Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  fflex skrev:
Fantastisk låt Avien, takk...ble faktisk i godt humør etter 2 sekunder.

Tar man denne for det den er "club banger", så synes jeg den er fet. Sykt nice bass.

David banner feat. Chris Brown - Get like me

Se filmen hos Youtube

Hell no.

http://www.youtube.com/watch?v=Yub4PRSvCUQ

http://www.youtube.com/watch?v=NB7eKwojo0M

Noen sanger fra det nye albumet til Jedi mind tricks(A History Of Violence ). Mye fete tracks på den nye skiva. Elsker beatsa til JMT.

Endret av StianG-
Lenke til kommentar

Ikke quote musikkvideoer er du snill, blir så rotete.

Organism 12 - Diamanttårar

Text/Lyrics:

Vis skjult innhold

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Dette må være noen av mine yndlingssanger :)

- Måtte ha en fet live sending på In da Club! :D (Beklager ganske elendig kvalitet, men er ikke jeg som har lasta opp videoen... Men jaja...)

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av The Fox
Lenke til kommentar

Jeg har hørt ekstremt lite på hip-hop, det går for det meste i metal, rock og klassisk. Men for litt siden fikk jeg høre om Sage Francis, så jeg søkte litt på youtube og det jeg hørte falt virkelig i smak. Så jeg skaffet meg like gjerne hans nyeste album Human The Death Dance; sterke saker.

Hva tenker dere om Francis?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...