Aiven Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Denne mannen har mye bra på hjertet. For spesielt interesserte, kan det nevnes at Saul Williams spilte hovedrollen i filmen Slam. Ålreit tidtrøyte med flere lyriske godbiter Dilated Peoples - War Se filmen hos Youtube Endret 30. november 2008 av AvieN Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Pete Rock & CL Smooth-T.R.O.Y. (They Reminisce Over You) Devin the Dude - Doobie Ashtray Rappin' 4 Tay - Playaz Club Se filmen hos Youtube Ice Cube - Today was a Good Day Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Pent, Fox. Mine favoritter Sleep ft. Josh Martinez - Guys like me Se filmen hos Youtube Ekte Hip-Hop, gutter. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Run DMC - Rappers Delight Se filmen hos Youtube En ganske morsom og fet sang EDIT: Har fått litt dilla på denne sangen! Outkast - Rosa Park Se filmen hos Youtube Endret 1. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Originalen av Rappers Delight er også feeet. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Pent, Fox. Mine favoritter Sleep ft. Josh Martinez - Guys like me Ekte Hip-Hop, gutter. Herlig Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Originalen av Rappers Delight er også feeet. HEHE! Jepp! :!: Endret 1. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Men versjonen lenger opp. Det står Run DMC, men er det ikke Def Squad? Red, Sermon og Keith Murray? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gangstarr - The Rep Growz Bigga En av min favoritter Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Gang Starr - Full Clip Sabac Red - Urban Gorillas Se filmen hos Youtube Immortal Technique - Peruvian Cocaine Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Men versjonen lenger opp. Det står Run DMC, men er det ikke Def Squad? Red, Sermon og Keith Murray? Vet ikke!! Kanskje det er det? Lenke til kommentar
Adminisrator Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Sabac Red - Urban Gorillas Se filmen hos Youtube En av mine favoritter Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres veldig sånn ut ihvertfall. Og hørte gjennom en gang til. Keit Murray nevner navnet sitt også. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Helt riktig, PureChaos. Det var Def Squad som lagde denne remaken av Rapper's Delight. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hah. Tabbe. Det finnes faktisk en video av Def Squad-versjonen. (Gidder ikke youtube nå.) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Ahaa.. Hah. Tabbe. Det finnes faktisk en video av Def Squad-versjonen. (Gidder ikke youtube nå.) Ble nå retta på da, heldigvis.. Endret 2. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Beklager om dette har vært oppe før, men hvilke rappere liker folka her? Jeg selv hører på alt av Nas og Wu-Tang + mye mer Endret 2. desember 2008 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Bra musikksmak folk her har Min egen anbefaling: Lil' Scrappy Feat. Trey Songz - Thug it to the bone Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Beklager om dette har vært oppe før, men hvilke rappere liker folka her? Jeg selv hører på alt av Nas og Wu-Tang + mye mer Så lenge sangen eller albumet er bra, liker jeg det.. Men kanskje favorittene nå er 50 cent, 2pac, Snoop dogg + Mer Edit: Fet sang i forrige post Endret 2. desember 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg