stoltz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kom over denne lille gem'en idag. Noe av det beste jeg har hørt av flow...Erule - Listen Up Ja, den er flått. Mener Onyx postet den her for en stund siden, men jeg hadde nesten glemt den. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, så det nå. Bruker som regel å søke før jeg poster sanger, men den der er så feit at jeg tror ikke vi tar skade av å høre den flere ganger! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet om det er solgt mange billetter til Nas i Bergen? Syns gjerne det er pinlig dårlig oppmøte på konserter. Var ikke så gale på Clipse, men de hadde fortjent flere. Dette blir uansett 3 gang jeg kjøper billetter til Nas, håper jeg får sett han denne gangen (for de som lurte; han har en tendens til å avlyse). Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, så det nå. Bruker som regel å søke før jeg poster sanger, men den der er så feit at jeg tror ikke vi tar skade av å høre den flere ganger! Enig. Er det noen her som har hørt det nye albumet til Sway? Selv er jeg ikke jærlig begeistret etter første gjennomlytting. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hva heter den låta Rampage? Likte den! Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 The saga continues - Redman Oops, glemte å sjekke om den var lagt ut fra før av. Mener jeg ikke har sett den her før Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva heter den låta Rampage? Likte den! Det er tross alt linket fra youtube. Så finner den ved å trykke på den. Men det er Common med "A dream". Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Hva heter den låta Rampage? Likte den! Det er tross alt linket fra youtube. Så finner den ved å trykke på den. Men det er Common med "A dream". Åja takk Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Noen Hip-hop klær Digger den stilen Noen Hip-hop klær Digger den stilen Syns nok Kanye og 50 har best stil Redigert av moderator for unødvendig bruk av quoting. Endret 10. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Intet slår old school-stilen til Grandmaster Flash & The Furious Five Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Intet slår old school-stilen til Grandmaster Flash & The Furious Five Får nesten lættis av å se på dem Men ja ingen slår Old school stilen dems! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som var på Nas-konserten eller? Jeg skulle egentlig gå, men begynte å nøle fordi jeg trodde at han nesten bare skulle spille sanger fra det nye albumet, men nå leser jeg at det var stappfullt med klassikere. Er såååå skuffa nå, faen i helvete. Big L får muntre meg opp litt da. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 The Game spiller i Oslo 9. des om noen har glede av å vite det. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Good shit fra en usignert artist. Paper Towns (Truth) - M.I.A. feat. zzz33333 Endret 10. november 2008 av JonasE Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Fortvil ikke, om du spoler 1 min frem på nrk.no, så kan du fremdeles nyte sist ukes National Rap Show, det er bare starten som er bugga. Ja det stemmer, dette er nok en skamløs reklame for NRS fra en gammel røver. Under sendingen kan du blant annet nyte denne låta: Ludacris - Undisputed Se filmen hos Youtube Endret 10. november 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg ble glad da jeg så det bildet av Grandmaster Flash & Co. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Biz Markie - Vapors OldSchool Style Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da var det igjen tid for en liten upload-session på YouTube. Håper det faller i smak! 3582 - Empty Maestro Fresh Wes - Dat's My Nigga!! Dysfunkshunal Familee - Don't Ever Try To Play Me Tickle & The Binge 'In' Bastards - Mr. Kinkleton Fat Joe - Da Fat Gangsta 2 Ruff - On The Solo Trip Blak Twang - Backstreet Survivor Anotha Level - Don't Stimulate Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Nice, SturL. Good stuff, skal høre gjennom resten nå Souls Of Mischief - Hiero Oldies Vol. 1 Mixtape (Part 2) Se filmen hos Youtube Beste gruppa Endret 11. november 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg