Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne låta passer fint om sommeren. Starter helt fint, men så kommer det sånn ''fin-stemme'' tull. Poster den alikevel:

Se filmen hos Youtube

Vil også anbefale denne(!):

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av saftpresser
Lenke til kommentar

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av saftpresser
Lenke til kommentar

Hva slags remix er dette? Verset til KP er bl.a. fra Cross My Heart. Men den var feeet. KP er vel en av de få mc'ene som klarer å hevde seg på en track med Canibus :)

Stemmer det du sier. Det er en rmx laget av omni-sik (ofte kalt kun omni). Vel, rettere sagt går rmx kun her ut på å fjerne Canibus sitt siste vers i den originale

og lagt til KPs vers i Cross My Heart. Du kan jo dømme selv hvilken versjon du liker best. Er opprinnelig en diss av Jin og Kanye West. Men selv om Canibus etter mitt syn er greatest MC of all time - rett foran Rakim - så er dette langt ifra en fantastisk tekst av han. Tror neppe jeg har hørt han så tam. Selv om han uansett slår de fleste selv på en dårlig dag. Men beaten er meget fet.

Omni holder til på http://canibuscentral.ihiphop.com/forum/. Han, sammen med en god del andre, lager mange flotte mixer. Jeg ser også han har sin egen blogg, hvor du tilsynelatende kan laste ned mixer han har laget. Jeg sier "han", men mulig det er et team.

Noen på canibuscentral er helt fantastiske på å lage egne mixer. Canibus skulle fått dem til å lage sin musikk. Går mye i Canibus sine tekster fra Poet Laureate Infinity(PLI). Han spytter jo tilsammen omlag 44min (4 x 11min) - de berømte 1000 bars - i PLI. Men går også i KP, Jedi Mind Tricks og en del annet. Så er ikke en "ren" Canibus side.

Når det gjelder KP/Canibus, så er jo begge medlem av The Four Horsemen (The HRSMEN) sammen med Ras Kass og Kurupt. På papiret høres jo gruppen helt syk ut - de har også gitt ut ihvertfall 1 cd. Skal være forsiktig med å si det rett ut - men etter de sangene jeg har hørt og etter min oppfatning - blir gruppen en ren flopp.

Canibus ved siden av Killah Priest hadde jo vært bra å høre på en kvalitetsang. Du har jo

, men blir litt slitsom den sangen. Men grensen mellom slitsom og herlig, er veldig liten for min del. Jepp, grensen mellom en genial og en fullstendig flopp, er fanken med svært mager!
Lenke til kommentar
Det både Canibus og Killah Priest er flinke til er jo å ha skikkelig dårlige albumcovre. :wee:

HVA tenkte de på?

De var høye da de lagde det, og syntes det var morsomt, så de sendte det inn?

Det du kan så si. Det er jo selvsagt ikke de som har laget covrene, men noen burde mistet jobben! :!:

Har ikke tenkt over det før, men du har jo helt rett Thendrup. Coverene er jo rett og slett grusomme!

GZA - When The Fat Lady Sings

Endret av Lansky
Lenke til kommentar

Min private driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

iiiiiiiiiit

Se filmen hos Youtube

It SUX eh?

EDIT:

Forresten. På tide at dette dopet postes i tråden (unnskyld hvis den er postet før)

Se filmen hos Youtube

(623f)

Endret av saftpresser
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...