dilla på Westcoast 90s rap de siste ukene.... hører bare på DPG, N.W.A, Ice Cube og Dr Dre. jeg må nevne det....Real Muthaphikkin G's og No Vaseline er de beste dissene noen sinne laget. og btw...skjønner virkelig ikke alt det oppstyret rundt New York, New York videon til DPG. Snoop bare sparker ned EN byggning og new yorkerne blir sure? jeg er ikke dum jeg mener ikke West vs East beefen men, det at DPG lagde en sang om den byen de solgte lite i (lite og lite kan diskuteres). Noen som kan legge ut teksten til Mobb Deep - L.A. L.A. tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Da har du vel selvsagt vært innom Westside Connection også? De er THE westcoast rap group. Gitt ut DVD har de også. Det var Ice Cube sitt prosjekt etter han forlot NWA tidlig på 90-tallet, og revolusjonerte hip hop pånytt. Endret 17. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Da har du vel selvsagt vært innom Westside Connection også?De er THE westcoast rap group. Gitt ut DVD har de også. Det var Ice Cube sitt prosjekt etter han forlot NWA tidlig på 90-tallet, og revolusjonerte hip hop pånytt. 5768954[/snapback] DVD'en er dritfet! Westside Connection = gangsta! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Da har du vel selvsagt vært innom Westside Connection også?De er THE westcoast rap group. Gitt ut DVD har de også. Det var Ice Cube sitt prosjekt etter han forlot NWA tidlig på 90-tallet, og revolusjonerte hip hop pånytt. 5768954[/snapback] jada Mack 10 er Dope Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 sleepy kar'n... ta deg fem a... snitchy nickel har nok av plass til deg på kuken sin. become snitch or die cryin in stores april 15 directed by lil' john. bbBBBbbBBbbblack wall street! Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) sleepy kar'n... ta deg fem a... snitchy nickel har nok av plass til deg på kuken sin. become snitch or die cryin in stores april 15 directed by lil' john. bbBBBbbBBbbblack wall street! 5775577[/snapback] haha du suger du og din dildo hopper...!! Not Rich, Still Lyin!Faggot! du vet ikke hva du snakker om din papegøye nappetass Loss of skills! Endret 19. mars 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 haha Game ække så jævla pimpin' likevel... Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Egentlig ikke så veldig begeistret for rap/hip-hop, men noe er bra =) Coolio - Gangsters Paradice Run DMC - Walk This Way Run DMC - It's Tricky Run DMC - It's Like That Ice Cube & Paul Oakenfold - Right Here, Right Now MOP - Cold As Ice Beenie Man - Street Life Sikkert mange flere rap-låter jeg liker også, men er ikke så godt orientert i den genren. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mars 2006 Del Skrevet 19. mars 2006 Beenie Man er ikke kult ! Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 ta steroider, kjøp noen fete beats, syng selv på hvert eneste hook og back det opp med et stort markedsføringsbudsjett.... majoriteten av snitchy sin fans er hvite fjortisser. ekte hip hop hoder tar avstand fra han og hans musikk. han blir jo ikke respektert av sine rap kolleger lenger. rent lyrisk og hva flow angår er han middelmådig, Game tar han når som helst, hvor som helst. og det bildet var funny for 3 år siden... Jeg tenker ikke lenger på å lage musikk som vil selge fifty snitch - ironi - dobbelt moral Fat Joe sa det på my fofo..... Oh yeah, you got sixty-five niggaz on your teamAnd they're not from Southside Jamaica, Queens They're the boys in blue, and I'm just speaking the truth Yeah we all see the bitch in you Hate it or love it, The Game's on top Now you jealous of him, when your shit going to stop? Now tell me, have you ever seen 'em up in the club? No, no, no shorty That's right, you singing more than you rappin Now Fifty that ain't right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg