PureChaos Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Oi. Den så jeg faktisk ikke. En glipp. Beklager det. Titta faktisk igjennom forrige side fort, før jeg posta, men fant den ikke Får prøve med denne da, håper den ikke akkurat har vært oppe: Zion I ft. Talib Kweli - Temperature Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jurassic 5 - Concrete Schoolyard Se filmen hos Youtube Chill Lenke til kommentar
Pejorative Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 jay z er teit. han synger om piss og er en pompøs fitte. sorry ass, mulig at han har påvirket hip-hop miljøet i svært stor grad. hvorvidt det er en negativ eller en positiv påvirkning vet jeg ikke. Jay-Z er en av de beste og mest innflytelsesrike rapperne noensinne. Har du i det hele tatt hørt Reasonable Doubt? På en side har Jay kommet med jevlig mye tight shit, men på den andre siden så stjeler han mye. Og når jeg sier stjeler, så mener jeg ikke sampling, men direkte kopi av beats/tekster. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jurassic 5 - Concrete Schoolyard En favoritt blant feelgood-/sommerlåter. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hva syns dere om F'em one? Selv er han en av mine favoritter i Norge. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nattens låt fra fflex. Living Legend - Guru, ft. David Sanborn Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Noen som vet hvem som varmer opp for Nas på rockefeller 3 nov? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vel, sitter her, får ikke sove.. Kveldens sang : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
larseman Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Da var Nas booket til Bergen også . 7 November skjer det...synd med mos def da, men føler dette er bedre:) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jippi! Der ble rock the bells AVLYST! Jeg som sitter med fly og hotell biletter! Fader! Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Nattens låt fra fflex. Living Legend - Guru, ft. David Sanborn Se filmen hos Youtube Elsk! takk for den! Endret 31. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Super Chron Flight Brothers - First Blood Super Chron Flight Brothers - Guy Fawkes Begge produsert av Bond, husprodusent for Backwoodz Studioz (The Reavers mm). Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jurassic 5 - Concrete Schoolyard Chill Yeah! Den var bra, takk Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Begge produsert av Bond, husprodusent for Backwoodz Studioz (The Reavers mm). Backwoodz er slept on. Men jeg synes ikke Super Chron Flight Brothers-albumet var så bra. The Chalice spiller jeg derimot titt og ofte. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Det er ikke noen klassiker, nei. For ujevnt til det. Men synes noen av låtene gir et rettferdig bilde av kvaliteten som er i Backwoodz. Mer NY-UG: 2for5 - All day Sjekk også av samme gruppe dersom denne falt i smak. Endret 1. november 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Beklager at jeg spør her, men hvordan legger jeg ut så dere kan spille youtube videoen i hiphop tråden og ikke gå helt til youtube bare for å se den? Endret 1. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har postet en sang av dem før i denne tråden (Arrow of God). En av mine favoritter. De er en gruppe med både flotte tekster og gode beats. (Cise star og Akin rapper, Enock og Speck produserer). Cyne - Haze Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Beklager at jeg spør her, men hvordan legger jeg ut så dere kan spille youtube videoen i hiphop tråden og ikke gå helt til youtube bare for å se den? Når du skriver innlegg: trykk på "BB Code Help". Scroll ned til "Youtube film". Her står det veldig fint og kort hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Forbidden fruit - El axel feat Devin the dude Tror ikke den er posta Endret 1. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Takker Ser ut til at jeg fikk det til Endret 1. november 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg