MKej Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) The Jonesz - Guess What [Think Twice Remix] Chill.. Edit: Smoothbeats Kom over den hip hop radioen her om dagen, går døgnet rundt. Veldig mye bra musikk Ikke noe mainstream shit heller.. Endret 23. november 2008 av MKej Lenke til kommentar
fflex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Vet ikke om denne er postet før, men den er så fantastisk at det ikke gjør stort. The Roots- Water Endret 23. november 2008 av fflex Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 The Roots - Mellow My Man Takk til Thendrup for denne. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 De to The Roots-låtene som har ble postet her nå er the peak performance of hip-hop. Klasse. For øvrig, takk til Thendrup for en bra mix Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Litt forskjellig, Bush Babees og Rawkus: Se filmen hos Youtube Endret 24. november 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Et parentes i disse urolige tider: Infinite - Take a look Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen her som vet hvor jeg kan få fatt på sangen "Min sang er dedikert" av Stefan? Var en undergrunns act fra Bergen på seint 90-tall, hadde et knippe sanger fra den tiden, men gikk tapt og har sett seg ganske umulig og oppdrive på nettet. Ble publisert på en side som het noe i gaten som bergenhiphop og ble vell også gitt ut som en demo. Anyone? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Jeg hører ikke så veldig mye på rap. Men hvis jeg først skal høre på det må det være hardt, skikke gangser rap Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Her er noen som er ganske gritty og møkkete: http://www.youtube.com/watch?v=ryR0llsQ-Eg Finnes garantert mange som er hardere, men det var disse jeg umiddelbart kom på nå Endret 24. november 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Skikkelig gangsterrap: Spice 1 - 187 He Wrote Se filmen hos Youtube (ingen video til den dessverre) Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hei! Jeg hører ikke så veldig mye på rap. Men hvis jeg først skal høre på det må det være hardt, skikke gangser rap Noen som har forslag? Jepp, det jeg kjenner til er vel 50 cent og Eminem o.l. Han har en singel ute nå som heter Get Up, som kommer på hans kommende album Before I Self Destruct, som visstnok skal bli veldig hardt og Gangster-Rap! 50 Cent - Get Up Se filmen hos Youtube 50 Cent - In da Club Se filmen hos Youtube 50 Cent, Eminem, Ca$his & Lloyd Banks - You Don't Know Se filmen hos Youtube Du kan sjekke Dead Prez - Hip Hop også, den er veldig bra, men orker ikke finne videoen nå.... ! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når ble Eminem og dead prez gangstarap? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Takker for mange fine anbefalninger! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Når ble Eminem og dead prez gangstarap? Etter at Fox ble bidragsyter i denne tråden... Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Når ble Eminem og dead prez gangstarap? Nei vel, kall det hva du vil! Men jeg mente bare de sangene! For han så etter mørke sanger! Endret 25. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Når ble In da Club en mørk sang? Detta er mørke sangen sin: Sunz of Man feat. Killa Sin & 9th Prince Verset til Killa Sin er så utrolig bra. I gotta get a grip, an edge on life, I'm livin' trife, GI'm shiesty, now I see why nobody likes me It might be the image project that I selected But eff it-shit is mad real, as well as hectic Inspect it, your vest and got tested Suggestions molestin' my thoughts I manifested, protect it My mind was designed for crime, the bottom line 'Cause it's my time to shine with the nickel-plated nine to a spine, And ain't no remorse in my source of madness But my temper, my anger rises like my status Because I'm known on the borough of Shaolin For wildin', don't think that it's peace when I be smilin' A heart stone-cold is what I own For niggaz who brag, I break bones, leave 'em ungagged, and hear them moan I hate snakes on that fake shit I get mad, leave 'em shooken up bad like when the quake hit I got a steezo that's raw, man Another brother provoked, and gun-smoked, now that's all, damn! By any mortal, the brothel of horror, Knowin' full well that he won't leave to see tomorrow Be on your guard when I start to flip shit, I'm sick Word to God, it's hard to get a grip Endret 25. november 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Hieroglyphics - Soweto Endret 25. november 2008 av Fatcrap Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når ble In da Club en mørk sang? Detta er mørke sangen sin: Sunz of Man feat. Killa Sin & 9th Prince Det kan diskuteres, og personlig syns jeg den er mørkere enn den sangen du fant fram der! Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når ble Eminem og dead prez gangstarap? Siden alltid Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan defineres "mørk" i denne sammenhengen? For jeg kan ærlig talt ikke si at In Da Club høres mørk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg