Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Slesker til med en herlig klassiker til. They don't make em like this no more! (Selv om den er laget så sent som 2004). Produsert av The Boulevard Connection, som er en dansk trio fra København.

 

Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2

 

Ikke mange kan klare å matche Canibus når de rapper med han. Kun Rakim og Kool G Rap har etter min oppfatning maktet å "hold their own". De tre er jo også helt i toppen av listen over de beste MCs.

Canibus ft. Kool G Rap - Allied Meta Forces

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998
Sikkert ikke sånn hip hop som dere liker, men noen som har forslag til sanger ala

 

Akon - Im so paid

T.I - Whatever you like

T.I - Live you life

T-pain - Choped N Screwed

 

ol? :)

 

T.I er faktisk en av de få kommersielle artistene jeg liker.

"Paper Trail" er et ganske bra album synes jeg, du burde absolutt høre på det :)

Eller så faller kanskje dette i smak ?

http://www.youtube.com/watch?v=xaHKWxeeLZI

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Slesker til med en herlig klassiker til. They don't make em like this no more! (Selv om den er laget så sent som 2004). Produsert av The Boulevard Connection, som er en dansk trio fra København.

 

Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2

 

Ikke mange kan klare å matche Canibus når de rapper med han. Kun Rakim og Kool G Rap har etter min oppfatning maktet å "hold their own". De tre er jo også helt i toppen av listen over de beste MCs.

Canibus ft. Kool G Rap - Allied Meta Forces

Se filmen hos Youtube

 

Fete sanger, kan vel ikke gå så veldig feil med Masta Ace og Common på samme sang :)

Lenke til kommentar

Mye bra her nå!

 

Blir inspirert til å dele litt musikk med dere selv.

 

Saul Williams - Twice the first time

 

Median - How Big Is Your World

Se filmen hos Youtube

 

Tanya Morgan - We be

 

Regner med dere som har peiling kjenner til disse ;)

 

'Not until you've listened to Rakim on a Rocky Mountain-top have you heard hip-hop'. I følge Saul Williams skal det mye til før man kan si at man har hørt hip-hop. Mannen er en poet. Poetry slam-greia gjør dessverre normalt sett lite for meg. Derfor skulle jeg ønske vi oftere kunne høre slik som i denne tracken.

 

Ikke verst de to andre heller, hva? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...