The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) 600 sider!, følte for å si det Digger alle sangene til Dr Dre Dr Dre - Keep their heads ringin Se filmen hos Youtube Og gleder meg veldig til DETOX Endret 5. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noe av det jeg savner mest med nittitallet er 'trøkket' i noen av låtene. Som Keep their heads ringin, og ikke minst Still av Geto Boys, som Mr. B postet for kort stund siden. Tungt og usedvanlig fett. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 600 sider!, følte for å si det Også jobber vi oss mot 1000 Mer fra min favoritt-rapper: Theory Hazit feat Sivion - Decisions Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 To legender i hver sin sjanger møtes, Frank Sinatra & Biggie Smalls Frank Sinatra & Biggie Smalls - Come on, My Way Of Life Frank Sinatra & Biggie Smalls - Everyday Struggle , A Day In The Life Of A Fool Perfect match Anbefaler alle og høre Mixtapen Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jævla fett, MKej! Skal sjekke ut mixtapen. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Noe av det jeg savner mest med nittitallet er 'trøkket' i noen av låtene. Som Keep their heads ringin, og ikke minst Still av Geto Boys, som Mr. B postet for kort stund siden. Tungt og usedvanlig fett. Derfor 2pac, Dr Dre og Digital Underground er noen mine favoritter... Har dere hørt at Kanye skal ta pause fra Musikken for å designe klær? Også har han jo bytta Musikk stil totalt (Til Kjærlighets-sorg-sanger, så det er ikke konkurrering med 50 cent lenger)... IKKE BRA! Dette skrev han i bloggen sin: - Jeg vil og skal bli en ordentlig designer. Jeg kommer ikke bare til å være en "kjendisdesigner", skrev han nylig på bloggen sin. (tatt fra Kingsize.no).... Endret 5. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvem bryr seg egentlig om hva Kanye foretar seg? College Dropout var bra, men ting har gått i nedoverbakke etter det. 808 var katastrofale greier (men så er det ikke hiphop heller). Noen her som hører på Sound Providers? Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvem bryr seg egentlig om hva Kanye foretar seg? College Dropout var bra, men ting har gått i nedoverbakke etter det. 808 var katastrofale greier (men så er det ikke hiphop heller). Joa... =) Men syns Graduation var sånn passe bra egentlig Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jedi Mind Tricks er konge, KolonP. Jeg regner med at du har hørt det meste av han? Noen formeninger om hans andre sanger? Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tja, har bare hørt et par låter av dem (de er vel to stk.?): On the Eve of War Heavy Metal Kings Battle Cry (er vel kanskje fra AOTP?) Vært å høre på alle sammen, spesielt On The Eve of War, den er rå. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Dem, ja. Ikke han. På tide å køye merker jeg. Jeg anbefaler deg ihvertfall å gå en side tilbake å høre "Uncommon Valor: Vietnam Story" av Jedi Mind Tricks. Den tror jeg du ville hatt sansen for. Battle Cry er Army of the Pharaohs, ja. Da legger jeg i samme slengen ut "Gun Ballad" av AOTP før jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen andre som liker Common Market ? Minner mye om Blue Scholars. Common Market - Re-fresh Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Death Row Classics Snoop dogg - Doggy dogg world Dr dre - One eight seven Se filmen hos Youtube Endret 6. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ludacris Feat. Bobby Valentino - Pimpin' all over the world name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube (Sorry at jeg ikke fant en bedre video, og at lyden er dritt) Grandmaster Flash Feat. The Furious Five - The message Se filmen hos Youtube (Sorry at lyden er dritt! Skal du få full opplevelse må du skaffe sangen, 1000 ganger bedre kvalitet ) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen andre som liker Common Market ? Common Market - Gol'Dust Orginalen har ikke piano soloen på slutten av sangen, men fant ingen andre versjoner av Gol'Dust på youtube. Lenke til kommentar
Adminisrator Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Tok meg selv i å digge denne låta for noen dager siden, så jeg tenkte at kanskje noen andre ville ha gleden av å høre den også D'Angelo - Devils pie Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Chords – Appetite For Consumption feat. Timbuktu Thanks Mr. T, en riktig liten lifechanger Endret 6. desember 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 noen som vet om en hiphop sang eller no hip hop general som har mye sånn. wrackowacko og sånn disk som di snurrer fram og tilbaker som i slutten av AF1 på nrk 18.30? Noen som vet om en sånn sang her er ett eksempel på hva jeg mener med wracko http://www.youtube.com/watch?v=weCrOQr-m94 på filmen er det noe på 10-11 sekunder delen Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Wrackowracko, eller scratching som det hater på Fagsproget, finner du meget av på denne sang: Peanut Butter Wolf - Tale of Five Cities feat. A-Track, Cut Chemist, DJ Hands, DJ Quest, DJ Total Eclipse, DJ Z-Trip, J Rocc, Kid Koala, Rhettmatic, Rob Swift & Shortkut Endret 6. desember 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg