abbyjr Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mo Murda/Bone Thugs min favoritt gruppe Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Halla, er ny på forumet, tenkte å poste en chill låt. Likte faktisk denne bedre en orginalen. Se filmen hos Youtube Første gang jeg poster en youtube video på diskusjon.no så er ikke helt sikker på hvordan det virker Endret 25. oktober 2008 av philiphs Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Noen her som har noen spesielle favoritt artister å dele? Personlig liker jeg mye forskjellig, men noen av favorittene er Ice cube, Eminem, Snoop og Tupac (R.I.P). Men liker ikke alt det nye de kommer med. Er jo klassikerne som er og blir de beste etter min mening Endret 25. oktober 2008 av philiphs Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Velkommen, rookie. Pete Rock & C.L. Smooth - Take You There. Blant favorittene, dette. Tidløs. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Velkommen, rookie. Pete Rock & C.L. Smooth - Take You There. Blant favorittene, dette. Tidløs. Veldig enig med deg. Elsker produksjonene til pete rock. Down with the king Veronica Maggio, Snook, Petter - Inga problem (Remix) Chill låt for natta. Endret 26. oktober 2008 av fflex Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Large Professor - In the Sun Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hva syns folket om albumet til Ice Cube "Raw footage"? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Raw Footage er koselig det, og har et par kule sanger, men er langt ifra årets beste album. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Black Milk er gutten sin. Albumet har lekka? De feiteste trommene jeg har hørt på lang tid. Satan. Woah, og noe så ville trommer. Give the Drummer Sum f.eks. har farlige trommer, for ikke å snakke om den dope og laidbacke Overdose, til The Matrix hvor man rett og slett blir slukt inn i beaten. Hører godt at vår kjære Christopher Martin er bak scratchinga. Plata er herved høsta inn. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Bare synd han høres ut som Kanye West på syre på noen av låtene. Generelt monoton og lite imponerende flow, synes jeg. Ganske fine beats, tho. Hør Joell Ortiz..: Se filmen hos Youtube Endret 27. oktober 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jay z og de kommersielle fittene kan legge seg ned og dø Å si at Jay-z er en kommersiell fitte blir helt feil, buddah, han har mer eller mindre vært med på å formen den hip-hopen vi har i dag. Han regnes som en av de MCene som ikke har sold out ennå. Og han er en stor inspirasjon for mange rappere... jay z er teit. han synger om piss og er en pompøs fitte. sorry ass, mulig at han har påvirket hip-hop miljøet i svært stor grad. hvorvidt det er en negativ eller en positiv påvirkning vet jeg ikke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Basic Vocab - Come Get With It Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jay z er teit. han synger om piss og er en pompøs fitte. sorry ass, mulig at han har påvirket hip-hop miljøet i svært stor grad. hvorvidt det er en negativ eller en positiv påvirkning vet jeg ikke. Jay-Z er en av de beste og mest innflytelsesrike rapperne noensinne. Har du i det hele tatt hørt Reasonable Doubt? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Laidback og feelgood fra 90-tallet: . Saksoen i bakgunnen er chill. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) To fete tracks igjen der, Onyx. Likte faktisk aller best den siste, altså Jizm. Endret 27. oktober 2008 av Torbjørn S. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Godt å høre. - . God rapping på han der.- . Godfather Don sammen med Kool Keith. Fader, Godfather Don er blant mesterne når det kommer til beats. Crispy trommer. Endret 27. oktober 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Aaah, 90-tallet. Min favoritt fra Godfather Don er Do My Thing. Nei, forresten, det er Status. Dere veit. Endret 27. oktober 2008 av Thendrup Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Basic Vocab - Come Get Wit It Video ligger på forrige side! Beklager at jeg overså den! Endret 28. oktober 2008 av PureChaos Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Den ble posta for 7 poster siden, PureChaos. Lamt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg