Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver og digger Juelz Santana for tiden. En del forskjellige sanger jeg har, og fikk tak i hans nyeste cd for noen dager siden. Er det noen andre som har hørt What The Games Been Missing?

5137755[/snapback]

Nope, har ikke hørt noe særlig Dipset i det hele tatt egentlig. Virker litt for masseprodusert for min del...jeg mener, de gir jo ut nye mixtapes fortere enn jeg bytter boxershorts (ikke egentlig, men du skjønner hva jeg mener). Dessuten gir versene til Cam'ron ofte ingen mening i det hele tatt, han konsentrerer seg bare om ordspill og gir faen i betydningen :p

Men det er godt mulig Santana er bra. Jeg får vel sjekke ut noe av ham før eller senere. Hvordan du har fått tak i albumet hans når det nettopp har blitt sluppet i USA, er kanskje noe vi skal unnlate å diskutere :)

For min del går det mye i Nas, og utrolig nok litt Lloyd Banks. Var på konserten hans på Rockefeller, og jeg var full, så det bringer tilbake minner. Låter som I'm so fly og Work Magic har feeeeeeete beats :)

Lenke til kommentar
yeah!  "Gang starr - Full Clip" Det er slik Hiphop skal høres. Utrolig feit låt.

Big L rest in peace!

5138017[/snapback]

Ohyes.

Gå og kjøp Moment of Truth eller Full Clip: A decade of Gangstarr så fort du har sjansen. Såpass fortjener disse gutta.

Lenke til kommentar

Fett å se at gutta er enige med meg! Folk som mener at Guru er kjedelig må bare ta seg en bolle. Innholdet i det han spytter, den rene og klare uttalen, og for ikke å glemme "Premier with the golden touch"...hiphop på sitt beste.

Hvilke låter er deres favoritter?

Mine:

Battle

The Militia (feat. Big Shug & Freddie Foxxx)

B.I. vs. Friendship (feat. M.O.P.)

It'z a setup (feat. Hannibal)

My advice 2 you

Full Clip

Work

Moment of truth

og helt sist, men ikke minst

You know my steeeeeeeeeez :D

B000006041.01._SCLZZZZZZZ_.jpg

^COP THIS SHIT!

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

fy faen... seff klarte jeg ikke å snike meg inn på Public Enemy.... blei stoppa deluxe.... hadde t.o.m døds bra fake stempel og rivd billett.... hehe... blei jo skikkelig konfrontasjon med vaktene...blei kasta på rævva ut av 4 vakter.. yea yea ... shit happens.... skvipt å ikke få med seg Public Enemy, men det var en god kveld på byen :D

Lenke til kommentar

Noen som så Flava Flav på OsloTV i går?

Skal love deg, he was high as a kite :D

Han drev bare og jallet om bitches and hoes osv :D

EDIT: Og så tror jeg han prøvde å legge an på programlederen...virket sånn iallefall.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
*ta seg en bolle*

5145667[/snapback]

:no:

Det var synd...

5147420[/snapback]

Eg var jo sulten så.... :shrug:

Hehe neida. Nei eg har faktisk ikke hørt så mye faktisk. Mulig de sangene eg hørte ikke var de gode sangene. :hmm:

5150578[/snapback]

Hehe, for all del, you are entitled to your own opinion. Synes bare det er litt synd at ikke alle er enige med meg ;)

Noen som har hørt mye på ATLiens og southernblablabla-skivene til Outkast? Er de så bra som mange vil ha det til?

Lenke til kommentar

Jeg digger Outkast, og ATLiens skiven syns jeg er kjempebra. Jeg har ikke hørt southernplayalisticblablabla, men har hørt at den skal være ganske bra. Mener å ha lest på stress.no eller noe at Vinni fra Paperboys syns at det albumet var helt perfekt. Hvis noen sier noe sånt så kan vel ikke cdn være så dårlig.

Lenke til kommentar
Jeg digger Outkast, og ATLiens skiven syns jeg er kjempebra. Jeg har ikke hørt southernplayalisticblablabla, men har hørt at den skal være ganske bra. Mener å ha lest på stress.no eller noe at Vinni fra Paperboys syns at det albumet var helt perfekt. Hvis noen sier noe sånt så kan vel ikke cdn være så dårlig.

5151844[/snapback]

Hm, kult. Er visst en del som mener at begge de skivene fortjener klassikerstatus, så jeg tenkte å spørre her. Får vel ta turen ned til Platekompaniet snart og sjekke dem ut :)

Lenke til kommentar

5151844[/snapback]

Hm, kult. Er visst en del som mener at begge de skivene fortjener klassikerstatus, så jeg tenkte å spørre her. Får vel ta turen ned til Platekompaniet snart og sjekke dem ut :)

5152021[/snapback]

Kommer vel ann på ørene som hører, hvis du er fan av dagens Outkast vil nok ikke de gamle albumene falle like mye i smak. Men absolutt verdt å sjekke ut. Mange fine låter.

Lenke til kommentar
Kommer vel ann på ørene som hører, hvis du er fan av dagens Outkast vil nok ikke de gamle albumene falle like mye i smak. Men absolutt verdt å sjekke ut.  Mange fine låter.

5153187[/snapback]

Jeg har hørt alle Outkast cdne bortsett fra den første og jeg digger dem alle. Er kanskje sære folk som er sånn? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...