chil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Chil er ikke tilfeldigvis et psevdonym for wil? skjønte jeg lite av, men ok uansett er så lett.. Gitar = Mulig å lage musikk. Ingen gitar: Ikke musikk Du kan kalle det sang, Opra men musikk nada. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Resonementet kunne gi det inntrykket, men nevermind. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Rap/hip hop er vel det eneste jeg ikke takler av musikk. jeg klarer bare ikke 500 Yo'er på 2 min Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gitar = Mulig å lage musikk. Ingen gitar: Ikke musikk Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gitar = Mulig å lage musikk. Ingen gitar: Ikke musikk Det er sånn det er, ja? Men det var jo fint. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gitar = Mulig å lage musikk. Ingen gitar: Ikke musikk Du kan kalle det sang, Opra men musikk nada. Makan til dustete innlegg. Greit nok at man skal få mene hva man vil, men dette blir det samme som å stikke inn i en kirke og rope "Satan er tøffest, gud er en pudding!". Hva sier punkt 2 i retningslinjene om sånne innlegg? Liker du ikke rap, ikke post her. Lag heller en gitar-musikk-tråd som du kan kose deg i. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 g-unit og de andre du ramsa opp så godt men rap ruleer liker bedre warlocks, epmd, t.p. allstars osv Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) <DoCa-Cola> ALL rap and hip-pop is bullshit<DoCa-Cola> all it is is "fuck that nigger, he fucked my woman, fuck that woman, she fucked my nigga" Beklager hvis noen finner dette støtende. EDIT: Nå skal man vel egentlig ikke redigere et sitat, da, men doubluteef, mate! (Hvis du har sett den der "End of The World"-filmen, så skjønner du kanskje hva som var litt morsomt.) Endret 19. oktober 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 <DoCa-Cola> ALL rap is bullshit<DoCa-Cola> all it is is "fuck that nigger, he fucked my woman, fuck that woman, she fucked my nigga" Beklager hvis noen finner dette støtende. er enig med deg hvis du skifter ordet rapp ut med hip-pop Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Makan til dustete innlegg. Greit nok at man skal få mene hva man vil, men dette blir det samme som å stikke inn i en kirke og rope "Satan er tøffest, gud er en pudding!". Hva sier punkt 2 i retningslinjene om sånne innlegg? Liker du ikke rap, ikke post her. Lag heller en gitar-musikk-tråd som du kan kose deg i. Damn straight, psilo! liker bedre warlocks, epmd, t.p. allstars osv Warlocks har tapt seg i forhold til hvordan de var. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 A_N_K: Du har 1337 innlegg Bare måtte nevnes Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Warlocks har tapt seg i forhold til hvordan de var. enig men de gamle sangene dems er FETE Rap er best!! rapper litt sjæl også og produserer litt Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 G g g g g g g g g-unit!!!!!!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Slettet Endret 20. desember 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 jeg digger skandinavisk rap jeg spesilet den fra starten av 90 tallet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Bare eg som ikke takler g-unit her ja. Hmm..... Anyways begynt å høre litt på "alternativ" hiphop fra frankrike, spania, chile, england og litt forskjellige. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Bare eg som ikke takler g-unit her ja. Hmm..... Anyways begynt å høre litt på "alternativ" hiphop fra frankrike, spania, chile, england og litt forskjellige. Du er ikke den eneste som ikke takler G-Unit og du er ikke den eneste som hører på alternativ hip-hop. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bare eg som ikke takler g-unit her ja. Hmm..... Anyways begynt å høre litt på "alternativ" hiphop fra frankrike, spania, chile, england og litt forskjellige. Oi kult da. Ja alternativ hip hop er ganske kult, det blir fort kjedelig med ensformig bling bling rappere. Jeg er fra chile så jeg lurte på hvilke chilenske rappere du hørte på? Og forresten, som litt alternativ hip hop så kan jeg nevne Outkast og Atmosphere. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Altfor få som hører på Looptroop, Promoe, Timbuktu, Karpe Diem (som er norges beste rappere for øyeblikket) og lokal rap. Altfor mange som hører på mainstream rap som g-unit, 50-cent, eminem og usher ( ) Har noen hørt Gatas sin parodi av P.I.M.P? Den heter F.E.M.I.N.I.S.T. Eller Karpe Diem med Mitt Bænd? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://www.kingsize.no/kingsize/?action=re...=2257&sc=1&str= Weee eg gleder meg! Håper den blir bra og det er jo folket bak futurama som skal lage den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg