Gnotten Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Slesker til med en herlig klassiker til. They don't make em like this no more! (Selv om den er laget så sent som 2004). Produsert av The Boulevard Connection, som er en dansk trio fra København. Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2 Ikke mange kan klare å matche Canibus når de rapper med han. Kun Rakim og Kool G Rap har etter min oppfatning maktet å "hold their own". De tre er jo også helt i toppen av listen over de beste MCs. Canibus ft. Kool G Rap - Allied Meta Forces Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hadde glemt hvor fet denne var: Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Sikkert ikke sånn hip hop som dere liker, men noen som har forslag til sanger ala Akon - Im so paid T.I - Whatever you like T.I - Live you life T-pain - Choped N Screwed ol? T.I er faktisk en av de få kommersielle artistene jeg liker. "Paper Trail" er et ganske bra album synes jeg, du burde absolutt høre på det Eller så faller kanskje dette i smak ? http://www.youtube.com/watch?v=xaHKWxeeLZI Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Slesker til med en herlig klassiker til. They don't make em like this no more! (Selv om den er laget så sent som 2004). Produsert av The Boulevard Connection, som er en dansk trio fra København. Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2 Ikke mange kan klare å matche Canibus når de rapper med han. Kun Rakim og Kool G Rap har etter min oppfatning maktet å "hold their own". De tre er jo også helt i toppen av listen over de beste MCs. Canibus ft. Kool G Rap - Allied Meta Forces Se filmen hos Youtube Fete sanger, kan vel ikke gå så veldig feil med Masta Ace og Common på samme sang Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2 Hvor kan man få tak i denne sangen? (verken i iTunes eller Frostwire eller Torrentz.com) HJELP!!! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Edo G ft. Masta Ace, Common - CpH Claimin' Respect #2 Hvor kan man få tak i denne sangen? (verken i iTunes eller Frostwire eller Torrentz.com) HJELP!!! http://www.discogs.com/sell/list?release_id=372068&ev=r2 Here you go Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lanksy, to kongesanger med Ed.O.G og kompani der!! Her er noen andre.. Kweli/Bahamadia - Chaos (Representanter for det beste innen begge kjønn. Teksten er helt sjef!) AZ - Sosa Se filmen hos Youtube Fatlib - What's up Fatlib (skru over på high quality så blir det litt bedre lyd) Liker videoen godt Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Saul Williams Se filmen hos Youtube Denne mannen har mye bra på hjertet. Endret 28. november 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Time Machine - The Wiggle Se filmen hos Youtube Avhengig sang! Er hooka på hooket.. En til fet en: LMNO & Mums The Word - Forward Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Til alle dere illeluktende mennesker der ute: Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Mye bra her nå! Blir inspirert til å dele litt musikk med dere selv. Saul Williams - Twice the first time Median - How Big Is Your World Se filmen hos Youtube Tanya Morgan - We be Regner med dere som har peiling kjenner til disse 'Not until you've listened to Rakim on a Rocky Mountain-top have you heard hip-hop'. I følge Saul Williams skal det mye til før man kan si at man har hørt hip-hop. Mannen er en poet. Poetry slam-greia gjør dessverre normalt sett lite for meg. Derfor skulle jeg ønske vi oftere kunne høre slik som i denne tracken. Ikke verst de to andre heller, hva? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 DJ Revolution f/ KRS-One - The DJ Se filmen hos Youtube EPIC ! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Sikket blitt postet før, men det gjør dem ikke mindre digg! Manau - Mais qui est la belette Pete Rock & CL Smooth-T.R.O.Y. (They Reminisce Over You) Endret 29. november 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) ROY JONES JR!!! Er det noen her som syns Roy jones jr er en god rapper?? Selv syns jeg han er ganske god, har noen fete sanger! Edit: En til sang: Endret 29. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tanya Morgan - We be Fett. Albumanbefaling? Er det noen her som syns Roy jones jr er en god rapper?? Høres ut som en litt tafatt DMX-kopi. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Disse er sikkert posta før, men jeg tar sjangsen! Se filmen hos Youtube Cool crush ice killa!! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Th: da ville jeg prøvd Moonlightning, som så vidt meg bekjent er Tanya Morgans eneste LP (de har en EP eller to, og en mixtape). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 P.R. snakker om T.R.O.Y.: . Får alltid frysninger, alltid. Hør hva de andre sier om sangen også, det er ikke nok ros å gi for P.R. og T.R.O.Y. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) P.R. snakker om T.R.O.Y.: . Får alltid frysninger, alltid. Hør hva de andre sier om sangen også, det er ikke nok ros å gi for P.R. og T.R.O.Y. Enig der. Pete Rock er en gud. Endret 29. november 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg