stoltz Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva er egentlig forskjellen med den nye hip-hop tråden? Hadde vært kult om liksom forskjellige brukere fikk oppdrag om å legge ut musikk, og så fikk de tilbakemeldinger og diskusjoner om den. Eller, dette ble bare forrvirrende. Drit i meg. Forskjellen er blant annet at folk skriver navn på artist og sangtittel når de poster en låt, noe du glemmer stadig vekk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Sido - Schlechtes Vorbild Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Forresten, jeditimi. Er ikke sikker på om det var dette du var ute etter, men her er en alikevel: Se filmen hos Youtube Den blir ikke akkurat ny for min del. Men du er i alle fall inne på noe jeg liker da! Btw, har hørt alt av Cunninlynguists, Wu-Tang Clan, Method Man, Redman. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ok. Vet ikke om denne er helt på smaken din, men: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Måtte bare poste litt politikk Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Ser fram til Hip Hop tråden v.2.0 Jeg også egentlig Og Saftpresser, husk artist og sangtittel EDIT: Forresten den Holiday rap var fet, og sangen over EDIT2: Og hvordan går det med opprettelsen av Hip-hop tråd nr 2? Endret 21. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ok. Vet ikke om denne er helt på smaken din, men: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Joda, jeg liker den. Men blir ikke ny den heller. Liker beaten på sangen veldig godt, men er ikke så glad i tweaket stemme, sånn som i begynnelsen/refrenget, tenker Lil Wayne med en gang, og det grøsser nedover ryggen min. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 This? Tror det er Twisted Black. Han har nå noe bra da. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 EDIT2: Og hvordan går det med opprettelsen av Hip-hop tråd nr 2? Det går som det skal, vi venter på masta Thend som skal skrive en verdig intro til tråden. Så chillllooouuut og nyt musikken imens: Vågsbygd Handy - Discofeber Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg er i feriemodus. Men det kommer. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Dr. Dre - The Day the Niggaz Took Over Go' sang fra filmen "Natural Born Killers". ^^ Endret 22. desember 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Lil Wayne's "A Milli" Voted Best Song of the Year. Not only has MTV named "A Milli" the best song of 2008, RollingStone Magazine has chalked up Wayne's The Carter III, as the third hottest album of the year. Olafur Eliasson - A Milli (RMX) Endret 22. desember 2008 av AvieN Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hahah Avien! Noe av det tøffeste jeg har sett Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg syntes A Milli sangen suger! Hvorfor er den så bra..? Liker mange andre Lil' Weezy sanger, men jeg skjønner ikke hva det er med a milli. Beaten er bra, men refreng og alt det andre suger. Har ikke prøvd å få med meg teksten da, kanskje det har noe med den. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg synes at beaten er utrolig repetetiv og kjedelig, blir nesten paranoid av å høre på det. Og tekst? Det er sjelden noe konstruktivt i tekstene til Lil Wayne spør du meg. Jeg skjønner egentlig ikke hvor all hyllesten kommer fra, hva har han gjort som er så fantastisk? Utrolig overvurdert artist IMO. Men sånn er det nå blitt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Enig her. A milli originalen er helt på trynet, men Olafur Eliasson's remix derimot Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Beaten er på trynet, tekstene er elendige og måten han rapper på binder sammen alt til en haug med dritt. IMO. Men Olafur Eliasson var bra, haha Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Enig. Noen sanger av han med Birdman er okey syntes jeg, men A Milli?! Hørte til og med Olafur sin ferdig fremfor originalen. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Birdman er katastrofe. Lil Wayne har opp til flere brukbare låter, men det siste han har laget, inkl hele Carter III, er ikke akurat noe å rope hurra for for min del. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 D.I.T.C. - Thick (Produced by DJ Premier) Følte for å dele med dere denne herlige sangen. Kan vel hende at den er postet før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg