ehs5 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Okay, gutta. Da er det bare en ting som gjenstår å si: Takk for et bra år i forumets eneste tråd som holder det street! La oss alle skåle for mange bra utgivelser i 2006! Godt nyttår! 5363913[/snapback] Skål! Og takk til alle dere som har gjort dette til den beste tråden i HWs historie. Hva ser dere fram til i 2006? Personlig gleder jeg meg enormt til Maths and English, den nye Dizzee-plata. (Overraskende, ikke sant? ) Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Okay, gutta. Da er det bare en ting som gjenstår å si: Takk for et bra år i forumets eneste tråd som holder det street! La oss alle skåle for mange bra utgivelser i 2006! Godt nyttår! 5363913[/snapback] Damn straight! Schål! La det bli masse bra hip-hop, mange hoes, lite haters og masse øl! Godt nyttår! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår til alle! Og, ehem, holder vi det street? hehe Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) det finns mye bra britisk hip-hop, men jeg er ikke så fan av Dizzee ass... Mitchell Brothers syns jeg er chill, værtfall det lille jeg har hørt 5361501[/snapback] Ja, Mitchell Brothers er ganske bra. Men jeg liker The Streets bedre. Endret 2. januar 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 det finns mye bra britisk hip-hop, men jeg er ikke så fan av Dizzee ass... Mitchell Brothers syns jeg er chill, værtfall det lille jeg har hørt 5361501[/snapback] Ja, Mitchell Brothers er ganske bra. Men jeg liker The Streets bedre. 5373256[/snapback] Blei litt lei The Streets for en stund tilbake, hørte det lissom i hjæl , men begge gruppene er meget bra i mine øyne! Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva med La symphony? Hørt om det? Eller: Cross movment Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 noen som har hørt Matisyahu-King without a crown eller? God damn den karen har flow ass... mæd props + 2 bøtter streetcred! Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 en ting jeg vil ta opp er... hvorfor i helvete må album i dag være så jævla lange?? + - 20 sanger.... utrolig irriterende! drit! i! skitsa! og! max! 14! sanger! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) en ting jeg vil ta opp er... hvorfor i helvete må album i dag være så jævla lange?? + - 20 sanger.... utrolig irriterende! drit! i! skitsa! og! max! 14! sanger! 5394207[/snapback] Amen. Er veldig få album som greier å holde et jevnt høyt nivå over 22 låter. Kanskje dumt spørsmål, men noen andre som har hørt denne kremlåta: Eric B. & Rakim - Microphone Fiend ? Kom over den ved en tilfeldighet etter jeg fikk "låne" Best of Eric B. & Rakim-skiva av en kamerat. Må si det er en skam at Rakim ikke er mer kjent. Mannen er God MC! Jay-Z, ta deg en bolle... EDIT: Og The World is yours-remixen fra Illmatic Platinum Edition? Noen som har hørt den? Endret 7. januar 2006 av Oovz Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 *host* Rakim er meget kjent, Eric B. & Rakim var ganske store i sine glansdager. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hørt på Eric B og Rakim i flere år jeg ass angående album med +20 sanger, jeg er helt enig, hvorfor skal det absolutt være intro og outro? intro er kanskje greit nok, men hva faen trenger man en outro for? og skitsa? jeg hakke hørt en kul skit på mange år, drop it! Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 har både paid in full og Illmatic Platinum Edition ikke hørt microphone låta der nei... hør på straight outta compton etter du har hørt på paid in full.. tydelig hvor gutta har fått inspirasjon fra... btw. at rakim var signa hos aftermath i 3 år uten å utrette noe, er utrolig. rakim påstår at dre bare lagde 3 låter i løpet av den tiden. kunne jo blitt ville saker, hvis gutta hadde vært FOCUSED. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ord opp. Og seff var Rakim kanskje velkjent for lenge siden, men når du spør en del hiphop-fans om ham i dag, er det ikke alltid de har noe å svare deg med. Utrolig synd at Aftermath-perioden ikke fungerte bedre. Bare hør på verset til Rakim på The Watcher 2 (Dre-beat). Fungerer imho utrolig bra med hans flow over den typen beats. Men nå er det ingen hemmelighet at MANGE artister har blitt sittende fast i production-helvete mens de har vært på Aftermath. King T, Rakim og Truth Hurts er bare noen eksempler. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det som har skjedd er at rap har blitt "pop" nå for tida. Så det er masse små kids som begynner å høre på det og ikke vet noe om de gode gamle rapperne, og de bryr seg jo ikke. Er jo ikke alle som er hardcore hip hop fans. Folk nå for tida bare liker det som kommer på tv og blir spilt på radio. Og har dere forresten hørt sangen til Rakim på 8 Mile soundtrack? R.A.K.I.M. er en fet låt! Try and rob my dialogue, I am God Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Det som har skjedd er at rap har blitt "pop" nå for tida. Så det er masse små kids som begynner å høre på det og ikke vet noe om de gode gamle rapperne, og de bryr seg jo ikke. 5407308[/snapback] you nailed it my friend! Er så mye kids som løper rundt å trur de er mæd hip-hop fordi uten å egentlig ikke kunne en dritt om historien. Jeg føler at hip-hop er særegent når det gjelder dette med historie osv, jeg syns det er viktig at folk lærer seg historien bak hip-hop, og det som gjør det så spennende er at det er mye annet innenfor hip-hop enn bare musikk. Folk får gjøre som de vil, men jeg syns det er ålreit å kunne historien bak det hele. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Kanye skal på Quarten :D Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hadde vært jævla åleit om GAME'et tok seg en tur oxo... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 nei, for min del kan han bli i statene. Jeg så han på Roskile i fjor, og det er det dårligste jeg noensinne har sett... jeg stakk etter ett kvarter... han var mer opptatt av å disse 50 og andre enn å ha konsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg