FeddeLeGrand Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Mark Ronson er flink, synd han slutta å produsere Hip-Hop. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skal bare poste denne også name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Philter har mange bra instrumentals, men vet ikke helt om det er Hip-Hop. Er vel innenfor Electronica så vidt jeg husker, men en del låter hadde funka fett å rappe på. Han er egentlig innenfor Electronica, men de beatene (På My french connection) kunne funka som Rap, hvertfall følge min mening... vet ikke hva andre syns, men... Tilbake til dette, miksa en acapella og en låt av Philter for litt siden: Philter & Nas - Love/It Ain't Hard To Tell Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den var ikke dum. Jeg likte den. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hehe, takker Kunne funket å gjøre det samme på andre låter. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Philter har mange bra instrumentals, men vet ikke helt om det er Hip-Hop. Er vel innenfor Electronica så vidt jeg husker, men en del låter hadde funka fett å rappe på. Han er egentlig innenfor Electronica, men de beatene (På My french connection) kunne funka som Rap, hvertfall følge min mening... vet ikke hva andre syns, men... Tilbake til dette, miksa en acapella og en låt av Philter for litt siden: Philter & Nas - Love/It Ain't Hard To Tell Fett! Noe blanda med My french connection hadde også vært kult! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- R. Kelly ft Shaggy - Flex (Helt Ny!) (Reggea aktig, som er en av andre sjangre jeg liker) Se filmen hos Youtube Over til noe annet: 2pac ft Booba ft Kurupt - Numero 10 Se filmen hos Youtube -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Som nevnt tildligere i tråden har dette blitt en: "Post en youtube-video-tråd" XD Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 COKE WAVE French Montana & Max B owww. mer cocaine wave Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) The Chamba - Korrupted. Litt lav lyd, ellers god kvalitet. Herre jemini så dope og laidback. God spytting av førstemann. Bonuslåt: One in The Chamba (Remix). Edit; savner litt av sjarmen denne tråden hadde i starten. Det ble jo linket til sanger og slikt den gang, men det var litt mer snakk rundt rappere, kommende album, klassikere innen sjangeren osv. Håper vi kan kan ta fram dette igjen, og ikke kun ha fokus på låtanbefalinger med en tilhørende Youtube-link. Ta gjerne med en forklaring på hvorfor du synes låta er god. Noen er gode på det, andre poster i vei. Skal egentlig ikke si så mye selv her... Uansett, keep it real. Alltid trivelig med låttips. Endret 16. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Enig, litt mer diskusjon kunne vært spennende. Jeg sjekker hiphop-tråden daglig, men alt jeg møter er bare youtube-videoer. Jeg kunne selvsagt tatt ansvar og prøvd å starte en diskusjon, men det får bli en annen dag. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg har ikke vært aktiv i denne tråden lenge og er således ikke den første som skal komme med kritikk, men noe av problemet er at en rekke personer mer opptatte av å poste egne innlegg (jfr. youtube-videoer) enn å faktisk lese andres poster. Når noen poster videoer som andre har postet på samme side eller siden før, da mister jeg all tro at det skal være mulig å føre diskusjoner i denne tråden. Da må i så fall folk begynne å vise interesse for annet enn egne innlegg. Endret 16. desember 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 diskusjon. Joe Budden = top 5, ever. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) gidder ikke å legge ut om en haug med videoer. men. sing for the moment dumb out three sides to a story broken wings dear diary if i die tomorrow family reunion the growth hiatus through the wire only girl are you in that mood yet old school mouse 6 minutes of death talk 2 em 5th gear all of me blood pressure big shot bare et håndfull av favorittene. JOEY >>>> bolded = sanger alle skal ha hørt, ikke de beste ut av de jeg har skrevet, men det er de mest populære. www.joebuddenonline.com youtube.com/chea201 (joebudden tv) Endret 16. desember 2008 av Loso Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg har ikke vært aktiv i denne tråden lenge og er således ikke den første som skal komme med kritikk, men noe av problemet er at en rekke personer mer opptatte av å poste egne innlegg (jfr. youtube-videoer) enn å faktisk lese andres poster. Når noen poster videoer som andre har postet på samme side eller siden før, da mister jeg all tro at det skal være mulig å føre diskusjoner i denne tråden. Da må i så fall folk begynne å vise interesse for annet enn egne innlegg. Enig. Kanskje det var på tide å starte hiphop-tråden 2.0, med noen regler. Max én youtube-video i hvert innlegg forsempel. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Enig. Kanskje det var på tide å starte hiphop-tråden 2.0, med noen regler. Max én youtube-video i hvert innlegg forsempel. Støttes. En film fra meg i dag óg. Oppramsing er kjedelig, begrunnede meninger er interessant. Main Source - Live at the Barbeque Se filmen hos Youtube Quote, allmusic.com: ...Meanwhile, "Live at the Barbeque" is one of the most legendary posse cuts ever recorded, featuring guests Joe Fatal, Akinyele, and Nas (the latter two make their recorded debuts here). Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 For Joe Budden fans anbefales det å laste ned Growth Of A Legend tapsa. Er vel rundt 11, ekstremt mye bra fra jump off joey! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Fint folk er enige. Angående Torbjørns kommentar, det er fort gjort å skumme over det siste som har blitt postet av sanger, det grunn at innlegget ikke fult er så interessant og går fort i glemmeboka. I det siste har jeg snurra Hard to Earn av Gang Starr fra 1994. The Source nevner bl.a. at duoen her er har blitt sintere og banner mer enn aldri før. Ser ned på de såkalte ''fake MC's/the phonys'', så her kan f.eks. Suckas Need Bodyguards nevnes. Generelt sett byr Premier på nye trommer i beatsa sine, siden forrige gang fra Daily Operation. Lydmessig har albumet avansert en del fra 1992, og likner mye på det vi hører fra Moment of Truth. Endret 17. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 De fleste her i tråden hører jo gjerne på litt mer "underground/mindre tilgjengelig rap". Men hvis vi skal se på de litt mer komersielle rapperne, er det noen favoritter der? Jeg har alltid vært svak for Jay-Z, Hove-konserten forsterket inntrykket. Utover det er det Lupe Fiasco, Common, Talib Kweli(de går vel som komersielle?) som står blant favorittene. Et par av skivene til Kanye er også fete, Luda leverer noen go'låter i ny og ne. Med komersiell så tenker jeg hovedsakelig ikke på ultrakomersielt som Fiddy, men mer i retning av rap-artister som selger litt plater/havner på listene/er kjent blant folk flest/ etc. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Yes da, liker også ''den nye'' lyden, Common fra 2005, Talib fra 2000 oppover er solid, enkelte sanger av Lupe. Stort sett får jeg i meg det meste. Du bør sjekke ut Clipse-albumet fra 2006, Bob_3, det tror jeg er noe for deg. Pharell-beats, god spytting fra brødrene og blant de beste albuma fra 2006. Apropo hiphopåret 2006; mange godsaker der. Clipse Feat. Slim Thug - Wamp Wamp fra albumet. Endret 17. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Har blitt boosta et par ganger på vors, og da lød det fett. Vanskelig å bedømme i beruset tilstand, så får nesten sjekke det ut snart. Får spille det på jobb etter nyttår, når man ikke er pålagt å spille Madcon minst èn gang om dagen. Kjørte igang Talib & Hi-Tek - Reflection Eternal før åpning i dag, var ganske kool. Beautiful Struggle er nok det Talib-albumet jeg har snurra oftest i cd-spilleren. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Hva er deres mening om Gnarls Barkley ? Jeg synes de har mange fengende sanger som passer bra på fest, Odd couple var ikke like bra som debut plata men mange feel good sanger Digger stemmen til Cee-Lo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg