haswonit Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Open To This (prod. by ILL PILL) Endret 11. november 2008 av JonasE Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Litt Jazz/Funk! Synd de to ikke har gjort flere sammen. Deilig behagelig og deres stil passer utmerket sammen. Guru ft. Common - State of Clarity Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Fin låt Lansky, har ikke hørt så mye av Guru utenom Gang Starr, men den jazz-stilen i albumet høres bra ut. Synes Thomax fortjener mer publisitet her Thomax - Looptroop Radio Remix Se filmen hos Youtube Endret 11. november 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tro om jeg kommer unna med litt soul i dag Jamie Lidell - Another Day Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Fantastisk låt Avien, takk...ble faktisk i godt humør etter 2 sekunder. Tar man denne for det den er "club banger", så synes jeg den er fet. Sykt nice bass. David banner feat. Chris Brown - Get like me Se filmen hos Youtube Endret 12. november 2008 av fflex Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Fantastisk låt Avien, takk...ble faktisk i godt humør etter 2 sekunder. Tar man denne for det den er "club banger", så synes jeg den er fet. Sykt nice bass. David banner feat. Chris Brown - Get like me Se filmen hos Youtube Hell no. http://www.youtube.com/watch?v=Yub4PRSvCUQ http://www.youtube.com/watch?v=NB7eKwojo0M Noen sanger fra det nye albumet til Jedi mind tricks(A History Of Violence ). Mye fete tracks på den nye skiva. Elsker beatsa til JMT. Endret 12. november 2008 av StianG- Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ikke quote musikkvideoer er du snill, blir så rotete. Organism 12 - Diamanttårar Text/Lyrics: Vers 1: Mitt liv är en multimediafil Där jag sicksackar emellan ett kulregn, med en kursiverad stil Din talang fastställs av rappande vänner Å dom står runtom dig i plasthjälmar med klappande händer Hiphop brukade vara min fru I dagens läge är vi en hårsmån från KK Jag är säkerligen salongsberusad Jag är som ett höghus med paraboler, fast min balkong är utan Så jag röker, som om det var 70-tal Och sätter ner mina döda rosor i en sprucken vas Jag är som en rymdvarelse För jag rör mig fritt ifrån allt, och jag skiter i tyngdlagen serru Så sluta nojja, ni vet vad som gäller Jag skiter i glitter, ni skiter i lojalitet mot vänner Vad är det ni menar demoner´? Snart har jag bara ljuslågan tänd för och sterilisera nålen Nu ställer ni era frågor om ditten och datten Och ni ger folket en kanna som är gratis och dricker upp vattnet Nu sitter du strax med salt som plåster på såren Vem skålar för sig själv? Det måste vara Ågren Refräng(x2): För jag är ingen dagslända, jag slipper fångas med håv Vi skålar för att förlåta, dricker för att komma ihåg Så jag höjer på glaset för det som har varit Fäller en glädjetår för alla som lever som vanligt Vers 2: Så se på mig som ett minne för livet Vare sig jag skulle skära mig själv eller inte, slinter med kniven Rycker på axlarna, och skjuter från höften Och untilför ett ångerfyllt hjärta, until ett brutet löfte En björntjänst gör ju ingen glad, omtöcknad Försvinner jag sen som gör svensk in i ett fylleslag Ni kan inte lära mig nåt, se på de duktiga proffsen Och se på mig, uppspikad på korset Jag har sagt vad jag vill, men ändå fått gliringar Av amatörer som ändå bara finns i pop-tidningar Jag är lugn och rizzlad, tar knatchen, tvungen att dricka bärsen En härsken mun som sjunger på sista versen Du begär en understöd, jag håller emot Det har varit en jobbig tid med en fruktlös skörd och en torrperiod Ur skuggan av nåt sämre, kliver jag ut Och författar snabbt låten och spelar när livet tar slut Jag är nog inte bäst, men jag får plus i kanten Och en klapp på axeln av alla dessa gatumusikanter Som oftast bara spelar så sjukligt fult Medan jag tar ett bloss och löser min Rubik´s kub Med en slutlig skruv Refräng Hehe, jag kan knappt bärga mig. Att ge mig ut, och se universum Genom ögat, på en synål Skål för framtiden mannen (skål) Vers 3: Så nu beger vi oss av, på den här promenaden Där sossar och moderater lotsar oss until Domedagen Jag ler åt det som har vart, och vinkar adjö Har lovat att kunna skratta åt livet minst en gång innan jag dör Fumlar, för att hitta avtryckaren until geväret Och ser inte skogen, för att kalhygget är i vägen Så ni blundar, och skyller på en ikon som mig Kan man inte bli profet här, då rymmer jag hemifrån, ok? Sen ser ni mig, gå på som en giljotin Utan nån moral, med min ståltrådsfilosofi Du tycker att ändamålet helgar medlen Jag tycker att vi borde bränna bålen, och vända seglen När allt jag har är en flott dröm och 12 och 90 Allt är så verkligt nu, men bortglömt imorgon bitti Min sinnesstämning är ett spöregn på en kyrkogård Ett underbarn som är ökänt, som en virituos Ger vänsterhand för den högra, och en högerhand för den vänstra Och målar vardagen, och du vill bara döda känslan Så nu kan ingen frälsa dig Och mår du inte dåligt av att jag försvinner Så har du ändå aldrig älska mig Så mår du inte dåligt, om att jag försvinner Så har du ändå aldrig älska mig Refräng(x2): För jag är ingen dagslända, jag slipper fångas med håv Vi skålar för att förlåta, dricker för att komma ihåg Så jag höjer på glaset för det som har varit Fäller en glädjetår för alla som lever som vanligt Endret 13. november 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Vulkanuz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hey, ble anbefalt outkast av en kammerat noen som vet av spesielle album av de jeg bør høre eller bør jeg bare skaffe meg så mange som mulig? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Egentlig liker jeg alle utgivelsene de har kommet med, men start med Aquemini og ATLiens og ta det videre derfra. I tillegg kan jeg anbefale skiven Even in Darkness fra Dungeon Family som er et kollektiv hvor blant annet Outkast og Goodie Mob er medlemmer av. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg er ikke særlig bevandret når det gjelder Outkast, men Aquemini er en klar favoritt generelt innen rap-musikk. Lenke til kommentar
Vulkanuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ok, får vel anskaffe albummet for å høre om det er brukbart da Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kan jo høre det på youtube først. Du finner garantert samtlige låter der. Endret 14. november 2008 av DP Rusher Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 The Necessities (BURNSIE) man, the beatles said it, but so did the bear: if you got the necessities, then you're already there. Lenke til kommentar
Vulkanuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan jo høre det på youtube først. Du finner garantert samtlige låter der. Jalla lyd kvalitet på youtube da, alt høres nesten ut som dårlig karaoke på den siden = \ Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Killah Priest ft. Nas - The Saints Mobb Deep - Back At You Se filmen hos Youtube Endret 14. november 2008 av Lansky Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Rappin' 4 Tay ft Too Short & Mc Breed - Never Talk Down Se filmen hos Youtube Oh ye. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Dette må være noen av mine yndlingssanger - Måtte ha en fet live sending på In da Club! (Beklager ganske elendig kvalitet, men er ikke jeg som har lasta opp videoen... Men jaja...) name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 14. november 2008 av The Fox Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Føler at du postet det innlegget der kun for å provosere og for å skape diskusjon(ikke positiv). Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har hørt ekstremt lite på hip-hop, det går for det meste i metal, rock og klassisk. Men for litt siden fikk jeg høre om Sage Francis, så jeg søkte litt på youtube og det jeg hørte falt virkelig i smak. Så jeg skaffet meg like gjerne hans nyeste album Human The Death Dance; sterke saker. Hva tenker dere om Francis? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sage Francis er en til tider glimrende artist. Video for Escape Artist fra albumet A Healthy Distrust fra 2005: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg