Bob_3 The Builder Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som har hørt siste skiva til Common? Har første gjennomlytting nå, for å høre om det er verdt å kjøpe. Det har skuffet hittil, Common er ikke artisten jeg oppsøker hvis jeg vil høre club bangers. Skal høre gjennom en gang til før jeg dømmer det, men det ser ut som det går fort i glemmeboka. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Common, etter det jeg kan huske, har aldri vært en rapper som har levert club bangers. Koser på Be, Resurrection og Can I Borrow a Dollar. Edit; og jeg vet Thendrup gjør det samme som sistnevnte. Endret 8. desember 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nettopp, og det er derfor den siste skiva er så kjip. Tror den andre gjennomlyttinga får vente litt, blir rett og slett for mye for meg, særlig etter jeg hørte siste skiva til Kanye også. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Saigon smir setninger av ord i Say Yes Endret 8. desember 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk kjeft av en mod for feilposting, og streng beskjed om å poste i denne tråden neste gang. Her er det jeg lurer på: Finnes det noen fete mix-er av Knight Rider Theme? Tenker da i retning av hip hop i første omgang. Mener å ha hørt noe sånt noe. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Fikk kjeft av en mod for feilposting, og streng beskjed om å poste i denne tråden neste gang. Her er det jeg lurer på:Finnes det noen fete mix-er av Knight Rider Theme? Tenker da i retning av hip hop i første omgang. Mener å ha hørt noe sånt noe. Eneste jeg kommer på er denne: http://www.youtube.com/watch?v=WUNflEN5mH0 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er ikke umulig at det er denne jeg tenker på, men den var isåfall ikke så fet som jeg husket den. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sikkert denne: http://open.spotify.com/track/07qhm4yRFRdYC8ZcmGldJh http://www.youtube.com/watch?v=puNyRLxV4rQ -C- Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Selvfølgelig! Takker. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Noen som har noen Lil Wayne sanger å anbefale? Han har mye bra, men også mye shite også. Hvis dere har noen så bare nevn dem! De jeg liker noen lunde: Lil' Wayne - I'm MeLil' Wayne - A Milli Lil' Wayne ft. Birdman - Leather so Soft T-Pain ft. Lil' Wayne - Can't Belive it Lil' Wayne - Lollipop Akon ft. Lil' Wayne - Im So Paid Fat Joe ft. Lil' Wayne - Make it Rain T-Pain ft. Lil' Wayne - Got Money Lil' Wayne - You Ain't Know Håper dere kommer på flere. De beste. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hustla Musik, Neck Of The Woods og Get Your Shine On er de jeg orker å høre på av han Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Selv syns jeg Lil Wayne SUGER, uten noen grunn hvorfor... Endret 8. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hardball med blant andre Lil' Wayne er kul! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Herlig, takker! 2-3 stk jeg aldri har hørt. Den Hardball med Bow Wow hadde jeg hørt før uten å vite navnet på låten. Har dere mer er det bare å skrive. Takker! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Aldri vært noen stor fan av Weezy, men har latt mannen få et par runder i spilleren allikevel. Playin' With Fire, Tha Mobb, Receipt, Hustla Musik, Mo Fire er låter jeg har hørt på i det siste. I anledning Biggie/Sinatra-tapen som ble postet noen sider tilbake, noen som har sjekka ut Viva La Hova(Mixtape med Jay-Z og Coldplay)? The Reverse Fix Se filmen hos Youtube Endret 8. desember 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Btw, noen som vet hvor man kan få kjøpt en Akai MPD24 i Norge? Finner det nesten bare i amerikanske butikker som ikke shipper internasjonalt Ifølge kelkoo.no sender denne butikken fra UK til Norge Immortal Technique - The 3rd World Endret 8. desember 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Se der ja, takk skal du ha Hmm, fikk ikke noen treff selv da jeg søkte på kelkoo Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Her har vi 2 stk: Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) And this: Se filmen hos Youtube (Syntes du sangene mine er dritt, og du vil at jeg skal slutte? Bare si ifra) Endret 8. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Der kom T.R.O.Y. igjen ja. Det har vært mange ganger i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg