Propaganda Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Dilated Peoples er jævla bra, både det gamle og det nye sånn, da fikk vi bumpa god tråden fra side 2, til toppen igjen Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg kjøpte en dvd som bursdagsgave til en kamerat her på forumet, Illmatic. Timbuktu dvd på stress. Vi så på den etterpå, og den var jævli bra. Var en konsert, noe dokumentar om han, gamle opptak og sånt. Og alle videoene han har lagd. Var masse kult på den. Lurer på om noen andre her har sett den, eller kanskje noen andre lignende dvd'r som de syns var bra. Gjerne fra skandinavia. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det høres ut som DVD jeg vil sjekke ut Har ingen andre skandinaviske DVD'er å anbefale, men ett must er jo DVD'en som følger med siste plata til Non Phixion....utrolig bra! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Oioioi, det høres kult ut. Jeg var på konserten dems i oslo. Den som var samme dag som de spilte på quarten. Og den konserten var driit rå! Tok av som bare det ass. Hva er det på den dvd'n a Propaganda? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Det er all mulig bullshit fra tips til åssen holde skoa dine freshe, til intervjuer med mr.crackhead himself Uncle Howie. det er en jævla fet dvd!! og den følger jo med siste plata dems Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 WOHOOOOOO! Xzibit kommer til Norge på mandag! Dit skal iallefall jeg! Greit nok, alt han har gjort siden Restless suger, men fyfaen. Hvis jeg får høre Paparazzi live.... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 For dere som liker japansk hip-hop, værsegod. Vet ikke helt hva jeg syntes Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 For dere som liker japansk hip-hop, værsegod. Vet ikke helt hva jeg syntes 5231392[/snapback] Er det mulig.. Signa under Def Jam også. :!: Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 WOHOOOOOO! Xzibit kommer til Norge på mandag! Dit skal iallefall jeg! Greit nok, alt han har gjort siden Restless suger, men fyfaen. Hvis jeg får høre Paparazzi live.... 5228777[/snapback] Ååå så fett å kunne høre Paparazzi live! Foundation og da! Men jeg må jobbe og får nok ikke tid til å dra på konserten. Med mindre broren min klarer å friste med gjesteliste hehe. Men jeg burde egentlig ikke dra på grunn av at jeg må jobbe. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 WOHOOOOOO! Xzibit kommer til Norge på mandag! Dit skal iallefall jeg! Greit nok, alt han har gjort siden Restless suger, men fyfaen. Hvis jeg får høre Paparazzi live.... 5228777[/snapback] Ååå så fett å kunne høre Paparazzi live! Foundation og da! Men jeg må jobbe og får nok ikke tid til å dra på konserten. Med mindre broren min klarer å friste med gjesteliste hehe. Men jeg burde egentlig ikke dra på grunn av at jeg må jobbe. 5232092[/snapback] Hehe, jeg har flaks, har eksamen nå på fredag og mandag den 12, men er in the clear nå på mandag. Jeg gikk glipp av den konserten han hadde når han turnerte med Restless (som visstnok var helt sinnsyk kul), så skal definitivt ikke miste denne også. Si ifra hvis du kommer, så skal jeg spandere en pils på deg Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Oovz prøver å buy his way backstage ved å spandere bayer på mr. Sweetman ... hehehe Anyways, jeg vil jævla gjerne dra på den Xzibit konserten ass, men må jobbe tidlig dagen derpå, og kan ikke kødde til på jobben nå ass.... Jeg fikk heldigvis med meg Xzibit på Eminem konserten, jeg dro mest pga Outkast og Xzibit, Eminem var en liten bonus ... Xzibit rocka spektrum den gangen, så jeg trur mandagens konsert blir knall hard... er den på rockefeller? det er jo enda bedre en spektrum isåfall.... bedre lyd på Rockefeller... Men det er en konsert jeg skal ha med meg uansett jobb eller life itself ... Non Phixion!!! .... den konserten må bare bli G'd up... yea yea, skravla går nå ass... hehe.. Peace Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Hehe, jeg har flaks, har eksamen nå på fredag og mandag den 12, men er in the clear nå på mandag. Jeg gikk glipp av den konserten han hadde når han turnerte med Restless (som visstnok var helt sinnsyk kul), så skal definitivt ikke miste denne også. Si ifra hvis du kommer, så skal jeg spandere en pils på deg 5233035[/snapback] Hehe kult da, du er heldig da ass. Men yeah, drar jeg så skal jeg oppsøke deg og chille med deg over en gratis øl hehe. Sjekke om vi kommer backstage, er jo ikke sikkert at jeg kommer inn. Men sammen er vi sterke, og da klarer vi å komme oss forbi vakta vet du hehe. Jeg kommer til å være han som skriker Oovz! overalt til jeg får meg øl hehe. Oovz prøver å buy his way backstage ved å spandere bayer på mr. Sweetman ... hehehe 5233492[/snapback] Alle som vil spandere øl på meg er velkommen til det Illmatic her på forumet vet at jeg har hooka han opp med gratis øl og backstage. Han har blant annet blitt kasta ut av VG Topp 20 backstage fordi jeg tok gratis øl, og gav til han som egentlig ikke skulle få siden han er under 18 hehe. Jeg kan fikse så dere også blir kasta ut av et eller annet sted! Det er noe bra å ha på cv'n dere Og ja, Non Phixion er FETE live! Endret 30. november 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Har så evig lyst å dra på den konserten, men bor i Bergen og har masse prøver og shite rundt den tiden... Gleder meg til eg e ferdig med vidergående, da blir det faen meg bare party og knulling i et år Kan ikke noen spørre om Xzibit kunne utsatt til da? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Har også lyst til å dra, men 18-årsgrense. :/ Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, jeg har flaks, har eksamen nå på fredag og mandag den 12, men er in the clear nå på mandag. Jeg gikk glipp av den konserten han hadde når han turnerte med Restless (som visstnok var helt sinnsyk kul), så skal definitivt ikke miste denne også. Si ifra hvis du kommer, så skal jeg spandere en pils på deg 5233035[/snapback] Hehe kult da, du er heldig da ass. Men yeah, drar jeg så skal jeg oppsøke deg og chille med deg over en gratis øl hehe. Sjekke om vi kommer backstage, er jo ikke sikkert at jeg kommer inn. Men sammen er vi sterke, og da klarer vi å komme oss forbi vakta vet du hehe. Jeg kommer til å være han som skriker Oovz! overalt til jeg får meg øl hehe. Oovz prøver å buy his way backstage ved å spandere bayer på mr. Sweetman ... hehehe 5233492[/snapback] Alle som vil spandere øl på meg er velkommen til det Illmatic her på forumet vet at jeg har hooka han opp med gratis øl og backstage. Han har blant annet blitt kasta ut av VG Topp 20 backstage fordi jeg tok gratis øl, og gav til han som egentlig ikke skulle få siden han er under 18 hehe. Jeg kan fikse så dere også blir kasta ut av et eller annet sted! Det er noe bra å ha på cv'n dere Og ja, Non Phixion er FETE live! 5233753[/snapback] hehe blei kasta ut av rockefeller selv når jeg bøffa 3 pils som sto på bardisken ... kom en gammal kar bort til meg og begynte å kjefte... jeg skreik tilbake, så viste det seg at han var vakt hehe... shit happens... Ehs5: skjønner det er kjipt nå, men bare vent til du blir 18 selv, da skjønner du hvor digg det er å slippe alle kidsa Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 hehe blei kasta ut av rockefeller selv når jeg bøffa 3 pils som sto på bardisken ... kom en gammal kar bort til meg og begynte å kjefte... jeg skreik tilbake, så viste det seg at han var vakt hehe... shit happens... Ehs5: skjønner det er kjipt nå, men bare vent til du blir 18 selv, da skjønner du hvor digg det er å slippe alle kidsa 5238762[/snapback] Aaa, det er sånn du har tenkt å skaffe meg øl da. Funker for meg det. Som de sier i Chile, den beste ølen er den som er gratis, hehe. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Må vel kjøpe den nye greatest hits CD'n til Eminem nå: Curtain Call. Har alle CD'ne (infinite - encore inkl. D12 og 8mile + noe annet freestyle greier) og må vel fullføre samlingen. Da har jeg hele eminem, og nesten hele 2pac og hele bigge smalls samlingen. Noen som har sett den nye "When I'm gone" videoen til em? 2 linker.. http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=2F24MW5S6EID00UUOO3AJ3HC9S http://sam.hdotps.com/Eminem-when_im_gone_video_clip.wmv Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hvor stort er rommet du skal bruke anlegget i? 5238830[/snapback] hehe blei kasta ut av rockefeller selv når jeg bøffa 3 pils som sto på bardisken ... kom en gammal kar bort til meg og begynte å kjefte... jeg skreik tilbake, så viste det seg at han var vakt hehe... shit happens... Ehs5: skjønner det er kjipt nå, men bare vent til du blir 18 selv, da skjønner du hvor digg det er å slippe alle kidsa 5238762[/snapback] Aaa, det er sånn du har tenkt å skaffe meg øl da. Funker for meg det. Som de sier i Chile, den beste ølen er den som er gratis, hehe. 5239350[/snapback] gratis øl er alltid digg ... beste trikset er å si at du har bestilt øl og ikke fått den .. må bare passe på at bartendern er mæd stressa Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 gratis øl er alltid digg ... beste trikset er å si at du har bestilt øl og ikke fått den .. må bare passe på at bartendern er mæd stressa 5240134[/snapback] Haha! Drit bra saker! Skal se om jeg tør å teste den ut en gang da hehe. Jeg pleier vanligvis å få gratis øl når jeg er med broren min på konserter eller lignende. Siste var OnklP release party på John Dee. Endte opp med litt hodepine neste dag på jobb hehe. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Ehs5: skjønner det er kjipt nå, men bare vent til du blir 18 selv, da skjønner du hvor digg det er å slippe alle kidsa 5238762[/snapback] Hah. Jeg skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg