Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes A Milli sangen suger! Hvorfor er den så bra..? Liker mange andre Lil' Weezy sanger, men jeg skjønner ikke hva det er med a milli. Beaten er bra, men refreng og alt det andre suger. Har ikke prøvd å få med meg teksten da, kanskje det har noe med den.
Spør du meg er teksten i A Milli er noe av det mest tekniske Lil' Wayne har skrevet, og så fremfører han den forbanna bra. Også smeller beaten bra i bilen. Eneste Lil' Wayne-sang jeg har likt i det hele tatt, sett bort ifra gamle låter fra Hot Boys-tida hans.

 

Apropos:

Hot Boys - I Need A Hot Girl

Se filmen hos Youtube

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Jeg syntes A Milli sangen suger! Hvorfor er den så bra..? Liker mange andre Lil' Weezy sanger, men jeg skjønner ikke hva det er med a milli. Beaten er bra, men refreng og alt det andre suger. Har ikke prøvd å få med meg teksten da, kanskje det har noe med den.
Spør du meg er teksten i A Milli er noe av det mest tekniske Lil' Wayne har skrevet, og så fremfører han den forbanna bra. Også smeller beaten bra i bilen. Eneste Lil' Wayne-sang jeg har likt i det hele tatt, sett bort ifra gamle låter fra Hot Boys-tida hans.

 

Apropos:

Hot Boys - I Need A Hot Girl

Se filmen hos Youtube

Sangen er bra å høre på i bilen ja, men jeg lytter aldri til den. Det kan sikkert ha noe med at jeg ikke er den "über gangstah" fyren. Beaten passer bra til stemmen hans i den sangen da.

 

Ellers var den Hot Boys sangen du postet fet. Har du mer er det bare å poste! :) EDIT: Forresten så hører jeg på Hot Boys sangen "The Block is Hot".

 

EDIT 2: Jeg kom over to sanger jeg likte relativt godt. Sangene er sunget av Lil' Flip. Har jo glemt fyren helt.

Lil' Flip - Game Over:

 

Lil' Flip ft. Lea - Sunshine:

Se filmen hos Youtube

 

Den siste var kanskje litt mye Lea...

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

Var mye spennende der, mye jeg ikke har fått sjekket ut enda. Men bet meg merke i to spesielle, 6. Kanye West - 808’s & Heartbreak og 3. Lil Wayne - Tha Carter III. Jeg liker dem rett og slett ikke, og ville ikke plassert dem på en toppliste.

 

EDIT: Kan jo nevne at jeg ville fjernet dem og plassert inn Little Vic - Each Dawn I Die, og Immortal Technique - The 3rd World

 

Og angående ODB, fra oppover i tråden.

 

ODB - Why do you build me up?

Se filmen hos Youtube

 

Rett og slett herlig.

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Bokstavrim er min greie(som i slutten av første verset på sangen jeg postet(1.25 ca)). :) Kom gjerne med anbefalinger.

Elsk sang, stoltz. Jeg er veldig fan av musikksmaken din. Flere sanger lignende AOTP, Jedi Mind Trics el. du vil anbefale? :)

 

EDIT: Du har forresten feil, stoltz. 2:30 har det beste verset. ;)

Endret av Darkbuster
Lenke til kommentar
Elsk sang, stoltz. Jeg er veldig fan av musikksmaken din. Flere sanger lignende AOTP, Jedi Mind Trics el. du vil anbefale? :)

 

EDIT: Du har forresten feil, stoltz. 2:30 har det beste verset. ;)

Jeg sa ikke noe om best vers. Jeg prøvde bare å få frem at jeg liker den typen måte å rime på(og spør etter anbefalinger på liknende). :)

 

Jeg husker ikke hva jeg har anbefalt før, men jeg liker godt

og
av AOTP fra albumet Ritual of Battle.

 

I tillegg nevner jeg gjerne Uncommon Valor med JMT og Rugged Man for X-te gang. :wee:

Lenke til kommentar
Bokstavrim er min greie(som i slutten av første verset på sangen jeg postet(1.25 ca)). :) Kom gjerne med anbefalinger.

 

Papoose - Alphebatical Slaughter, Saigon feat. Kool G Rap - Letter P og JoJo Pellegrino på Tommy Tees siste album (som er til salgs nå straks), husker ikke navnet på den låta i farta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...