FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Syns det gamle var bra jeg? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 K'Naan - What's Hardcore? Se filmen hos Youtube Nesten på tide at jeg skaffer meg albumene til K'Naan merker jeg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, denne tråden har i grunn utvikla seg til en post en Pete Rock & CL Smooth-låt-tråd. Onyx... Thendrup.... Neida, det der er en godlåt. Av en eller annen grunn digga jeg den sangen sammen med Tricky og It's Like That, lenge før jeg hørte noe særlig annet av Run DMC. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Trivelig. Du sier noe der angående P.R. og C.L. - starte en egen tråd? Håper du likte Down with the King! Få med deg remixen av P.E. - Shut 'em Down som Pete Rock står bak. Bonus til de ekte folka. Large Professor aka. Large P, Xtra P, X.P. er så jækla rå i den videon. Pique og briller, genialt. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Abu Nurah feat. Abdul Aziz - One Line Psych Ward - Honor Of Thives Se filmen hos Youtube CAEN Project Ft. Reef The Lost Cauze Se filmen hos Youtube CAEN Project - Breaking Poynt ft. Killer Rellik Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Endret 4. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Alpa Chino - I Love tha Pussy Fra Tropic Thunder, hvis noen har sett den! Endret 4. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nå nærmer det seg 2009, hvilket album/mixtape ser dere fram til i løpet av ny året ? Her er min liste: Edo G og Masta Ace albumet? Pete Rock - Surviving Elements Zion I - The Take Over Brother Ali albumet ? J Dilla (Jay Dee) - Yancey Boys Instrumentals Endret 4. desember 2008 av MKej Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå nærmer det seg 2009, hvilket album/mixtape ser dere fram til i løpet av ny året ? Her er min liste: Edo G og Masta Ace albumet? Pete Rock - Surviving Elements Zion I - The Take Over Brother Ali albumet ? J Dilla (Jay Dee) - Yancey Boys Instrumentals Pete Rock - Surviving Elements 50 cent - Before I Self Destruct Dr Dre - Detox Eminems Comeback album? (hvis det kommer).... Som jeg vet om nå Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp, Detox blir spennende. Tipper releasekonserten kommer til å ha med 2Pac og Biggie. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp, Detox blir spennende. Tipper releasekonserten kommer til å ha med 2Pac og Biggie. http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=6189 (les! , Dr Dre lover at albumet kommer i Desember!?) Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Samme regla hvert år, den kommer aldri. Tror det ikke før jeg ser den i hyllene, og selv da kommer jeg ikke til å tro det. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Samme regla hvert år, den kommer aldri. Tror det ikke før jeg ser den i hyllene, og selv da kommer jeg ikke til å tro det. HAHA :!: Men håper seriøst den kommer 2009 Helst før sommern kanskje, men hadde vært fett om den kom i vinter EDIT: Tror Detox kommer til å nå høye salgstall Eller Hva?? Endret 4. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 The Fox, er du en tullebruker? Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ingen som reagerte på at jeg la ut Begging? jaja... Hvorfor vises ikke videoene hos meg btw? Er bare blankt. Anyways... Little Brother - Dreams Smud låt EDIT: The URL contained a malformed video ID. Andre som får den når de trykker på link til videoen? EDIT 2: Fiksa Endret 4. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) The Fox, er du en tullebruker? NEI! ?? EDIT: Hvorfor lurer du på det? er fordi jeg er fan av 50 cent? Endret 4. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Du legger inn hele urlen, du skal bare legge inn det etter "=". Altså video-id-en. IE: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 EDIT: The URL contained a malformed video ID. Andre som får den når de trykker på link til videoen? Du må bruke video IDen, altså det som kommer etter "/watch?v=" i linken, og ikke hele linken mellom youtube tagsene. Eks: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [youtube]phno9K6fdlI[/youtube] Dagens låt og video er . Har sansen for skjegget til Freeway. Ellers er det vel noen som har begynt å tenke på årets lister? Beste og værste låter og album osv? Alle liker lister. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 ok, fiksa det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg