Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre enn meg som aldri blir lei av D12 - Devils Night?

Er enig! Den er drit fet! Men den nyeste suger, noe helt forjævlig faktisk...

Sorry mac, men for meg er dirty south/crunk lik en heftig thumbdown.gif

Kall meg hater, men det eneste av sørstatsmusikk jeg kan høre på er egentlig noe Ludacris og Outkast. Resten kan ta seg en bolle (tar forbehold om at jeg kan ha glemt noen her).

Dirty south er jo the shit! Hehe... Men folk har vel forskjellig smak, kan ikke si jeg er så stor fan av Outkast, men skal ikke plage deg med det :)

Noen som har hørt den "nye" CD'en til Young Buck, T.I.P. (tror det er en samle CD fra før han ble kjent)? Er en del fete sanger...

5162755[/snapback]

Hehe, hver sin smak, selvfølgelig. Sikkert noe bra jeg ikke har hørt, men plater som Lil Jons Crunk Juice gjør meg kvalm, og det er synd at sånne plater som det der overskygger ekte rap. Dog har jeg hørt mye bra om UGK og den nye soloplata til Bun B. Mange skryter også av Scarface, men jeg vet ikke helt.

T.I.P. er etter hva jeg har forstått låtene han skrev før han ble kjent, ja. Har ikke hørt noe fra skiva, så holla back med noen bra låter ;)

Apropos grills (de tennene), så tror mange at sørstatene begynte med det, men det er feil. RZA og Wu-Tang drev med det der i 1993, og på den tiden var det ikke uvanlig på østkysten. Det var the Useless fact of the day :)

5164105[/snapback]

Ja, er helt enig med deg når det kommer til Lil' John, mer meningsløs rap skal du lete lenge etter!

Har hørt en del på Bun-B sitt album eg og, er en del fete låter ja... Draped Up :thumbup:

Apropos det med grills i tennene, har fått med meg at Wu-Tang og den gjengen drev med det ja. Ser litt sykt ut, litt for bling-bling kanskje, ikke noe for meg asså ;)

EDIT: T.I.P. låter som er fete, hmm, alle! Hehe...

Endret av Zyko
Lenke til kommentar
Wu Tang Clan gutta kjører den rawe stilen med heit bling i kjeften...

Hører veldig mye på KRS ONE for tia... god musikk ass... KRS ONE- Out for fame .... hell yea!

5168039[/snapback]

Var litt festlig når han gikk etter Nelly. Snakker vi overkill? :D

Lenke til kommentar
Jeg klarer fortsatt ikke å bli lei av Kanye Wests - Late Registration :love:

Kongealbum :)

5158972[/snapback]

Jøss, kult å høre at en Dream Theater-fan hører på noe som er såpass radikalt forskjellig fra Dream Theater. Jeg er imponert :)

Dog synes jeg College Dropout har flere elskverdige enkeltlåter enn Late Registration. Men det er bare meg.

5159375[/snapback]

Joda.. College Dropout er jo dritbra det også.

Musikksmaken min er veldig varierende.. så det å høre på Dream Theater og Kanye West er ingen stor sak :p

Lenke til kommentar

Hører veldig mye på KRS ONE for tia... god musikk ass... KRS ONE- Out for fame .... hell yea!

5168039[/snapback]

5169799[/snapback]

sorry, men den tok jeg ikke :hmm:

Lenke til kommentar

5168039[/snapback]

5169799[/snapback]

sorry, men den tok jeg ikke :hmm:

5170514[/snapback]

KRS-One hadde jo beef med Nelly for et par år siden. Er ganske stor forskjell i skills på de to der :)

Lenke til kommentar
nelly er jo en soft motherfool... ekke noen rapper !

KRS derimot.................................

5172121[/snapback]

Aldri egentlig likt stilen til KRS. Hadde noen kule sanger men...et eller annet eg ikke liker med de.

Edit: Nelly og forresten. :p

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Nelly er jo helt sinnsykt wack, og er det en kar jeg ikke ville hatt beef med så er det KRS-ONE... gal dude... smaks sak det da Snowdog, jeg elsker stilen til KRS-ONE.... whoo whoo thats the sound of da police.... chea! :D

5172704[/snapback]

Det var morstom den dokumentaren beef2 da der de snakker om beefen mellom krs one og nelly. Virket om det var krs one som er så utrolig bitter fordi nelly selger så sinnsykt mye i forhold til krs. :p
Lenke til kommentar

Har aldri helt forstått hva folk ser i Nelly? Kan jo faen ikke kalles reel rap det den karen driver med... Ingen hadde kjøpt cd'ene til Nelly visst det ikke hadde vært for den jævla kommersielle stilen hans. Komersiell rap ødelegger hip-hop spør du meg... Blir akkurat like irritert med denne 50-Cent - The Game beefen... Begge sider begynner å rekrutere andre rappere og skaper to "hærer" som bare ødelegger for hverandre... Fifty har hvertfall blitt helt wack med denne G-Unit rekruteringen sin... :wallbash::realmad::wallbash::realmad:

Endret av Zyko
Lenke til kommentar

Lite til over for crunk jeg også :(

(med unntak av noen sanger fra Bun-B og Chamillionaire)

Har vært få bra album i det siste desverre, satser på at det tar seg litt opp når BIG - Duets albumet kommer, låtene som er kommet ut er faktisk veldig bra remixa. Er vanligsvis utrolig negativt innstilt til å sjekke ut utgivlser fra døde folk. Er som regel låter som aldri skulle vært utgitt og det av en god grunn...Ellers så banker jo snart Busta på døra, ikke lenge til albumet hans kommer nå tror jeg. Håper også Choppa kan gi ut en bra skive.

Er forresten kommet over et bra album, hadde sikkert aldri sjekka det ut hadde jeg visst hvem som hadde laget det, men det virker i hvert fall veldig lovende etter en gjennomlytting. Er han kompisen fra Linkin Park, men han går nå under navnet Fort Minor er vel et navn på "gruppa" som har vært med å bidra tror jeg. Albumet heter nå i hvert fall The Rising Tied. Sjekk det ut!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...