Hydrolift Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 noen som har disse albumene? To the Death Firing Squad First Family 4 Life fra M.O.P. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 folkens dere bør høre på andre musikk typer 5346439[/snapback] hører på mye annet jeg, men denne tråden er om hip-hop, så da holder vi det til det. Anbefaler headsa her inne å sjekke ut Mitchell Brothers fra UK, utrolig digg UK hip-hop, har gjort en del med The Streets, og er den samma typen musikk. The Mitchell Brothers- Alone with the TV er en utrolig fin sang.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 noen som har disse albumene? To the Death Firing Squad First Family 4 Life fra M.O.P. 5347422[/snapback] har de 2 siste, men ganske lenge siden jeg har hørt på de Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 fortell. koshen e dem ? liker den agressive vokalen... :] Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Min nye favoritt låt er Eminem - Murder Murder Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 Jeg har ikke hørt noen nye musikk cd'r i det siste. Jeg må tvinge meg selv til å høre noe av det nye jeg har lasta ned, begynnre å bli lei de sangene jeg har på mobilen min nå. Jeg har på Pass It kvelden på Barongsai på tirsdag. Der var det noe gratis drikke, kul musikk og en liten Pass It Konsert. OnklP var helt drita, så han glemte litt av tekstene sine hehe. Han var der med Team Aylar kjæresten sin, som så ganske fin ut. Ellers så var det fett med dansing og drikking. Kjedelig å komme hjem kl 4 for så stå opp kl 9 igjen for å dra på jobb, men men. Så er det Redman konsert i dag da! Broren min skal skaffe meg gjesteliste, så på den skal jeg dra. Og det er before og afterparty på Barongsai som broren min hoster, så noe drikke der og ja hehe. Er det noen flere som skal på Redman i dag eller? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hvorfor i helvete dobbeltposter jeg hver gang jeg redigerer et innlegg Endret 30. desember 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Så er det Redman konsert i dag da! Broren min skal skaffe meg gjesteliste, så på den skal jeg dra. Og det er before og afterparty på Barongsai som broren min hoster, så noe drikke der og ja hehe. Er det noen flere som skal på Redman i dag eller? 5351965[/snapback] Jeg møtte OnklP en gang, på den bruneste baren du kan tenke deg her i Oslo (den ved Soria Moria Kino, regner med du vet hvilken jeg mener hvis du er fra Torshov). Han var så evig drita at vi måtte hjelpe han med å få på seg jakka. Har ikke tenkt meg på Redman, siden jeg ikke har noe forhold til ham utenom How High, pluss Let's get dirty (IKKE den med Christina Aguilera da). Har hørt at mange av albumene hans skal være bra, men må ha et forhold til artisten før jeg gidder å dra på konsert Forresten, siden det er så mange som liker Gang Starr her: Sjekk ut denne låta jeg tilfeldigvis kom over på soundtracket til Training Day: Gang Starr - The Squeeze Fet film, og fet låt EDIT: Og i tillegg en fra Full Clip som jeg ikke hadde hørt før: Gang Starr - Just to get a rep Endret 29. desember 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 EDIT: Og i tillegg en fra Full Clip som jeg ikke hadde hørt før: Gang Starr - Just to get a rep Den er fra, Step In The Arena 1990 :---] Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Så er det Redman konsert i dag da! Broren min skal skaffe meg gjesteliste, så på den skal jeg dra. Og det er before og afterparty på Barongsai som broren min hoster, så noe drikke der og ja hehe. Er det noen flere som skal på Redman i dag eller? 5351965[/snapback] ahh yea, var bra konsert ass, bare litt kjipt når han dro Da Rockwilder at ingen blei med på rima til Meth, så det blei litt døvt, han skulle ha dratt hele sangen aleine når han skjønte det , men jeg var godt fornøyd med konserten, selvom jeg blei helt skitings.. ..så ikke broren din der Sweet, men resten av Pass It klikken sto bak å chilla'n... han ene Tungtvann dooden var i go formen han også...sto å skåla og drakk med begge hender jeg ass Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 (endret) Fant en god sak her som jeg syntes var litt fet: Tupac og Biggie freestyler! Yeah! Men dagens anbefaling, Three 6 Mafia: The Most Known Unkowns Straight gangsta to the bone! EDIT: Trøtt og elendlig møkka tastatur Endret 30. desember 2005 av Zyko Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 (endret) Og jeg fortsetter med å prøve å få øynene deres opp for britisk hip hop/grime. Her har jeg et par linker til noen mp3er, som en fyr på et Dizzee Rascal-dedikert forum har tatt opp fra en britisk radiokanal. Det første er en freestyle-session med hovedsaklig Dizzee og en fyr kalt Sway, pluss noen andre mindre ukjente. Det andre er en Crazy Titch diss av Dizzee. Skal innrømme jeg ikke har peiling på hvem Crazy Titch er, men det er tøft likavel. Dizzee feat. Sway - Freestyle Westwood Dizzee Rascal - Crazy Titch diss Synd jeg ikke har noen linker til Wiley. Skal prøve og få tak i det også. ---- Zyko: Tja, jeg har hørt bedre freestyle. Edit: Fiksa broken links. Endret 31. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Zyko: Tja, jeg har hørt bedre freestyle. tongue.gif Hehe, joda enig der Men siden ingen av linkene dine virket, er jeg fortsatt uvitende om britisk rap har noe å by på Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Hm. Vet ikke hva som har skjedd, jeg skal fikse det. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 Nå skal det funke. Last ned, hør, nyt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 det finns mye bra britisk hip-hop, men jeg er ikke så fan av Dizzee ass... Mitchell Brothers syns jeg er chill, værtfall det lille jeg har hørt Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Jeg møtte OnklP en gang, på den bruneste baren du kan tenke deg her i Oslo (den ved Soria Moria Kino, regner med du vet hvilken jeg mener hvis du er fra Torshov). Han var så evig drita at vi måtte hjelpe han med å få på seg jakka. Har ikke tenkt meg på Redman, siden jeg ikke har noe forhold til ham utenom How High, pluss Let's get dirty (IKKE den med Christina Aguilera da). Har hørt at mange av albumene hans skal være bra, men må ha et forhold til artisten før jeg gidder å dra på konsert 5353992[/snapback] Er ikke overrasket over å høre noe sånt siden det er Onkl det er snakk om hehe. Jeg pleier ikke å gå ut så mye, og har ikke bodd lenger enn 4 år på Thorsov, men tror jeg vet hvilken bar du snakker om. Jeg har egentlig også bare hørt noen Redman sangen, en gammel cd, og de nyeste Gilla House cdne. Men han er en lættis character og har hørt at han har fete live shows, så jeg måtte sjekke det ut. Noen ganger er det kult å dra på en konsert når man bare kjenner litt til fyren og ikke har mye forventninger. Fordi da blir det veldig mye bedre enn man trodde. Sånn var det med meg på Non Phixion, og jeg tok helt av til slutt ass hehe. ahh yea, var bra konsert ass, bare litt kjipt når han dro Da Rockwilder at ingen blei med på rima til Meth, så det blei litt døvt, han skulle ha dratt hele sangen aleine når han skjønte det , men jeg var godt fornøyd med konserten, selvom jeg blei helt skitings.. ..så ikke broren din der Sweet, men resten av Pass It klikken sto bak å chilla'n... han ene Tungtvann dooden var i go formen han også...sto å skåla og drakk med begge hender jeg ass 5359187[/snapback] Yeah var fett! Jeg blei med som faen på Rockwilder sangen, kjipt at det ikke var mange som blei med ass. Men det var fett at han tok sangen 2 ganger etter hverandre ass. Jeg drakk bare litt under konserten, jeg dro på afterparty på Barongsai etterpå, det ble det mer drikking hehe. Broren min var i crowden under konserten, var var visst bak i midten i følge noen bilder jeg så han hadde tatt med tlf. Du skulle ha dratt på Barongsai, det var kult der. Redman kom dit til slutt. Han satt i sofaen og var high som faen hehe. Jeg hilste på han og greier. Det var en fyr før meg som gav han en pose med hasj, men han ville ikke ta den imot hehe. Jeg sa at konserten var fet og at jeg håpte på å se han igjen her. Han bare you will Jeg har noen bilder fra konserten som jeg kan legge ut når jeg kommer hjem. Har en der han har stagediva, man ser bare at det er noe kaos i publikum akkurat da hehe. Fyren hoppa jo inn minst 5 ganger. Den siste gangen prøvde noen å bøffe skoa hans så han begynte å sparke og sånt hehe. Fett det ass. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 She's got some big ass titties! Hehehe... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Yeah var fett! Jeg blei med som faen på Rockwilder sangen, kjipt at det ikke var mange som blei med ass. Men det var fett at han tok sangen 2 ganger etter hverandre ass. Jeg drakk bare litt under konserten, jeg dro på afterparty på Barongsai etterpå, det ble det mer drikking hehe. Broren min var i crowden under konserten, var var visst bak i midten i følge noen bilder jeg så han hadde tatt med tlf. Du skulle ha dratt på Barongsai, det var kult der. Redman kom dit til slutt. Han satt i sofaen og var high som faen hehe. Jeg hilste på han og greier. Det var en fyr før meg som gav han en pose med hasj, men han ville ikke ta den imot hehe. Jeg sa at konserten var fet og at jeg håpte på å se han igjen her. Han bare you will Jeg har noen bilder fra konserten som jeg kan legge ut når jeg kommer hjem. Har en der han har stagediva, man ser bare at det er noe kaos i publikum akkurat da hehe. Fyren hoppa jo inn minst 5 ganger. Den siste gangen prøvde noen å bøffe skoa hans så han begynte å sparke og sånt hehe. Fett det ass. 5362062[/snapback] Jeg blei faktisk med til Barongsai, men baila i siste sekund og dro å hooke med noen kompiser på Choice... fikk ikke kjøpe øl der en gang, fordi de mente de hadde bilder av en kar som hadde tægga der.. yea yea... Sto bakerst i midten selv under konserten, det er det beste stedet å stå, du ser konserten, du får best lyd, og du slipper alle folka som dytter borti deg hele tiden...pluss at du står rett ved baren :D Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Okay, gutta. Da er det bare en ting som gjenstår å si: Takk for et bra år i forumets eneste tråd som holder det street! La oss alle skåle for mange bra utgivelser i 2006! Godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg