Propaganda Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dagens anbefaling: Talib Kweli - Ms. Hill Nye klinesangen min! Hentet fra Right About Now: The official sucka free mix cd. Skikkelig koselig låt 5720320[/snapback] den er så jævla chill ass... så word to my man Oovz jeg anbefaler 36 Mafia-poppin my collar Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 anmeldelse av det nye Ghostface-albumet: Ghostface Killah - Fishscale flere enn meg som gleders eg? Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Dagens anbefaling: Talib Kweli - Ms. Hill Nye klinesangen min! Hentet fra Right About Now: The official sucka free mix cd. Skikkelig koselig låt 5720320[/snapback] den er så jævla chill ass... så word to my man Oovz jeg anbefaler 36 Mafia-poppin my collar 5720587[/snapback] Enig i begge sangene! Ms. Hill er allerede en klassiker, utrolig fin beat og teksten er absolutt verdt å studere! three 6 mafia sitt nye album har jeg hørt gjennom 4 ganger i dag. Dere har bra smak må jeg si Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Cali Agents(Planet Asia & Rasco) - Neva Forget jææææævlig digg, og sjekk ut: Onkl P - Antibitertime Onkl P ft. SjakkMats - Noia Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) 36 Mafia - Poppin My Collar var bra den. Men Gjentar ''Poppin My Collar'' for mye egentlig... Uansett. Er det noen som liker å høre på hva damene har å gi? Mary J. Blige, Tweet, Ashanti, Faith Hill osv. osv. Noen nye fra dem som dere kan? Endret 8. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) når det gjelder female MCs syns jeg Jean Grae er veldig bra. Sjekk ut albumet This Week som kom for et par år sia. Og hun kommer snart med et nytt album produsert av 9th Wonder og Khrysis edit: nå tenkte du kanskje ikke på rappere, onyx, men uansett Endret 8. mars 2006 av unge_thendrup Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jo rappere egentlig, sjanger Hip Hop/R&B. Derfor legger jeg inn her. Synger hun bra eller? Fine beats? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 hun rapper, først og fremst. This Week-albumet hadde en del bra beats, og noen dårlige beats, dessverre. Men det nye albumet ser jeg fram til, det kan bli skikkelige greier. hjemmesida Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det som er rart, jeg har aldri hørt om hun. Hæ? Skaffet meg en sang med Talib og Jean, og det hørts bra ut Hmm, skuffet over den nye plata til Mary J. Blige. Var i Oslo i helga for å se etter musikk og måtte bare høre på den nye plata. Ikke noe spesiell. Eneste som var bra, var Hate It Or Love It Remix (eller er det 50 og Game som har kopiert?), MVP het den tror jeg. Hmm, sliter med musikk ja. Venter på at nye ting skal komme Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ah, du komme deg ned i undergrunnen. Fins masse bra hiphop der ute hvis du leter litt. Eller spør meg . Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Okey, tar sjangsen om å spørre deg jeg Nye sanger som er gode. Gjerne litt chill og noe gangster (litt da) i form av Lil' Wayne og Boyz In Da Hood. Endret 9. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 hmm hørt det siste Lil Wayne-albumet, eller? Tha Carter II? Det er faktisk ganske bra, selv om det egentlig ikke er min smak... Godlåter: Receipt, Fly In, men ellers hører jeg ikke så mye på "kommers" rap.... linker til ganske nye album som jeg anbefaler: Blueprint - 1988 Edan - Beauty & The Beat DJ Muggs & GZA - Grandmasters 9th Wonder & Buckshot - Chemistry Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Underground-rap/hiphop = Ikke så veldig kjent? Eller tar jeg feil? Uansett, takk mann Hører på det i morgen, shyy, foreldra sover. Endret 9. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Liker ikke jenter som rapper jeg ass og liker mest norsk underground rap. Og "underground" rap fra USA eks. Jedi Mind Tricks, Cali Agents, Immortal Technique, Ill Bill, C.N.N. osv. kansje ikke så veldig undergrunn alt det her, men de har skillz. Btw. hater 50cent osv. rapper bare for å tjene spenn, synd og skam! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Okay da, jeg bøyer meg for Poppin My Collar. Har hørt den flere ganger nå, må si meg fornøyd. Drit bra sang Har dere flere eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Btw. hater 50cent osv. rapper bare for å tjene spenn, synd og skam! 5725731[/snapback] så ung, så naiv... akk. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 ettersom det er torsdagsfylla i dag presenterer jeg kveldens låt: Busta rhymes - lloyd banks, papoose, dmx, mary j. blige, rah digga, missy elliott - touch it(remix) Synd at denne neppe blir spilt på noe utested i Trondheim, Dj'ene på mine faste steder nekter å spille det hvis ikke det har ligget på en eller annen hitliste i ukesvis. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Btw. hater 50cent osv. rapper bare for å tjene spenn, synd og skam! 5725731[/snapback] så ung, så naiv... akk. 5726279[/snapback] ehem...mener du at 50 cent er en fyr som setter god musikk i fokus? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som har sjekka ut nye skiva til Dilated Peoples? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2006 Noen som har sjekka ut nye skiva til Dilated Peoples? 5728484[/snapback] Jepp, og det er ganske bra. Ikke kjempebra, men bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg