Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Ble ganske skuffa over det nye albumet til Common :s

Nesten alle beatsa høres ut som noe man kan forvente fra en hvilken som helst kommersiell artist, håpet på noe i samme stil som "Be" og "Like Water For Chocolate".

Men jeg må si at "Everywhere" er den beste sangen på albumet, den er virkelig bra :

Se filmen hos Youtube

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar

Ang. nye albumet til Common, er det INGEN som har lest noen av nyhetene som er blitt skrevet om det? For i hver artikkel så stod det at det ikke kom til å bli som de foregående, men hans forsøk på å lage et såkalt "club-album". Wacks upon the wax? Ja... Men, skjønner ikke hvorfor alle er så overraska. Common begynte på topp med CIBAD, og har gått stødig nedover de siste 16 åra.

Lenke til kommentar
gud så mye dritt som postes her. så utrolig hvit-nerdmusikk.

ja fy fan white boy crackaz ass. 50CENT FO LYFE YO REAL G.

Kan ikke si du bidrar til å gjøre denne tråden noe bedre med ditt "Coke Wave"-bidrag. Dårlig flow, dårlig tekst, laber kvalitet, standard bling-bling-yo hip-hop.

Du er en tragisk person, gjem deg.
Lenke til kommentar

I det minste bruk spoilertag hvis du absolutt må poste 10+ videoer etter hverandre så man slipper å scrolle seg ihjel, men det er ikke særlig vits ettersom jeg vil påstå de fleste ikke gidder å høre gjennom så mange sanger på en gang uavhengig av hvor gode de er.

Og nå mååå noen få liv i Hip-Hop Quiz-tråden snart, enten med å svare på spørsmålet eller komme med et nytt et.

Lenke til kommentar
Philter har mange bra instrumentals, men vet ikke helt om det er Hip-Hop. Er vel innenfor Electronica så vidt jeg husker, men en del låter hadde funka fett å rappe på.

Han er egentlig innenfor Electronica, men de beatene (På My french connection) kunne funka som Rap, hvertfall følge min mening... vet ikke hva andre syns, men... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...