Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig forskjellen med den nye hip-hop tråden? Hadde vært kult om liksom forskjellige brukere fikk oppdrag om å legge ut musikk, og så fikk de tilbakemeldinger og diskusjoner om den. Eller, dette ble bare forrvirrende. Drit i meg.

Forskjellen er blant annet at folk skriver navn på artist og sangtittel når de poster en låt, noe du glemmer stadig vekk. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Vet ikke om denne er helt på smaken din, men:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Måtte bare poste litt politikk :whistle:

Lenke til kommentar
Ser fram til Hip Hop tråden v.2.0 ;)

Jeg også egentlig :)

Og Saftpresser, husk artist og sangtittel ;)

EDIT: Forresten den Holiday rap var fet, og sangen over :)

EDIT2: Og hvordan går det med opprettelsen av Hip-hop tråd nr 2? :)

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Ok. Vet ikke om denne er helt på smaken din, men:

Se filmen hos Youtube

Joda, jeg liker den. Men blir ikke ny den heller. :p

Liker beaten på sangen veldig godt, men er ikke så glad i tweaket stemme, sånn som i begynnelsen/refrenget, tenker Lil Wayne med en gang, og det grøsser nedover ryggen min.

Lenke til kommentar

Jeg synes at beaten er utrolig repetetiv og kjedelig, blir nesten paranoid av å høre på det. Og tekst? Det er sjelden noe konstruktivt i tekstene til Lil Wayne spør du meg. :p Jeg skjønner egentlig ikke hvor all hyllesten kommer fra, hva har han gjort som er så fantastisk? Utrolig overvurdert artist IMO. Men sånn er det nå blitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...