oleisbest Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dj Screw er verdt å skjekke ut 5277853[/snapback] Jeg føler jeg må ta opp denne kommentaren. Det søppelet som DJ Screw fant opp er ikke verdig til så mye som å ta seg en bolle. Hvis du leter i bunnen av en enorm søppelcontainer, er Chopped & Screwed det du finner NEDERST i denne. Makan til poengløst søppel er det lenge siden jeg har hørt om. Dette er noe av det som har bidratt til at jeg ikke ser særlig positivt på en del av det som kommer ut av sørstatene. Altså, dette er min personlige mening. Det er godt mulig at jeg ikke forstår "greia" med Chopped & Screwed, også godt mulig at jeg er en ignorant hater. Men, før noen kan motbevise det ved å komme med gode argumenter for å voldta musikk på den måten Chopped & Screwed gjør, så gir jeg denne sjangeren tidenes heftigste . Søppel, straight up. 5279704[/snapback] Hele greia med chopped & screwed er jo at alle gangsterne skal få med seg teksten nå de er dopa ned og sitter å hører på musikk. Vanlig hiphop går for fort og derfor fant de på chopped & screwed. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har ikke likt Shopped and Screwed opplegget heller. Virka så mongo å høre på noe i slow motion. Grunnen for at det ble funnet opp hørtes litt mongo ut og. Får ikke folk i usa til å virke noe smartere akkurat hehe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 i går fant jeg ut at det er døds fett å råne rundt med crunk på full guffe og drekke pils ... sliten i dag da Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 i går fant jeg ut at det er døds fett å råne rundt med crunk på full guffe og drekke pils ... sliten i dag da 5281723[/snapback] Heh, det er vel så å si det crunk er lagd for og personlig synes jeg crunk blir hørbart først etter en sixpack Har et par album som jeg føler er verdt å nevne, som i det siste har fått en del oppmerksomhet på ipoden min: Lil' Wayne - The Carter II <-- forsåvidt også The Carter I, men det er ikke så recent. Talib Kweli - Right About Now (Mixtape) Juelz Santana - What The Games Been Missing Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 yea, er ikke no fan av crunk egentlig, men i fylla er det fett å bounce, værtfall i baksetet på en bil ellers er jeg helt hekta på Eminem: when im gone for tia... er egentlig ikke no stor Eminem fan, mye pga all pop musikken han drar inn i sangene sine, men dette er en fin, god sang.... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har hatt de 3 cdne spillende på mobilen min. Juelz cdn er borte nå, men de to andre er der. Ble positivt overrasket over Lil' Wayne cdn, var bra den. Og Talib er jo god han, de cdne anbefalles ja. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 enig angående Lil' Wayne, likte det faktisk... litt i værtfall Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Nå har jeg hørt igjennom OnklP-Det kunne vært deg skiva ett par ganger, og jeg må si jeg blei positivt overraska! De beste spora på skive er sanger han har med andre, syns jeg. F.eks Noia feat Kverulant, og sangen med Equicez og Timbuktu.... anyways, en helt ålreit plate, og jeg kan egentlig digge den litt treige stilen til Onkl, og den fete rim-sammensetningen... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Yeah kult at du likte OnkP skiva da. Jeg ble også positivt overraska over den. Jeg trodde ikke at Onkl kom til å kunne klare å lage en hel skive med interesante sanger, man han klarte det han. Jeg liker de sangene du sa, men Kamerat også. Han klarte å lage seriøse tracks, og det er bra, kan ikke kødde hele tida. Sangen Har Det Bra med Timbuktu skal bli singel, og de skal lage video til den, etter det jeg vet. Det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 FY FAEN!!! Jeg som den suckern jeg er, betalte for første gang på 2-3 år billett for å komme inn på Non Phixion....det var bare lok...de skulle gå på 00.00 og loka rundt 00.30 med halv sløve låter..... jeg som har gleda meg i mange mnd... Nå er jeg drit full og drit pissed... jeg ska på jobb om 3 timer, og kommer til å drite meg helt ut... fuckings dritt kveld! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Damn, kjipt at det var sånn ass. Det forklarer hvorfor broren min ikke kom hjem før jeg la meg da. Han skulle visst ned og varme opp med Cam'N A Lee på en sang og så løpe hjem med en gang for å spille gta på psp'n. Men da jeg var på Non Phixion konsert, så spilte de i Oslo samme dagen som de spilte på Quart festivalen. Det var en av de veldig få gangene jeg har betalt for å gå på konsert. Konserten skulle egentlig begynne rundt kl 21, men oppvarminga begynte ikke før kl 23-24. Jeg var litt sur når jeg venta, men når konserten starta, så var det fett ass! De dro på som bare faen. Alle i crowden hoppa og skreik, bra stemning. Jeg tenkte på å bli med broren ned på konserten og komme inn med han. Men han sa at de kommer til norge hele tida, så vi kan bare ta det en annen gang. Så forhåpentligvis har du bedre lykke neste gang Propaganda. Jævla kjipt at det ikke var så bra som du håpte på. Kipt når han har store forhåpninger og det ikke blir så bra som man trodde ass. Hvertfall når man har gleda seg så lenge som deg. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Lil' Wayne - The Carter II Talib Kweli - Right About Now (Mixtape) Juelz Santana - What The Games Been Missing + bun b - trill twista - the day after fabolous - real talk P$C - 25 To Life three 6 mafia - Most Known Unknown paul wall - the peoples champ osv. etc. o.l mm. huff... personlig synes jeg det er overflod av artister for tiden. som bare har kastet seg i gamet for å få sin del av kaka. rappingen og produksjonen er så som så.. noe bra, noe dårlig. MEN! de mangler personlighet. rapperne er jo ikke interessante. det blir med pratet... snakker om å være REAL. studio gangstere "hele" gjengen. "what is beef, beef is B.I.G. not being her"!! selfølgelig tar jeg alt som blir sagt med en spade salt eller to.... men hvor er kvalitets-filteret? poenget mitt er at nesten alle utgivelser blir likegyldige. akkurat som med bøker men det er alltid noe eller noen som stikker seg ut, heldigvis. album som har gitt meg noe ekstra i 2005... the game the documentary ikke fordi han er noe mer real, han var/er bare et friskt pust i gamet og morsom! B.I.G. - Duets: final chapter resirkulert, ja vel... mye fengende materiale og en fin måte å presentere en legende for nye lyttere.(jeg har ready to die, life after death og reborn ) Kanye West - Late Registration han som styrer butikken for tia... liker den litt arrogante, kjepphøye stilen hans. men, han leverer varene!! common - be kanskje ikke like interessant, men han er flink til å fortelle og "flower" på mange åleite beats. feel free to disagree Endret 19. desember 2005 av Hydrolift Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 (...)common - be kanskje ikke like interessant, men han er flink til å fortelle og "flower" på mange åleite beats. feel free to disagree 5302780[/snapback] I hereby use my right to disagree. Be er årets beste hiphop-skive, spør du meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Be er hvertfall det albumet som står som #1 i 2005 for min del... Herlig. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 sier ikke at BE på noen som helst måte er dårlig... er bare at jeg savner litt "gGgGgGg-ggG_GG_g4|\|G$T3R" fakter... men det er #¤&%#/MIN¤#&/% mening da.......... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Er nettop derfor jeg liker det så godt. Liker ikke sånn "gGgGgGg-ggG_GG_g4|\|G$T3R"-rap Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gutta! Jurassk5 er fett as.. Oldschool right on! Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Hva tenker vi om The roots? 5272539[/snapback] The Roots er ganske fett det, det beste albumet etter min mening er "things fall apart" Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gutta! Jurassk5 er fett as.. Oldschool right on! 5311086[/snapback] Jurassk5 = Jurassic 5? Har både Jurassic 5 LP og Power In Numbers, har mye åleit dem Concrete Schoolyard High Fidelity What's Golden If You Only Knew Improvise Sum Of Us for å nevne noen.... Lenke til kommentar
chris Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Gutta! Jurassk5 er fett as.. Oldschool right on! 5311086[/snapback] Jurassk5 = Jurassic 5? Har både Jurassic 5 LP og Power In Numbers, har mye åleit dem Concrete Schoolyard High Fidelity What's Golden If You Only Knew Improvise Sum Of Us for å nevne noen.... 5311130[/snapback] ja, Jurassic 5. Beklager skrive feil. Kan ikke så mye om låtene enda, har akkurat blit introdusert. Folk sier at Jurassic 5 var ute før Public Enemy. stemmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg