Oovz Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Billetter og selskap er I BOKS! Til alle dere som kommer/vurderer å komme, si hei når dere ser meg. Jeg kommer til å befinne meg så langt fremme mot scenen som fysisk er mulig. It's gonna be off the hook! EDIT: Har skaffet meg The Infamous i dag. Kan noen forklare meg hvordan i helvete det er mulig å falle av lasset så kraftig som Prodigy har gjort? Fra Shook Ones pt. II/Quiet Storm til Outta Control Remix, hvor han spytter "kraftige" linjer som "I'll cook, I'll clean, I swear that, mami" Endret 2. desember 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Fra Shook Ones pt. II/Quiet Storm til Outta Control Remix, hvor han spytter "kraftige" linjer som "I'll cook, I'll clean, I swear that, mami" 5244261[/snapback] Hehe, fått med meg den derre ja Høres litt snålt ut fra en "gangsta" rapper.... Får no bare håpe han ikke mener det seriøst Men ikke gidd å skryt så jævlig om de Xzibit bilettene da, blir bare enda mer depresiv Hehe, neida, er glad på din vegne... Okey da, er ikke det, har egentlig lyst å rane deg å ta bilettene Endret 3. desember 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 ha det fett på Xzibit, det blir nok bangin! men Non Phixion blir nok bedre Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jævla oslo altså! Skulle likt å vært der ja. Jaja have fun dere som skal dit. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 heh.. Oslo is where its at! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er kanskje mulig at broren min fikser så jeg kommer meg inn. Men han skal ikke dra selv. Så da kommer jeg nok til å lete etter deg Oovz og henge meg på deg hehe. Og så klart gratis øl, har du sagt det så har du sagt det Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg bare må dele denne med dere. Kvalitetsrap fra "hjembygden" min Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) Eeh. Glem det. Endret 5. desember 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg bare må dele denne med dere. Kvalitetsrap fra "hjembygden" min 5251291[/snapback] Helt sykt bra... Blir stolt av å være Bergenser når du hører det derre... For de som har fått med seg at DMX har blitt dømt til 70 dagers fengsel, dommeren har fått problemer, barna hans er store DMX fans og nå vil de ikke snakke med sin far lenger LoL Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg bare må dele denne med dere. Kvalitetsrap fra "hjembygden" min 5251291[/snapback] søtt Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Yeehaaa! Jeg har gjesteliste på Xzibit konserten! Hvis noen skal dit, og ser noen vandrende rundt med et ark som det står Oovz på, så er det meg som skal se om jeg får meg gratis øl og noen å henge med hehe. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 For de som har fått med seg at DMX har blitt dømt til 70 dagers fengsel, dommeren har fått problemer, barna hans er store DMX fans og nå vil de ikke snakke med sin far lenger LoL 5255330[/snapback] hahahha værste jeg har hørt :!: :!: hva blei han fengsla for? våpen besittelse? Sweetman, du får bounce for meg også... skulle ønske jeg var der Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hahahha værste jeg har hørt :!: :!: hva blei han fengsla for? våpen besittelse? Sorry, husker ikke dawg... Men vet at han fikk 7 dager ekstra for noe trafikk relaterte (sjekk kingsize)... Ny Scarface låt, check it out! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Yeehaaa! Jeg har gjesteliste på Xzibit konserten! Hvis noen skal dit, og ser noen vandrende rundt med et ark som det står Oovz på, så er det meg som skal se om jeg får meg gratis øl og noen å henge med hehe. 5255973[/snapback] Jeg så etter deg (har sett trynet ditt på hjemmesiden/bloggen din), men fant deg ikke Dog var dette en sinnsykt fet konsert! X dro alle godlåtene. Mulig jeg er inhabil når det gjelder å vurdere denne konserten, men fyfaen, det var stemning til tusen. Når han dro på med Get your walk on, og for ikke å snakke om "Do you know this Liquid shit?" (Alkoholik) var det en helt sinnsykt stemning. Personlig høydepunkt: "This is dedicated to my homeboys in Oslo..." *beaten til Paparazzi begynner å gå*....gåsehud. Det var sinnsykt kult. SweetMan: skylder deg fortsatt en pils. Sorry, men så deg ikke. Du får ha det til gode. Ikke glem det! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 hahahha værste jeg har hørt :!: :!: hva blei han fengsla for? våpen besittelse? Sorry, husker ikke dawg... Men vet at han fikk 7 dager ekstra for noe trafikk relaterte (sjekk kingsize)... Ny Scarface låt, check it out! 5257830[/snapback] mener å huske ett eller annet om at han blei tatt for promille kjøring, og at de fant våpen på han, for ett år sia eller no... samma faen Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Sweetman, du får bounce for meg også... skulle ønske jeg var der 5257106[/snapback] Jeg så etter deg (har sett trynet ditt på hjemmesiden/bloggen din), men fant deg ikke Dog var dette en sinnsykt fet konsert! X dro alle godlåtene. Mulig jeg er inhabil når det gjelder å vurdere denne konserten, men fyfaen, det var stemning til tusen. Når han dro på med Get your walk on, og for ikke å snakke om "Do you know this Liquid shit?" (Alkoholik) var det en helt sinnsykt stemning. Personlig høydepunkt: "This is dedicated to my homeboys in Oslo..." *beaten til Paparazzi begynner å gå*....gåsehud. Det var sinnsykt kult. SweetMan: skylder deg fortsatt en pils. Sorry, men så deg ikke. Du får ha det til gode. Ikke glem det! 5258010[/snapback] Damn ass gutta, etter å ha skaffa meg gjesteliste og vært hypa opp til å se X to the Z på scenen, så kom jeg hjem og følte meg skikkelig sliten og orka ikke å gå noe sted. Jeg har jobbet for mye i det siste og er litt utslitt. Har ikke hatt fri siden 27 november, og jobba 10 timer hver dag. Jeg ble bare liggende i senga og bevegde ikke mye på meg ass. Spilte 50 Cent Bulletproof og spiste middag, ellers gjorde jeg ikke mye. Jeg gav gjestelista til den andre broren min. Så sorry, men det får bli til en annen konsert. Og neida, jeg glemmer ikke ølen Jeg får vel bare se bilder av konserten på stress og kingsize da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 skkkkvviiiipt! ... venter bare på Non Phixion jeg ass Noen som var på fugees? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) La meg poste noen bilder (tatt med mobilen min) fra konserten i går. Legg merke til den noe merkelige løsningen med lysestake på dj-bordet Endret 7. desember 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 ahhh så fett ut....er hypp på å prøve å snike inn kameraet mitt, og få tatt noen skikkelig gode flixx...få det inn er nok greit, men det å få tatt bilder uten at vaktene ser det osv er værre... kameraet klarer man alltids å få stæsja på pungen hehe... Husker vi blei ransaka i stor stil når vi skulle på Looptroop på Rockefeller... Kompisen min står i døra full som han er og skriker '' Æ HAR GLOCK PÅ PUNGEN!!'' ... hahaha, vakta blei drit sur og tok ett skikkelig tak i skrittet på'n og sa høyt, '' Finner ikke en jævla dritt her jeg'' .... lo godt av den ass, and we still do Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hahaha! Drit kult! Når jeg var og så på Non Phixion på Blå så tok kameraten min med kameraet sitt inn. Vi ble ikke ransaket eller noe, og han tok masse bilder. Alle folka så inn i kameraet hans og lot han ta bilde etter at konserten var ferdig. Det var fett syns jeg. Kule bilder Oovs, overraskende bra kvalitet for å ha blitt tatt med mobil. Det pleier jo å være så mørkt på konserter og dermed dårlig bilder. Endret 7. desember 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg