Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En pause fra Youtube-konkurransen som foregår i tråden her: 25 Worst Rapper Names Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Brother Ali er ganske flink på mic'n! Det var også et par særs fete tracks på et par av lp'ene hans. Som denne, fra Champion: Endret 4. desember 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Madcon - Beggin' VERSUS Frankie Valli and The 4 Seasons - Beggin' Se filmen hos Youtube Dagens vocoder sviske :!: Busta Rhymes - Arab Money Remix ft. Lil Wayne, Diddy, Akon, T-Pain, Ron Browz, Swizz Beatz Se filmen hos Youtube Endret 5. desember 2008 av AvieN Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jedi Mind Tricks feat. R.A. The Rugged Man - Uncommon Valor (A Vietnam Story) Tror denne er posta før, men får ikke nok av den. To syke vers, og R.A. The Rugged Man sitt er et av de aller, aller beste enkeltversene i historien. Mitt favorittvers. Han snakker om sin egen far, og det han opplevde i Vietnam, og R.A. hadde to søsken født med handicap, og broren døde. Nå skal den høres igjen! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Et av de beste versa noensinne det der, så absolutt. (Avateren min er ikke tilfeldig ) Dagens låt og video er . Har sansen for skjegget til Freeway. Kul video til ei jævlig feit låt, men ellers så synes jeg at albumet til Jake One ikke helt klarte å leve opp til potensialet sitt. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Uncommon Valor er en av mine udødelige favoritter, nettop på grunn av Rugged Man. Skal skrive en liste over mine favorittlåter i år når jeg kommer hjem, og oppfordrer alle til å gjør det samme. Er gøy å se. Endret 5. desember 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Han henger ikke etter på det lyriske for å si det slik.. Her er min liste over årets favoritter, tilfeldig plassert: Souls Of Mischief - 93 'til Infinity 2Pac - Krazy Sleep feat. Josh Martinez - Guys Like Me Incise - Magic feat. Nieve Milkbone - Keep It Real CunninLynguists - 616 Rewind CunninLynguists - Mic Like A Memory (Så og si hele Dirty Acres og A Piece of Strange) Theory Hazit - I Just Wanna Go Home Time Machine - The Wiggle Thomax - Rocketship (One Be Lo) Thomax - Evol (Wordsworth, Masta Ace) Big L - Put It On Talib Kweli feat. Novel - I Am AZ - The Come Up Rookadamus - Back When Immortal Technique - Obnoxious Immortal Technique - Caught In A Hustle Boot Camp Click - And So AC - Rae Told Me 2Pac - Kriminal Minded Har sikkert glemt en haug. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) En pause fra Youtube-konkurransen som foregår i tråden her: 25 Worst Rapper Names Hah, 50 cent var ikke på den lista! Thorbjørn S: Fet sang av brother ali EDIT: Finner nye fete sanger nesten hver dag: Talib Kweli - Hot thing Endret 5. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jedi Mind Tricks feat. R.A. The Rugged Man - Uncommon Valor (A Vietnam Story)(DRITBRA SANG!) Tror denne er posta før, men får ikke nok av den. To syke vers, og R.A. The Rugged Man sitt er et av de aller, aller beste enkeltversene i historien. Mitt favorittvers. Han snakker om sin egen far, og det han opplevde i Vietnam, og R.A. hadde to søsken født med handicap, og broren døde. Nå skal den høres igjen! Søkte litt videre på related vids. - og fant utrolig mye jeg likte! :o Har kost meg et par timer med god musikk nå. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her er min liste over årets favoritter, tilfeldig plassert: Tenkte mer på greier som er utgitt i år. Det er vanskelig nok. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Her er min liste over årets favoritter, tilfeldig plassert: Tenkte mer på greier som er utgitt i år. Det er vanskelig nok. Haha, kommer ikke på en eneste sang fra i år Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Noen videoer av de gode gamle rapperne. Er alltid flott med noe annet enn "wannabe gangster 50 Cent". Wu-Tang Clan - M.E.T.H.O.D Man Se filmen hos Youtube Gang Starr - Militia RZA - Up Again Enjoy. Endret 5. desember 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 helt enig med deg, fresh prince Feit musikk smak du har =) Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Thumbs up Fresh Prince! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Haha, kommer ikke på en eneste sang fra i år Hvem som helst kan ramse opp masse sanger de liker. La meg hjelpe deg litt(Top 5): Black Milk - Losing Out (Ft. Royce Da 5'9) Guilty Simpson - Run (Ft. Sean P & Black Milk) Honorable mentions: Ice Cube - Gangsta Rap Made Me Do It Nappy Roots - Good Day (fordi jeg er en sucker for feelgood sanger ) The Roots - 75 Bars Little Vic - The Exorcist Large Professor - Hot: Sizzling, Scorching, Torching, Blazing Endret 5. desember 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uncommon Valor er en av mine udødelige favoritter, nettop på grunn av Rugged Man. Du vet jeg er så totalt enig, stoltz. Var han som viste meg Jedi Mind Tricks og denne sangen er desidert den beste etter min mening. Teksten er utrolig bra skrevet og han gjennomfører den med stor glans. "World War II that's a war, this is just a military conflict." - Rugged Man, da. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Strong Arm Steady ft Talib Kweli - One Step Beaten er noe helt for seg selv. Dog, syntes jeg teksten er litt middelmådig. Vært å høre på ihvertfall. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Gang Starr - Militia En av yndlings sangene! Digital Underground Digital Undeground - The Humpty Dance :!: Se filmen hos Youtube Digital Underground - No nose job :!: Se filmen hos Youtube Endret 5. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Haha, kommer ikke på en eneste sang fra i år Nappy Roots - Good Day (fordi jeg er en sucker for feelgood sanger ) Fet Sang! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den var slett ikke dum, DB. Har av en eller annen grunn alltid hatt sansen for 'Feel' da agony, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg