Torbjørn. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Bra, philiphs En hiphoplåt vi kan være stolte av, det der! Endret 1. november 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Avslappende kveldslåt Thugs mansion (acoustic) - Tupac feat Nas Prøvde å legge den inn tidligere, men klarte det ikke. Endret 1. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Illmaculate & Iron Solomon - Fear Itself Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Avslappende kveldslåt Thugs mansion (acoustic) - Tupac feat Nas Det har alltid vært min favoritt 2Pac sang. Ser man bort fra Illmatic, så er den min favoritt med Nas også. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hercules: - Jeg fikk tekstmeldig fra han Thomas Seltzer i Turboneger i dag, han hadde kledd seg ut som Erik og Kriss. Tommy: - Åhåhå, det er skremmende ass. Det er mer skremmende enn det meste! Håper jeg slipper å se han! Paris - Don't Stop The Movement Endret 2. november 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Lil Wayne er død? http://kineticnorth.com/BBCNews/?NewsGUID=...b0-735fdcecf0a3 EDIT: Er det noen som faktisk vet om han er død? Jeg har lest litt rundt og det er veldig forskjellige saker rundt om. Wikipedia f.eks der står det ingen ting, og de artiklene pleier vel å være relativt oppdatert. Freebird!... Endret 3. november 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 En internettside (www.kineticnorth.com) som gjør hva den kan for å se ut som BBC News (www.bbc.co.uk)? Humbug. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Helt klart fake... 2Pac - Krazy Nas - Dance Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nujabes ft. Cise Starr - Lady Brown Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Black Milk - The Matrix. Beaten tar av. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Lil Wayne er død? http://kineticnorth.com/BBCNews/?NewsGUID=...b0-735fdcecf0a3 EDIT: Er det noen som faktisk vet om han er død? Jeg har lest litt rundt og det er veldig forskjellige saker rundt om. Wikipedia f.eks der står det ingen ting, og de artiklene pleier vel å være relativt oppdatert. Freebird!... En internettside (www.kineticnorth.com) som gjør hva den kan for å se ut som BBC News (www.bbc.co.uk)? Humbug. De linkene der er overalt om dagen, bare piss. Skal litt til for å ikke se det på linkene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Swag i USA gikk vel også rett på så vidt jeg forsto.. La oss nå få lov til å håpe da... Endret 4. november 2008 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som hører på rnb her? Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Cypress Hill,DefSquad,MC Eiht - Throw Ya Hands In The Air Se filmen hos Youtube Ukjent om den er postet før, men.... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Black Milk - The Matrix. Beaten tar av. Et av de bedre av Black Milk etter min mening. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jadakiss - From now till then (Prod. by The Alchemist) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Gratulerer til Obama med seieren. Dermed skal det kun spinnes musikk fra afro-amerikanere i tiden framover. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ikke være så rasistisk, nå. (Men det er vel stort sett afroamerikansk musikk jeg hører på til vanlig sjøl) _____ Kor mange pullups tar du? - Bromstad Billionaires Endret 5. november 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Poster denne her også. Herlig låt. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kom over denne lille gem'en idag. Noe av det beste jeg har hørt av flow... Erule - Listen Up Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg