Thend Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg forstår det som dyster og alvorlig, kanskje. Og fiolinsamples og tekster om hvor hardt og jævlig livet er kan vel trygt sies å være 'mørkere' enn en club banger. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Knis. At dere liker de greiene som sendes på the voice er greit, men å komme med sånne absurde påstander er litt på kanten. Hvordan kan 50 sin bursdagssang være mer dyster enn den Tend postet? Fortell. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg forstår det som dyster og alvorlig, kanskje. Da er vi enige i hvert fall Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Snowgoons - Ride On Oh my. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Go, go, go, go Go, go, go shawty It's your birthday We gon' party like it's yo birthday We gon' sip Bacardi like it's your birthday And you know we don't give a fuck It's not your birthday! " Dystert, virkelig mørkt. Hah. Now over to something completely lyrical. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 "Go, go, go, goGo, go, go shawty It's your birthday We gon' party like it's yo birthday We gon' sip Bacardi like it's your birthday And you know we don't give a fuck It's not your birthday! " Dystert, virkelig mørkt. Hah. :!: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Pfft. Gravediggaz er mørkest! Gravediggaz - Diary of a Madman P.S. Mindre prat, mer musikk!!! Endret 25. november 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Pfft, Amaru er flink sniper. Dystert! Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ludacris ft. Common and Spike Lee - Do The Right Thang (Produced by 9th Wonder) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 "Go, go, go, goGo, go, go shawty It's your birthday We gon' party like it's yo birthday We gon' sip Bacardi like it's your birthday And you know we don't give a fuck It's not your birthday! " Dystert, virkelig mørkt. Hah. :!: Men han som spørte etter mørke sanger, mente han beats eller tekst, for meg teller beatsa like mye som teksten, om ikke litt mer.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har hørt om artisten "The Art Of Fact"? Vanskelig å finne på youtube, dessverre, men jeg hadde vist en sang av dem på MediaMonkey og jeg falt pladask for sangen "Freedom Seed". Skulle gjerne sendt en link men har hittil ikke funnet noe link. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Vanskelig å finne gruppa, eller sangen du refererer til? For er èn låt av gruppa, med link til flere på siden. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 http://www.last.fm/music/the+art+of+fact Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sangen jeg refererer til er det, ja. Takk for link Rampage men funket ikke å høre på Freedom Seed derfra. Ikke for meg ihvertfall, men har dere mulighet er dere nødt til å høre den. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Syns det Madlib gjorde her med Accordian var genialt! Orginalen var allerede en favoritt men denne tar det bare enda lenger med den noe mørkere beaten. Madvillainy 2-Borrowed Time Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 The Demigodz - Don't You Even Go There Se filmen hos Youtube Digger den sangen Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Grits - Ohh Ahh Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Edo G ft Masta Ace - Wishing Se filmen hos Youtube Immortal Technique - Fuck Tha Government Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Sikkert ikke sånn hip hop som dere liker, men noen som har forslag til sanger ala Akon - Im so paid T.I - Whatever you like T.I - Live you life T-pain - Choped N Screwed ol? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Liker du T.I bør vel hele King være noe for deg å sjekke ut Chllin With My Bitch er også noe å sjekke. T-Pain og Akon skal du få slippe en kommentar på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg