Oovz Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Dermed er det altså vedtatt at jeg blir nødt til å dra på Quarten i år. Sinnsykt fett at de greier å få tak i folk som Kanye! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Sway skal også på Quartfestivalen! Og med Kanye kan dette bli bra. Er jeg heldig nå kan jeg få gratisbilletter dit og få ta turen dit, da jobben til fattern pleier å levere lydanlegg dit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 damn ehs5, lucky sob Klikken driver å planlegger en mulig roadtrip til quarten, for å bli der ett par dager, få med seg litt fete konserter osv... er det mulig å kjøpe dagspass? Også skal vi forhåpentligvis videre til Amsterdam... Amster kommer til å bli så jævla bra! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 damn ehs5, lucky sob Klikken driver å planlegger en mulig roadtrip til quarten, for å bli der ett par dager, få med seg litt fete konserter osv... er det mulig å kjøpe dagspass? Også skal vi forhåpentligvis videre til Amsterdam... Amster kommer til å bli så jævla bra! 5427020[/snapback] Heineken & Hoes! Høres ut som en god plan, det der. Noen av gutta jeg kjenner dro på improvisert roadtrip til Amsterdam. Det gikk veldig bra. Trengs ikke så mye planlegging, er faktisk mulig å kjøre dit på godt under et døgn (forutsetter grisefart på Autobahn). Synes det høres ut som en knall ide, skulle likt å dra selv Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 ja fy faen...sitte på chille buler å drikke...sjekke ut alt det rare greiene der nede.... *drømme* Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hehe, folk lager planer ja. Har lyst å dra til Quart selv, har aldri vært der selv om broren min har spilt der noen ganger. Kan hende at får meg bort dit. Hvis mange drar må vi jo lage litt party oss i mellom da, The Hw.no Crew hehe. Håper det kommer noen andre fete folk og spiller. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 nei, for min del kan han bli i statene. Jeg så han på Roskile i fjor, og det er det dårligste jeg noensinne har sett... jeg stakk etter ett kvarter... han var mer opptatt av å disse 50 og andre enn å ha konsert 5425078[/snapback] da var det jo peak nivå på beefen mellom han og fif... til sommeren, evt, har han lagt det bak seg. nytt album, nye muligheter oxo, starten av april ! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 nei, for min del kan han bli i statene. Jeg så han på Roskile i fjor, og det er det dårligste jeg noensinne har sett... jeg stakk etter ett kvarter... han var mer opptatt av å disse 50 og andre enn å ha konsert 5425078[/snapback] da var det jo peak nivå på beefen mellom han og fif... til sommeren, evt, har han lagt det bak seg. nytt album, nye muligheter oxo, starten av april ! 5430481[/snapback] mulig det, men det er så mange andre som jeg heller vil se enn han, har ikke no sansen for The Game Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 seff! hver sin smak... blir spennende å se om han kommer til å levere på "The Doctor's Advoacte"? Håper han legger beefen til side og holder seg FOCUSED!. Papoose kommer med The American Dream Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 kommer nok til å sjekke det ut, har litt sansen, men ikke spesielt ...beefen har vi snakka om før , den er teit Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 bumper denna ved å si at www.fatcapmag.com har salg på filmer/ bøker osv... Kjøpte selv 3 bøker, bla Dondi White... ahh yeaa Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Min tur til å bumpe. Følgende skive ble tatt inn i huset i dag: Førsteinntrykket er meget, meget, meget bra. Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 damn ehs5, lucky sob Klikken driver å planlegger en mulig roadtrip til quarten, for å bli der ett par dager, få med seg litt fete konserter osv... er det mulig å kjøpe dagspass? Også skal vi forhåpentligvis videre til Amsterdam... Amster kommer til å bli så jævla bra! 5427020[/snapback] oh shit. Jeg sier bare Nederland, da dra du til Vlieland. Liten øy utenfor Nederland. Der er det så utrolig chill. Sandstrad rundt hele øya med gode surfe mulighter siden er et stykke ute i havet. God tur! Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Min tur til å bumpe. Følgende skive ble tatt inn i huset i dag: Førsteinntrykket er meget, meget, meget bra. 5464757[/snapback] Den plata er rå fet. Bare covert er god nok grunn til å kjøpe skiva. kult Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Hva synes folket om Pharoahe Monch, da? Alltid digget fyren selv, og synes han er en av de få som har taklet det å bli relativt kommers utrolig godt, både personlig og musikalsk. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Den plata er rå fet. Bare covert er god nok grunn til å kjøpe skiva. kult 5467769[/snapback] Jepp. Sangene som har fenget meg spesielt til nå: The Ownerz Who got gunz Rite Where U Stand Sabotage Ang. Pharoahe Monch, så har jeg ikke hørt så mye av ham. Men det jeg har hørt er bra. Anbefaler spesielt New World Symphony, som er produsert av Kanye, og Fuck You fra Training Day-soundtracket. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 HATER ganster rap og 50 cent ol. men eminem, tungtvann og gatas parlament er bra Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 ahh, hørt mye på Talib Kweli-Right Now i det siste.... mye feite låter...trekker ut en chill en : Ms.Hill ..... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Talib er dritbra... noen som har hørt Protective Custody med Talib og Mos Def? den er kul spør du meg.. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 bumper litt mos def og talib materiale... Mos Def & Talib Kweli - Black Star hvis du liker common, bør du like dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg