RastaXP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Med "We want Eazy" blir det fest. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Folk på nyttårsball vil nok ikke digge å høre masse yelling om å skyte folk og drepe damer og drite i det (som eazy-e skriver om, selv om det er helt overdrevet). På platene etter at Ice cube forlot NWA ble han mere og mere en parodi på seg selv, som om han klamra seg til en slags alternativ virkelighet der han var den tøffeste og baddeste negern i hele galaksen og alle andre måtte passe seg ellers... Endret 22. januar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 That's how Eazy does it. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ble oppriktig lei meg den gangen jeg leste at Eazy-E var død av AIDS. (1995 tror jeg). Han var favorittstemmen min i NWA, selv om han skrev ganske overdrevne tekster etter at Ice Cube forlot gruppa. Han stikker seg ut med den lyse stemmen. 5475512[/snapback] Morsomt det der, i 95 var jeg 5 år. Jeg tror nok at jeg har gått glipp av mye god musikk, og kan nok aldri få den feelingen av å høre på NWA, som dere gjør. Men for all del, NWA er jo skitbra. Endret 22. januar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) lasta ned the game - stop snitchin stop lying, filmen "dokumentar"... underholdning.... Jay & Nas --> Squash Beef Endret 22. januar 2006 av Hydrolift Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 VA DJ Kay Slay Down With The King Part 2 2006 og The Notorious B.I.G.-Duets-The Final Chapter-2005 var kos.. endel låter jeg ikke har hørt før ^^ Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 VA er ei tysk rippegruppe. Den har neppe noe med låtene å gjøre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 VA er ei tysk rippegruppe. Den har neppe noe med låtene å gjøre. 5484340[/snapback] Kan vel være at det står for Various Artist? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det og. Men se i NFO'en så kan du se at det er ei tysk rippegruppe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Det og. Men se i NFO'en så kan du se at det er ei tysk rippegruppe. 5484368[/snapback] Spørs jo om det i det hele tatt er OR, men om det er OR så er jo de veldig nøye med ID-Tags og sånn hvis det er der han har tatt det fra og ikke filnavnet. Og hvis han tok det fra filnavnet ville VA vært på slutten og ikke sist. Endret 23. januar 2006 av skate4life Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Okey, you're the boss. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 VA = Various Artists, har aldri opplevd no annet, selvom det kanskej finns en gruppe som kaller seg det Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Tenkte dette må være stedet å spørre. Har tenkt til å anskaffe meg en eller annen form for Gang Starr-plakat. Noen som har noen tips om hvor jeg kan skaffe meg det? Vet det kan bli vanskelig, men jeg må ha Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Hmm, lenge siden jeg har vært her inne og jeg tok meg i å si huff et par ganger... Litt snevert artist og låtmateriale folk hørte på. (no offence) Her har dere en godliste dere kan suplemere samlingen deres med (artister): Vast Air Mighty Mi Cormega Freddie Foxxx Mr. Cheeks Big Noyd Young Gunz Afu-Ra Da Grassroots 7l & Esoteric Beans Cadence Weapon State Property Sheek Louch Mic Geronimo Naam Brigade The Roots - Star/Pointro Capone-N-Noreaga Brand Nubian Mos Def Krumb Snatcha Psyche Origami Saul Williams Sole Aceyalone Large Professor C.L Smooth All Natural Soul Position Public Enemy mark Curry Black Rob ODB Dynamic Syncopation Viktor Vaughn Manchild Iz-Real Bushwick bill Twiztid Roots Manuva Atmosphere Flame Buckshot 9th Wonder Camp Lo Gza/genius Hit Squad Onyx Prince paul The Gift of Gab Kos og klem fra meg til dere Kommer til å oppdatere mer så fort jeg har litt mer tid Endret 25. januar 2006 av stektfisk Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 The Gift of Gab5494743[/snapback] Åååå, han har noen greit syke multies Lenke til kommentar
Faris Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Flere som digger The Alchemist sine beats? Han sampler så utrolig mye kult, som soundtracks til italienske filmer fra 70 tallet osv. Helt genialt Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Tenkte dette må være stedet å spørre. Har tenkt til å anskaffe meg en eller annen form for Gang Starr-plakat. Noen som har noen tips om hvor jeg kan skaffe meg det? Vet det kan bli vanskelig, men jeg må ha 5487544[/snapback] se om du finner divererse fan sites på internett, kan hende du finner no der. Kompis av meg bestilte Uncle Howie t-skjorte fra hjemmesiden til Non Phixion Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Nas til def jam, nytt album til høsten (06). "Jay added that he hopes Nas will connect with some of the best producers in the game, such as Kanye West, DJ Premier, Just Blaze, Dr. Dre, Timbaland and Pharrell Williams..." http://www.mtv.com/news/articles/1521548/0...?headlines=true Lenke til kommentar
chris Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Masta Ace - Do it man ft Big Noyd, er en av de feteste låtene i mine ører om dagen..yeah! I`am from the street, And I know nothin`in else! Street smart! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Nas til def jam, nytt album til høsten (06). "Jay added that he hopes Nas will connect with some of the best producers in the game, such as Kanye West, DJ Premier, Just Blaze, Dr. Dre, Timbaland and Pharrell Williams..." http://www.mtv.com/news/articles/1521548/0...?headlines=true 5499394[/snapback] yea! gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg