SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Åja, hører ikke på svensk rap jeg. Hadde aldri hørt om Ken Ring før interstate Det må du gjøre vettu. Eg hører faktisk mer på svensk hiphop enn norsk. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg horte ogsaa mye paa svensk rap for, men det var mest Petter det gikk i der. Stort sett den eneste svenske rapperen jeg har likt... Likte en sang fra Fattaru og, men aner ikke hvilken det var. Er dodslenge siden... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Åja, hører ikke på svensk rap jeg. Hadde aldri hørt om Ken Ring før interstate Det må du gjøre vettu. Eg hører faktisk mer på svensk hiphop enn norsk. Hører ikke på norsk heller jeg. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Her også går det for det meste rap fra usa. Men jeg hører også på svensk og norsk rap. Hører nesten bare på Equicez av norsk rap, men det er det vel kanskje en god grunn til. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Her også går det for det meste rap fra usa. Men jeg hører også på svensk og norsk rap. Hører nesten bare på Equicez av norsk rap, men det er det vel kanskje en god grunn til. Lol, på Interstate sto Equicez rett ved siden av meg under halvparten av koserten! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hører nesten bare på Equicez av norsk rap, men det er det vel kanskje en god grunn til. Klarer ikke aa se den grunnen helt klart for meg... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Klarer ikke aa se den grunnen helt klart for meg... Slekta hans skjønner du. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det visste jeg, egentlig... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Det visste jeg, egentlig... Ikke jeg... Someone explain please? Edit: Er Sweetman i slekt med Equicez? Endret 17. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg føler meg veldig alene med å høre på rap her på forumet.... Er det noen andre her som hører på de tøffe beatene til G-Unit, Fabolous, Ying Yang Twins, Twista og sist men ikke minst Lil' Jon? Etter min mening er det er tragisk mange som hører på trance, dance, techno, rock, metal og lignende her... Men det er min mening. Noen som mener noe annet? seff gjør jeg! rap er det beste som finnes! G-Unit og 2pac er de beste! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Ikke jeg... Someone explain please? Edit: Er Sweetman i slekt med Equicez? Jada, eller, jeg er i slekt med han ene i Equicez, ikke alle. F'em One er broren min. ehs5 de var ved siden av dèg? Da var nok vi nærme hverandre fordi broren min var nærme meg under konserten. Når G-Unit var på scenen i hvert fall. Endret 18. oktober 2004 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke jeg... Someone explain please? Edit: Er Sweetman i slekt med Equicez? Jada, eller, jeg er i slekt med han ene i Equicez, ikke alle. F'em One er broren min. ehs5 de var ved siden av dèg? Da var nok vi nærme hverandre fordi broren min var nærme meg under konserten. Når G-Unit var på scenen i hvert fall. Det var når G-unit var på scenen jeg mente. Og seff trodde jeg ikke at du var i slekt med alle. Men nå ser jeg at du ligner! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan noen forklare meg hvorfor rapvideoer i det siste alltid skal inneholde handsfree til mobilen? Det er alltid en eller annen tulling med handsfree dinglende.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som mener noe annet? Ja. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Slettet Endret 20. desember 2008 av ehs5 Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) RAGE - Human Metal Made of blood and steel A machine but I can feel Activated by the sound Of the music that's around A raging metal pound I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal and I am made to give you back what you have lost I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal den er så pen EDIT: www.rage-on.de Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster! hmm å det har ikke raaap sangene? yo mother fucker im gonna fuckin kill you, fucker motherfucker YO MAN! eh.. altså Raap å RNB må være det værste som har skjedd musikken siden Teckno invasjonen for noen år siden Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy Endret 18. oktober 2004 av chil Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 RAGE - Human Metal Made of blood and steel A machine but I can feel Activated by the sound Of the music that's around A raging metal pound I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal and I am made to give you back what you have lost I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal den er så pen EDIT: www.rage-on.de Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster! hmm å det har ikke raaap sangene? yo mother fucker im gonna fuckin kill you, fucker motherfucker YO MAN! eh.. altså Raap å RNB må være det værste som har skjedd musikken siden Teckno invasjonen for noen år siden Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy All rap er ikke bare sånn skjønner du. Kan du ikke ta det i tråden der det kommer fra? Lenke til kommentar
chil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 RAGE - Human Metal Made of blood and steel A machine but I can feel Activated by the sound Of the music that's around A raging metal pound I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal and I am made to give you back what you have lost I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal den er så pen EDIT: www.rage-on.de Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster! hmm å det har ikke raaap sangene? yo mother fucker im gonna fuckin kill you, fucker motherfucker YO MAN! eh.. altså Raap å RNB må være det værste som har skjedd musikken siden Teckno invasjonen for noen år siden Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy All rap er ikke bare sånn skjønner du. Kan du ikke ta det i tråden der det kommer fra? nei sant det, er noe rap som er sånn Boys 2 men osv, ha ha enda verre I Love you falleralle ra aaaaaaaaaaaaaa baby falle ralle ra..tisjh Love bla bla Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 RAGE - Human Metal Made of blood and steel A machine but I can feel Activated by the sound Of the music that's around A raging metal pound I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal and I am made to give you back what you have lost I'm human metal, yes, I am real, I'm human metal I'm human metal den er så pen EDIT: www.rage-on.de Det er det jeg mener, sånne lignende sanger har så useriøse tekster! hmm å det har ikke raaap sangene? yo mother fucker im gonna fuckin kill you, fucker motherfucker YO MAN! eh.. altså Raap å RNB må være det værste som har skjedd musikken siden Teckno invasjonen for noen år siden Rock! Metal! Er ONKLI musikk!!!! man kan ikke lage musikk uten gitar that easy All rap er ikke bare sånn skjønner du. Kan du ikke ta det i tråden der det kommer fra? nei sant det, er noe rap som er sånn Boys 2 men osv, ha ha enda verre I Love you falleralle ra aaaaaaaaaaaaaa baby falle ralle ra..tisjh Love bla bla Det skjønte jeg ingenting av. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Chil er ikke tilfeldigvis et psevdonym for wil? Endret 18. oktober 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg