Bob_3 The Builder Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp. Men rapper du om at du lever i ghettoen, så bør du faen meg leve i ghettoen. 50 Cent er det første eksempelet jeg kommer på når det gjelder fake. Men Jigga lever ikke i ghettoen, derfor rapper han ikke om det lenger. Det vil jeg faktisk kalle real. Han har innsett at han ikke er en gategangster lenger. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 All y'all rappers should kiss and make up take your bullshit jewlry back to Jacob get your mind right nigga and start to wake up cause the whole rap industry needs to shake up you got million dollar niggaz killin' million dollar niggaz bustin' outta Bentleys wearin' chinchillasss there you go again rollin' in your limo comin' from the Grammy's shootin' out the window I know the scripture but there's something wrong with this picture what you mad about diamonds all in your mouth no car, no niggaz house paid off I never heard of a rapper gettin' laid off boy, you a fool or you just act crazy or you a grown crack baby born in the 80's to all you motherfuckers say I went Hollywood I'm gangsta! I know when I got it good Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 All y'all rappers should kiss and make uptake your bullshit jewlry back to Jacob get your mind right nigga and start to wake up cause the whole rap industry needs to shake up you got million dollar niggaz killin' million dollar niggaz bustin' outta Bentleys wearin' chinchillasss there you go again rollin' in your limo comin' from the Grammy's shootin' out the window I know the scripture but there's something wrong with this picture what you mad about diamonds all in your mouth no car, no niggaz house paid off I never heard of a rapper gettin' laid off boy, you a fool or you just act crazy or you a grown crack baby born in the 80's to all you motherfuckers say I went Hollywood I'm gangsta! I know when I got it good hvilken sang er det igjen? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Isbitens child support. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men Jigga lever ikke i ghettoen, derfor rapper han ikke om det lenger. Det vil jeg faktisk kalle real. Han har innsett at han ikke er en gategangster lenger. Ord, right on! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fet beat, fet flow. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dagens låt: Static & Nat Ill - Raised On Danskene er syke. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Dagens låt:Static & Nat Ill - Raised On Jeg tror seriøst jeg har falt for alle sangene du har linket til. Er det et youtubeklipp jeg sjekker først er det de du poster først. Må ha veldig lik musikksmak! Takk for sangen. EDIT: Typo Endret 24. oktober 2008 av Darkbuster Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fet låt ja :> En sykt chill en fra Souls of Mischief her. Kan ikke tro at jeg ikke har oppdaget gruppa før. Souls of Mischief - Step to my Girl Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Brand Nubian - Slow Down Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fantastisk at du tok 4 linjer ut av hundrevis av dem, og dømmer en artist ut fra det. Det er som en annen idiot her på forumet som dømte 2Pac og alt han sto for ut av 5-6 bars han plukka ut tilfeldig. Ignoransen er utrolig. Poenget mitt hvis du ikke skjønte det var ikke å fremheve et refreng jeg ikke anser som "ekte", men å påpeke hvor latterlig denne "ekte" diskusjonen egentlig er. Hvis du virkelig er opptatt av slikt så kan du ikke se bort fra det faktum at Nas har flere mainstream sellout sanger i diskografien sin. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Jeg tror seriøst jeg har falt for alle sangene du har linket til. Er det et youtubeklipp jeg sjekker først er det de du poster først. Må ha veldig lik musikksmak! Takk for sangen. Fett å høre at noen setter pris på bidragene mine. Noen som har hørt det siste albumet til Black Milk; Tronic? Jeg blir bare mer og mer glad i denne karen. Dagens låt: Black Milk - Losing Out Ft. Royce Da 5'9" Se filmen hos Youtube Endret 25. oktober 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Black Milk er gutten sin. Albumet har lekka? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Poenget mitt hvis du ikke skjønte det var ikke å fremheve et refreng jeg ikke anser som "ekte", men å påpeke hvor latterlig denne "ekte" diskusjonen egentlig er. Hvis du virkelig er opptatt av slikt så kan du ikke se bort fra det faktum at Nas har flere mainstream sellout sanger i diskografien sin. Jeg skjønte det, men ikke alt kan være real, som sagt før. Jeg vet Nas er mainstream og har en del slike sanger, men han har fortsatt veldig mye bra meningsfylte tekster. Fint å se en rapper som er så populær ikke falle under samme kategori som nesten alle andre, som å kun rappe om penger, dop, "bitches", osv. Lenke til kommentar
abbyjr Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 dette er min favoritt låt fra min favorittgruppe Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Siden Maylay Sparks' nye skive er på trappene passer det vel å friske opp litt.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Black Milk er gutten sin. Albumet har lekka? De feiteste trommene jeg har hørt på lang tid. Satan. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Biz Markie - Just A Friend (1989) Se filmen hos Youtube Er det bare jeg som synes denne låta er kul eller ? Nesten 20 år gammel låt dog Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg tror seriøst jeg har falt for alle sangene du har linket til. Er det et youtubeklipp jeg sjekker først er det de du poster først. Må ha veldig lik musikksmak! Takk for sangen. Fett å høre at noen setter pris på bidragene mine. Noen som har hørt det siste albumet til Black Milk; Tronic? Jeg blir bare mer og mer glad i denne karen. Dagens låt: Black Milk - Losing Out Ft. Royce Da 5'9" Se filmen hos Youtube Wow, har aldri hørt om Black Milk før, men dette er noe av den tøffeste hip-hop'n jeg har hørt på lenge! Syns alltid hip-hop blir bedre med ekte instrumenter. Må også sies at han hadde en ganske rå flow, spesielt på den sangen. Lasta ned Tronic med en gang jeg hørte Losing out! Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Immortal Technique - Freedom of Speech evig fet beat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg