stoltz Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg hører på stort sett alt mulig, men hvis du leser litt i tråden får du sikkert et litt bedre blikk på hva folk hører på, og du finner definitivt noe du liker. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Elsker denne sangen her, har sikkert hørt den en million ganger - og kommer definitivt til å høre den én million ganger til. Tommy Tee - Aerosoul Ellers er disse gull: NAS - The Message Delinquent Habits - Return of the Tres Endret 2. desember 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Så mye som jeg liker denne tråden så er det ikke an å dytte under en stol at det er litt for lite aktivitet her til å tilfredsstille mine krav til Rap-diskusjon. Derfor lurer jeg på om noen av de mer prominente brukerne kan tipse meg om noen undergrunns Rap/Hip-Hop-forum? Og da gjerne litt bedre enn RealRapTalk og UndergroundHipHop.com. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Alright Big Pun - You Aint a Killer Se filmen hos Youtube 2pac - I get Around Se filmen hos Youtube 2pac - Dear Mama Se filmen hos Youtube Endret 2. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Ja, denne tråden har i grunn utvikla seg til en post en youtubevideo-tråd. philaflava.com har et bra forum med både ny og gammel hiphop med mer. I tillegg til at en del artister faktisk også er aktive postere der. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ja, denne tråden har i grunn utvikla seg til en post en youtubevideo-tråd. Kan jo fortsatt endres det da... =) Kanskje... Joa! Edit: Han her skal regnes som den "nye eminem", eller "det nye hvite rap-håpet", noen som har trua på han? (Trykk på linken) Endret 2. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
oldirty Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Tar dette spørsmålet i Hip Hop tråden her. Noen som vet om den legendariske Jay-Z konserten på Glastonbury 08' blir utgitt på DVD. Har prøvd å søke litt men finner ikke noe om det. Men hele konserten ligger ute på Youtube. Håper virkelig den kommer på DVD, hadde vært heftig å få kjøpt denne konserten. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes det er digg med mye bra Youtube-musikk her. Digg å ha på jobb, bare fyre headsetet i PC-en og nyte litt god hip-hop mens man knaster i vei på PC-en. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Synes det er digg med mye bra Youtube-musikk her. Digg å ha på jobb, bare fyre headsetet i PC-en og nyte litt god hip-hop mens man knaster i vei på PC-en. Egentlig ganske enig der! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Nas, KRS One, Rakim & Kanye West - Classic http://www.youtube.com/watch?v=UDCDrcZK4NE Endret 3. desember 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Mer YouTube Theory Hazit - I Just Wanna Go Home Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, denne tråden har i grunn utvikla seg til en post en youtubevideo-tråd. Kan jo fortsatt endres det da... =) Kanskje... Joa! Edit: Han her skal regnes som den "nye eminem", eller "det nye hvite rap-håpet", noen som har trua på han? (Trykk på linken) Hvis han former stilen sin til noe som ikke er så likt eminem, og kvitter seg med collegeboy imaget etterhvert, så har jeg troen Han har definitivt skillsa og flowen til å komme langt. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Common - 6th Sense (Remix) Prod. by K-Salaam & Beatnick Bedre enn originalen spør du meg Endret 4. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Mer YouTube Theory Hazit - I Just Wanna Go Home Little Brother fan eller? Liker sangen btw Endret 3. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Prøv å ungå trippelposter da, folkens. Noen som har hørt de nye albumene til Scarface og Common? Gleder meg til å høre de selv. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 trippelposter ftw. er det så farlig? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det ser dumt ut, og modsene liker det ikke så godt. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Little Brother fan eller? Liker sangen btw Yess, de er rå Noen som har hørt de nye albumene til Scarface og Common? Gleder meg til å høre de selv. Skal definitivt sjekkes ut veldig snart Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Det ser dumt ut, og modsene liker det ikke så godt. Theory Hazit - Ghetto Se filmen hos Youtube Håper det ikke gjør no at jeg legger ut noen sanger... Endret 4. desember 2008 av FeddeLeGrand Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Prøv å ungå trippelposter da, folkens. Noen som har hørt de nye albumene til Scarface og Common? Gleder meg til å høre de selv. Om Common fortsetter trenden blir nok det nye albumet ganske dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg