Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jay-Z - Reasonable Doubt er et album fra 1999. Veldig bra av Jay-Z synes jeg, ikke så kommerst som han er i dag.

5343705[/snapback]

:nei::no::ohmy::mad::hrm::hmm::dontgetit:

Reasonable Doubt

mine favoritter er....

Politics as Usual

Brooklyn's Finest

Dead Presidents II

Feelin' It

D'evils

22 Two's

Can I Live

Can´t Knock A Hustle (Fools Paradise Remix. Featuring Meli'sa Morgan)

HATER!! beaten på Ain't No Nigga

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar

Litt trøtt i dag... leste det siste 6 tallet opp ned eller no :p

Liker det fordi det er litt mer chill over det. Det han lager i dag synes jeg høres så krampe aktig ut, men så synes jeg omtrent 90% av dagens hip-hop (+underground) høres krampe aktig ut da så :p Digga hip-hop/rap noe sykt for en del år tilbake, men det som kommer ut i dag ligger langt under nivået og kvaliteten rundt 1998-2002.

Lenke til kommentar

enten.... er du 12 år, NO OFFENCE!, eller så er du her bare for å flameE hip-hop/rap.....

forøvrig... sjekk ut disse sangene!

Gang Starr - Mass Appeal

Gang Starr - All 4 Tha Ca$h

fete beats...!

"Pharrell Williams bøyer hodet i respekt for DJ Premier. Ikke bare metaforisk, også fysisk/bokstavelig talt. Han forteller dette i et intervju med Rolling Stone, og sier at Primo kan bekrefte at Pha-Real gjør dette hver gang de møtes."

Endret av Hydrolift
Lenke til kommentar
Tony Yayo med albumet Thoughts Of A Predicate Felon  <-- Den er bare syk!

Lloyd Banks med albumet The Big Withdraw

Tony Yayo-albumet hørte jeg så vidt på her en dag. For noe skrap. Banks-plata har jeg ikke hørt om engang.

Filmer å anbefale:

Into The Blue med Jessica Alba

Honey med Jessica Alba og Missy

You Got Served med B2K

Også liker jeg filmer som After The Sunset også videre, alt med strender og slik!

Hva faen? Jeg føler at du har bommet litt på tråden.

Samba er digg det og, fotball er livet!!

Igjen, hva faen?

---

Jaja, har endelig fått surra meg til å kjøpe Common - Be, da. Ganske god den, men Wiley - Treddin' On Thin Ice og Dizzee Rascal - Boy In Da Corner og Showtime ligger fortsatt på toppen av hylla. Blir aldri lei av de.

For de som kanskje ikke er helt inne i Dizzee Rascal, som ikke liker stemmen hans eller noe sånt, sjekk ut Wiley-plata. Ganske likt, men han har litt mer... røffere stemme. Kanskje litt mer amerikansk stil over det. Bare litt.

Neste kjøp blir Roll Deep - In At The Deep End. Roll Deep er crewet til Wiley, for de som ikke vet det.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Har alltid digger hip hop rap rnb o.s.v

men først idag godtar jeg techno :p

folkens dere bør høre på andre musikk typer, ting jeg har hørt på før er rock o.s.v men det var ikke noe særlig.

Techno er sånn ikke vanlig, men digg å danse til

Hip Hop er nokk det jeg vil gå rundt med og høre på ;)

Lenke til kommentar
Tony Yayo med albumet Thoughts Of A Predicate Felon  <-- Den er bare syk!

Lloyd Banks med albumet The Big Withdraw

Tony Yayo-albumet hørte jeg så vidt på her en dag. For noe skrap. Banks-plata har jeg ikke hørt om engang.

5345788[/snapback]

Banks-plata han snakker om her er en versjon som lakk ut på nettet for en stund siden. Er ikke mer enn en advance for den nye skiva hans, som kommer en eller annen gang i 2006. Etter hva jeg har hørt er det omtrent 2-3 bra sanger av 21, så det sier vel sitt.

Og, Tony Yayo sux. Å kalle den søppelskiva hans for syk er bare FEIL! Det eneste fornuftige man kan bruke den til, er som ølbrikke, og den er ikke så bra som det heller, i og med at det er hull i midten.

Stemmen til Yayo= :sick:

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Går mest i trance/house hos meg, men innimellom er det digg å sette på noe gammelt/nytt av f.eks common, the roots, GZA, nas, beatnuts, notorious B.I.G. The Roots har så sinnsykt chill beats.. Herlig å sovne til. Beatnuts, som navnet sier, må jo bare ha de feteste beatsa gjennom tidene :p Helt rått hvor mange kule sanger de har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...