Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

damn ehs5, lucky sob :p

Klikken driver å planlegger en mulig roadtrip til quarten, for å bli der ett par dager, få med seg litt fete konserter osv... er det mulig å kjøpe dagspass?

Også skal vi forhåpentligvis videre til Amsterdam... Amster kommer til å bli så jævla bra!

Lenke til kommentar

Klikken driver å planlegger en mulig roadtrip til quarten, for å bli der ett par dager, få med seg litt fete konserter osv... er det mulig å kjøpe dagspass?

Også skal vi forhåpentligvis videre til Amsterdam... Amster kommer til å bli så jævla bra!

5427020[/snapback]

Heineken & Hoes! :D

Høres ut som en god plan, det der. Noen av gutta jeg kjenner dro på improvisert roadtrip til Amsterdam. Det gikk veldig bra. Trengs ikke så mye planlegging, er faktisk mulig å kjøre dit på godt under et døgn (forutsetter grisefart på Autobahn). Synes det høres ut som en knall ide, skulle likt å dra selv :)

Lenke til kommentar

Hehe, folk lager planer ja. Har lyst å dra til Quart selv, har aldri vært der selv om broren min har spilt der noen ganger. Kan hende at får meg bort dit. Hvis mange drar må vi jo lage litt party oss i mellom da, The Hw.no Crew hehe. Håper det kommer noen andre fete folk og spiller.

Lenke til kommentar
nei, for min del kan han bli i statene.

Jeg så han på Roskile i fjor, og det er det dårligste jeg noensinne har sett... jeg stakk etter ett kvarter... han var mer opptatt av å disse 50 og andre enn å ha konsert

5425078[/snapback]

da var det jo peak nivå på beefen mellom han og fif...

til sommeren, evt, har han lagt det bak seg. nytt album, nye muligheter oxo, starten av april !

Lenke til kommentar
nei, for min del kan han bli i statene.

Jeg så han på Roskile i fjor, og det er det dårligste jeg noensinne har sett... jeg stakk etter ett kvarter... han var mer opptatt av å disse 50 og andre enn å ha konsert

5425078[/snapback]

da var det jo peak nivå på beefen mellom han og fif...

til sommeren, evt, har han lagt det bak seg. nytt album, nye muligheter oxo, starten av april !

5430481[/snapback]

mulig det, men det er så mange andre som jeg heller vil se enn han, har ikke no sansen for The Game :p

Lenke til kommentar

5427020[/snapback]

oh shit. Jeg sier bare Nederland, da dra du til Vlieland. Liten øy utenfor Nederland.

Der er det så utrolig chill. Sandstrad rundt hele øya med gode surfe mulighter siden er et stykke ute i havet. God tur! :thumbup:

Lenke til kommentar
Den plata er rå fet. Bare covert er god nok grunn til å kjøpe skiva. kult

5467769[/snapback]

Jepp. Sangene som har fenget meg spesielt til nå:

The Ownerz

Who got gunz

Rite Where U Stand

Sabotage

Ang. Pharoahe Monch, så har jeg ikke hørt så mye av ham. Men det jeg har hørt er bra. Anbefaler spesielt New World Symphony, som er produsert av Kanye, og Fuck You fra Training Day-soundtracket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...