Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ny hiphoptråd er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Som avslutning får jeg poste ei låt jeg og kompisen min Masta Ace har lagd. Born to Roll: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Betyr det at du er ferdig med ditt Detox, og v.2 er oppe og går hvert øyeblikk? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg og ehs5 har jobba i flerfoldige kvarter med dette, og det er oppe straks, ja. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nice. Da ønsker jeg å ta farvel med denne tråden. Jeg poster svært sjeldent, men er innom flere ganger daglig, og sjekker ut mye god hiphop jeg ellers aldri ville oppdaget. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) PhoNte har postet mange nice sanger. Takker ham, spesielt for sangene: Nappy Roots - Leftovers Nieve & Cook - Chronic Intoxication (remix) Endret 9. januar 2009 av saftpresser Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, no problemo. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Mine to siste sanger i denne trådN: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Niice saftpresser Skal vente til v2... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Da er hiphop-tråden 2.0 oppe her. Takk til alle for å ha gjort dette til det nærmeste man kommer til en legendarisk tråd, og for en tråd som har vist meg, og helt sikkert mange andre, musikk som jeg aldri hadde hørt ellers. Takk til hiphop-guru Thendrup for kongehjelp og alle andre som på en eller annen måte fikk den nye tråden til å bli et faktum. ehs5 Endret 9. januar 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hopper du også over til V2, saftpresser?.... Da sier jeg farvell til Hip Hop-tråden. Takker for mange gode bidrag, og håper noen fant noe bra av det jeg linket til. De eneste gangene jeg vil sjekke denne tråden er hvis noen av personene jeg vet linker bra sanger, nylig har skrevet et innlegg. Hadet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Denne tråden stenges. Klikk her for å finne den nye "Hip Hop"-tråden. Endret 9. januar 2009 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg