Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har noen spesielle favoritt artister å dele? Personlig liker jeg mye forskjellig, men noen av favorittene er Ice cube, Eminem, Snoop og Tupac (R.I.P). Men liker ikke alt det nye de kommer med. Er jo klassikerne som er og blir de beste etter min mening :)

Endret av philiphs
Lenke til kommentar
Black Milk er gutten sin. Albumet har lekka?

 

De feiteste trommene jeg har hørt på lang tid. Satan.

Woah, og noe så ville trommer. Give the Drummer Sum f.eks. har farlige trommer, for ikke å snakke om den dope og laidbacke Overdose, til The Matrix hvor man rett og slett blir slukt inn i beaten. Hører godt at vår kjære Christopher Martin er bak scratchinga.

 

Plata er herved høsta inn.

Lenke til kommentar
jay z og de kommersielle fittene kan legge seg ned og dø

 

Å si at Jay-z er en kommersiell fitte blir helt feil, buddah, han har mer eller mindre vært med på å formen den hip-hopen vi har i dag. Han regnes som en av de MCene som ikke har sold out ennå. Og han er en stor inspirasjon for mange rappere...

jay z er teit. han synger om piss og er en pompøs fitte. sorry ass, mulig at han har påvirket hip-hop miljøet i svært stor grad. hvorvidt det er en negativ eller en positiv påvirkning vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
jay z er teit. han synger om piss og er en pompøs fitte. sorry ass, mulig at han har påvirket hip-hop miljøet i svært stor grad. hvorvidt det er en negativ eller en positiv påvirkning vet jeg ikke.

 

Jay-Z er en av de beste og mest innflytelsesrike rapperne noensinne.

Har du i det hele tatt hørt Reasonable Doubt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...