Hydrolift Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 btw. noen som visste dette? bare jeg som er litt slow!?! "Jigga med forlik Jay-Z ble dømt til tre års prøvetid etter knivstikkingen av Lance “Un” Rivera. Les Jigga slipper fengsel. Lance ”Un” Rivera skuffet påtalemyndighetene etter at han mottok 600.000 dollar (ca 5,5 millioner kroner) i en privat avtale med Jay-Z. Jiggaman irriterte dommeren ved å møte opp 15 minutter for sent til rettsaken, og ved neste korsvei vil dommeren legge vekt på dette. Ifølge politiet knivstakk Jigga Rivera (ihvertfall) to ganger med en drøyt 12 cm lang kniv på et party på Kit Kat Klub i New York 1. desember 1999. Bakgrunnen for knivstikkingen var at Jigga trodde/mente/vet at Rivera laget counterfeit (falske) kopier av en hans plater. " Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 nei det visste jeg faktisk ikke... han er jo badboy da..selvom han ikke har gitt skikkelig inntrykk av det de siste åra.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Har dere hørt denne?: The Notorious B.I.G. - Duets The Final Chapter BIG lever ikke (?), så her har må de ha brukt stemmen hans i de forskjellige sangene. 22 sanger totalt. Det er mange andre som er med han. P. Diddy, Mary J. Blige, The Game, Fat Joe m.fl. 1970 Somethin' beste i albumet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 har albumet, og har faktisk ikke hørt så mye på det, men det lille jeg har hørt har vært bra Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 Hmm, lenge siden jeg har vært her inne og jeg tok meg i å si huff et par ganger...Litt snevert artist og låtmateriale folk hørte på. (no offence) Her har dere en godliste dere kan suplemere samlingen deres med (artister): Vast Air Mighty Mi Cormega Freddie Foxxx Mr. Cheeks Big Noyd Young Gunz Afu-Ra Da Grassroots 7l & Esoteric Beans Cadence Weapon State Property Sheek Louch Mic Geronimo Naam Brigade The Roots - Star/Pointro Capone-N-Noreaga Brand Nubian Mos Def Krumb Snatcha Psyche Origami Saul Williams Sole Aceyalone Large Professor C.L Smooth All Natural Soul Position Public Enemy mark Curry Black Rob ODB Dynamic Syncopation Viktor Vaughn Manchild Iz-Real Bushwick bill Twiztid Roots Manuva Atmosphere Flame Buckshot 9th Wonder Camp Lo Gza/genius Hit Squad Onyx Prince paul The Gift of Gab Kos og klem fra meg til dere Kommer til å oppdatere mer så fort jeg har litt mer tid 5494743[/snapback] Love u Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 ^^jepp, en meget bra liste Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 1970 Somethin' beste i albumet vil jeg tro. 5512422[/snapback] Vokalen på den låta er hentet fra Respect, på Ready To Die albumet. er stort sett nye beats og gamle big vers... forøvrig er Spit Your Game, Whatchu Want, Get Your Grind On, Living In Pain, 1970 Somethin', Hustler's Story, verdt å sjekke ut... btw. savner BIG L og RAKIM på den lista. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 btw. savner BIG L og RAKIM på den lista. 5515227[/snapback] ' word... Rakim er gal! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Hei igjen. Kan noen av dere andre gi meg navn på andre låter som er rolige? Som for eksempel BIG - 1970 Somthin', Fabolous - So Into You osv. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 BIG-Juicy Noen som har hørt Cypress hill sin versjon av Da rockwilder av Method man & Redman? feeeeeedddd låt ass Lenke til kommentar
dmx Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som gleder seg til Game DVD'n ? Lenke til kommentar
chris Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 BIG-Juicy Noen som har hørt Cypress hill sin versjon av Da rockwilder av Method man & Redman? feeeeeedddd låt ass 5525046[/snapback] Den heter da Cypress Hill - Da rockwilder, eller hva? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som gleder seg til Game DVD'n ? 5527667[/snapback] Stop Snitchin Stop Lying? Har lastet den ned... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Er det ingen som gleder seg til Game DVD'n ? 5527667[/snapback] Stop Snitchin Stop Lying? Har lastet den ned... 5527727[/snapback] Haha, han dro til huset til 50 i Conneticut og stjal basketkurven hans. Så solgte han den på Ebay. Beef er teit, men man må le av sånt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 BIG-Juicy Noen som har hørt Cypress hill sin versjon av Da rockwilder av Method man & Redman? feeeeeedddd låt ass 5525046[/snapback] Den heter da Cypress Hill - Da rockwilder, eller hva? 5527701[/snapback] nope, Cypress Hill-Hand on the pump fra Greatest Hits from the bong plata Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Kan dere komme med flere tips? Rlige sanger? Jay Z Feat. Young Jezzy - Dope Boyz Go Crazy er en kul låt, noen hørt den? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) jay-z feat. ugk - big pimpin' Styles P feat. Jadakiss & Sheek - We Thugs (My Niggas) Styles P feat. Jadakiss - I'm A Ruff Ryder The Game - Start From Scratch Endret 1. februar 2006 av Hydrolift Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 har lasta ned samtlige mix-tapes PAPOOSE har gitt ut... fyren er inzane! flow. rim. punchlines. og dette er rått på "møkka" beats. gleder meg VILLT! til albumet hans kommer, kan ikke få sagt det mange nok ganger. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Pharoahe Monch - Agent Orange Råkker kåken ganske lett :] Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Brått! 6 nye cder i arkivet. Gang Starr - Daily Operation Gang Starr - Hard To Earn Big L - The Big Picture Big Pun - Endangered Species Mobb Deep - The Infamous Eric B & Rakim - Follow The Leader 105 kutt. 6 timer 16 minutter og 52 sekunder. ca. 850MB i 320KBPS i MP3 med andre ord, mye underholdning for 454,- NOK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg