Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine to siste sanger i denne trådN:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Da er hiphop-tråden 2.0 oppe her.

Takk til alle for å ha gjort dette til det nærmeste man kommer til en legendarisk tråd, og for en tråd som har vist meg, og helt sikkert mange andre, musikk som jeg aldri hadde hørt ellers. Takk til hiphop-guru Thendrup for kongehjelp og alle andre som på en eller annen måte fikk den nye tråden til å bli et faktum.

ehs5

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hopper du også over til V2, saftpresser?....

Da sier jeg farvell til Hip Hop-tråden. Takker for mange gode bidrag, og håper noen fant noe bra av det jeg linket til. De eneste gangene jeg vil sjekke denne tråden er hvis noen av personene jeg vet linker bra sanger, nylig har skrevet et innlegg. Hadet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...