Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

RJD2, Cage, Cannibal Ox, Madlib, Gangstarr, M.O.P, Common, J-Zone, Deltron 3030, Dialated Peoples, Non Phixion, GZA, MF Doom, Jurrasic 5, Common, Kanye West( Noe), Murs, Slug, Little Brother og myyye myye mer.. men 50 cent er jeg ikke så glad i for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, så kjipt du ikke kom inn. Mine spekulasjoner var helt feil, de dro nesten bare klassisk materiale. Den konserten var vill!

5144607[/snapback]

hehe, yea yea, blei litt deppa, men drukna sorgene i haugevis med halvlitere :p

Folka jeg kjenner som var der sa at konserten egentlig var ganske skuffende.

Lenke til kommentar
Kommer vel ann på ørene som hører, hvis du er fan av dagens Outkast vil nok ikke de gamle albumene falle like mye i smak. Men absolutt verdt å sjekke ut.  Mange fine låter.

5153187[/snapback]

Jeg har hørt alle Outkast cdne bortsett fra den første og jeg digger dem alle. Er kanskje sære folk som er sånn? :p

5153805[/snapback]

Yup. Samme her. Outkast is the shit!
Lenke til kommentar
Kommet et en del fete CD'er i det siste, like Chamillinaire sin, et par råne sanger ja! Paul Wall sitt album er også jævlig tidi, spess sangen "Sittin' Sideways", den er fet!

Peace Out! :cool:

5158467[/snapback]

Sorry mac, men for meg er dirty south/crunk lik en heftig :thumbdown:

Kall meg hater, men det eneste av sørstatsmusikk jeg kan høre på er egentlig noe Ludacris og Outkast. Resten kan ta seg en bolle (tar forbehold om at jeg kan ha glemt noen her).

Lenke til kommentar
Jeg klarer fortsatt ikke å bli lei av Kanye Wests - Late Registration :love:

Kongealbum :)

5158972[/snapback]

Jøss, kult å høre at en Dream Theater-fan hører på noe som er såpass radikalt forskjellig fra Dream Theater. Jeg er imponert :)

Dog synes jeg College Dropout har flere elskverdige enkeltlåter enn Late Registration. Men det er bare meg.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Outkast er pimpin... liker de det gamle de lagde best tho

5158257[/snapback]

De gamle er bedre ja selvom de er bra idag og. :p

Bombs over baghdad! :love:

5158370[/snapback]

Andre enn meg som aldri blir lei av D12 - Devils Night?

5160418[/snapback]

B.O.B er en utrolig fet låt.... for å ikke glemme So fresh and so clean... ahhh good memories :D

D12 takler jeg ikke ass, alltid sett på dem som groupies av Eminem, og ikke syns jeg de lager spesielt fet musikk eller... thats just me tho

Lenke til kommentar

Er enig! Den er drit fet! Men den nyeste suger, noe helt forjævlig faktisk...

Sorry mac, men for meg er dirty south/crunk lik en heftig thumbdown.gif

Kall meg hater, men det eneste av sørstatsmusikk jeg kan høre på er egentlig noe Ludacris og Outkast. Resten kan ta seg en bolle (tar forbehold om at jeg kan ha glemt noen her).

Dirty south er jo the shit! Hehe... Men folk har vel forskjellig smak, kan ikke si jeg er så stor fan av Outkast, men skal ikke plage deg med det :)

Noen som har hørt den "nye" CD'en til Young Buck, T.I.P. (tror det er en samle CD fra før han ble kjent)? Er en del fete sanger...

Lenke til kommentar
Noen som så Flava Flav på OsloTV i går?

Skal love deg, he was high as a kite :D

Han drev bare og jallet om bitches and hoes osv :D

EDIT: Og så tror jeg han prøvde å legge an på programlederen...virket sånn iallefall.

5142253[/snapback]

Jepp fikk med meg det, snakk om gold bling i tennene. Viste han hadde det, men så mad da.

Lenke til kommentar

Er enig! Den er drit fet! Men den nyeste suger, noe helt forjævlig faktisk...

Sorry mac, men for meg er dirty south/crunk lik en heftig thumbdown.gif

Dirty south er jo the shit! Hehe... Men folk har vel forskjellig smak, kan ikke si jeg er så stor fan av Outkast, men skal ikke plage deg med det :)

Noen som har hørt den "nye" CD'en til Young Buck, T.I.P. (tror det er en samle CD fra før han ble kjent)? Er en del fete sanger...

5162755[/snapback]

Hehe, hver sin smak, selvfølgelig. Sikkert noe bra jeg ikke har hørt, men plater som Lil Jons Crunk Juice gjør meg kvalm, og det er synd at sånne plater som det der overskygger ekte rap. Dog har jeg hørt mye bra om UGK og den nye soloplata til Bun B. Mange skryter også av Scarface, men jeg vet ikke helt.

T.I.P. er etter hva jeg har forstått låtene han skrev før han ble kjent, ja. Har ikke hørt noe fra skiva, så holla back med noen bra låter ;)

Apropos grills (de tennene), så tror mange at sørstatene begynte med det, men det er feil. RZA og Wu-Tang drev med det der i 1993, og på den tiden var det ikke uvanlig på østkysten. Det var the Useless fact of the day :)

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Noen som har hørt den nye plata til MF Doom? (DANGERDOOM)

Må jo ha den, ettersom jeg alt den mannen har sluppet, men er det noen som vet om den er noe bra?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...